Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 658.5(075.8)/М73 Автор(и) : Мних, Микола Володимирович Назва : Організація маркетингової політики на підприємстві : посіб. для студ. вищ. навч. закл. Вихідні дані : Київ: Знання України, 2004 Кільк.характеристики :262, [2] с.: рис., табл. Колективи : Академія муніципального управління Примітки : Дод.: с. 150-175. - Літ.: с. 176-177. - Слов.: с. 178-262 ISBN, Ціна 966-316-016-0: 12.00 грн УДК : 658.5(075.8) ББК : 65.290-80я73 Предметні рубрики: Промисловий маркетинг Географіч. рубрики: Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова діяльність підприємства--стратегічний маркетинг--цінова стратегія--директивний маркетинг--сегментація ринку--вивчення ринку--маркетингове планування--реклама--паблік-рілейшнз Анотація: Суть основних понять маркетингу, маркетингова політика, маркетингова діяльность підприємств. Примірники :ВВ(1) Вільні : ВВ(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Академія муніципального управління |