Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Головчук Ю. О., Середницька Л. П.
Назва : Маркетингова товарна політика - інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства
Місце публікування : Агросвіт: наук.-практ. журнал. - Київ: ДКС Центр, 2020. - N 1. - С. 61-68 (Шифр agsv/2020/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг-- Товарна політика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конкурентоспроможність підприємств харчової галузі--конкурентні переваги--конкурентна позиція--конкурентна стратегія
Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Середницька, Л. П.