Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659/О-64
Автор(и) : Марочко Т. А., Ромат Є. В., Стрелковська А. Л., Хімченко Т. В.
Назва : Організація та проведення соціальної рекламно-інформаційної кампанії : метод. посібник
Вихідні дані : К.: Фенікс, 2007
Кільк.характеристики :107 с.: іл.
Колективи : Представництва благодійної організації "Кожній дитині" в Україні, Державний інститут розвитку сім'ї та молоді
Примітки : Бібліогр. в кінці глав. - Термінол. слов.: с. 84-107
ISBN, Ціна 978-966-651-548: 6.00 грн
УДК : 659 + 070
ББК : 76 + 85.156.65
Предметні рубрики: Реклама
Географіч. рубрики:
Анотація: Методичний посібник містить рекомендації щодо психологічних особливостей створення, розповсюдження соціальних рекламних матеріалів та оцінки їх ефективності, розглядає аспекти медіапланування.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Марочко, Т. А.; Ромат, Є. В.; Стрелковська, А. Л.; Хімченко, Т. В.; Представництва благодійної організації "Кожній дитині" в Україні; Державний інститут розвитку сім'ї та молоді