Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Б20
Автор(и) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Сардак, Олена Вікторівна
Назва : Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації : навч. посіб.
Вихідні дані : Київ: Професіонал, 2004
Кільк.характеристики :156 с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Донецький державний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського
Примітки : Літ.: с. 133-140. - Покажч.: с. 141-144. - Дод.: с. 145-153
ISBN, Ціна 969-8556-06-02: 19.50 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.421-86я73
Предметні рубрики: Торговельні підприємства-- Цінова політика
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цінова політика підприємства--функції цін--фактори ціноутворення--цінова чутливість споживачів--моніторинг цін конкурентів--маркетинговий аналіз цінових ризиків--управління ризиками в ціновій політиці--встановлення цін--цінова стратегія
Анотація: Розкрито особливості формування цінової політики підприємства в ринковій економіці.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Сардак, Олена Вікторівна; Міністерство освіти і науки УкраїниДонецький державний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського