Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Головчук Ю. О., Середницька Л. П. Назва : Маркетингова товарна політика - інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства Місце публікування : Агросвіт: наук.-практ. журнал. - Київ: ДКС Центр, 2020. - N 1. - С. 61-68 (Шифр agsv/2020/1) Примітки : Бібліогр. в кінці ст. Предметні рубрики: Маркетинг-- Товарна політика Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конкурентоспроможність підприємств харчової галузі--конкурентні переваги--конкурентна позиція--конкурентна стратегія Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Середницька, Л. П. |