Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Фаізова С. О., Фаізова О. Л., Гуцалова В. І. Назва : Позитивний імідж, як ключовий фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право. - К.: Аналітик, 2020. - N 4. - С. 36-40 (Шифр efpr/2020/4) Примітки : Бібліогр. в кінці ст. Предметні рубрики: Підприємства-- Імідж --Україна Підприємства-- Конкуренція (екон.) --Україна Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конкурентоспроможність--інвестиційна привабливість--збалансована система показників Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Фаізова, О. Л.; Гуцалова, В. І. |