Назва журналу :Особлива дитина: навчання і виховання -2019р.,N 2
Цікаві статті :
Дробот О. Стратегії навчання англійської мови учнів із порушеннями слуху в умовах бімодально-білінгвального підходу/ О. Дробот, А. Замша (стр.2-13)
Продан Є. Організація психологічної допомоги батькам дітей з особливими освітніми потребами/ Є. Продан (стр.14-20)
Хохліна О. До проблеми диференційованого навчання в інклюзивному просторі/ О. Хохліна (стр.21-32)
Кобильченко В. Пояснювальні принципи як методологічний орієнтир спеціальної психології/ В. Кобильченко (стр.33-47)
Михайленко О. Прийоми і методи реабілітації дітей з комплексними порушеннями псіхофіфізіологічного розвитку. Реалізація індивідуального підходу/ О. Михайленко (стр.48-64)
Мога М. Технології корекційної взаємодії дорослого і дитини (елементи бондінгу) у фізичному розвитку дітей раннього віку зі спастичним синдромом/ М. Мога (стр.65-74)
Прохоренко Л. Психокорекція мотивації дітей із когнітивними порушеннями/ Л. Прохоренко (стр.75-85)
Татьянчикова І. Проблема формування інформатичних компетентностей у старшокласників із психофізичними порушеннями/ І. Татьянчикова, Т. Сахно (стр.86-94)
Цікаві статті :

Дод.точки доступу:
Дробот, О.; Продан, Є.; Хохліна, О.; Кобильченко, В.; Михайленко, О.; Мога, М.; Прохоренко, Л.; Татьянчикова, І.; Замша, А.; Сахно, Т.