Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 659/О-64 Автор(и) : Марочко Т. А., Ромат Є. В., Стрелковська А. Л., Хімченко Т. В. Назва : Організація та проведення соціальної рекламно-інформаційної кампанії : метод. посібник Вихідні дані : К.: Фенікс, 2007 Кільк.характеристики :107 с.: іл. Колективи : Представництва благодійної організації "Кожній дитині" в Україні, Державний інститут розвитку сім'ї та молоді Примітки : Бібліогр. в кінці глав. - Термінол. слов.: с. 84-107 ISBN, Ціна 978-966-651-548: 6.00 грн УДК : 659 + 070 ББК : 76 + 85.156.65 Предметні рубрики: Реклама Географіч. рубрики: Анотація: Методичний посібник містить рекомендації щодо психологічних особливостей створення, розповсюдження соціальних рекламних матеріалів та оцінки їх ефективності, розглядає аспекти медіапланування. Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1) Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Марочко, Т. А.; Ромат, Є. В.; Стрелковська, А. Л.; Хімченко, Т. В.; Представництва благодійної організації "Кожній дитині" в Україні; Державний інститут розвитку сім'ї та молоді |