Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 7.05:6(082)/В42 Автор(и) : Деточенко Л. С., Лобко В. В., Межерицкая Н. В., Пигулевский В. О. Назва : Визуальные коммуникации в рекламе и дизайне . -[2-е изд., доп.] Паралельн. назви :Visual communicatiohs in advertisement and design Вихідні дані : Харьков: Гуманитар. центр, 2015 Кільк.характеристики :430, [2] с.: ил. Примітки : Лит.: с. 424-428. - Указ. имен: с. 429-430. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. ISBN, Ціна 978-617-7022-47-2: 180.00 грн УДК : 7.05:6(082) ББК : 85.127Я43 Предметні рубрики: Реклама-- Дизайн-- Засоби масової комунікації Географіч. рубрики: Ключові слова (''Вільн.індекс.''): коммуникация--комунікація--языки коммуникации--мови комунікації--жанры массовой культуры--жанри мосової культури--графичный дизайн--графічний дизайн--плакат--китч--кітч--рекламный образ--рекламний образ Анотація: Коллективная монография посвящена вопросам теории и практики создания рекламного и дизайнерского образов в контексте эффективных визуальных коммуникаций. Примірники :МИСТ(1) Вільні : МИСТ(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Деточенко, Л. С.; Лобко, В. В.; Межерицкая, Н. В.; Пигулевский, В. О.; Пигулевский, Виктор Олегович \ред.\; Овруцкий, Алерсандр Владимирович \ред.\ |