Назва журналу :Маркетинг в Україні -2008р.,N 3 Цікаві статті : Посадові функції (обов'язки) маркетолога, базовий рівень- фахівець відділу/ Кваліфікаційний комітет УАМ (стр.12) Посадові функції (обов'язки) маркетолога, управлінський рівень/ Кваліфікаційний комітет УАМ (стр.13-14) Дайновський Ю. Репрезентативність маркетингових досліджень: підходи та критерії/ Ю. Дайновський (стр.18-22) Ткаченко Т. Інтернет технології у виставковій діяльності/ Т. Ткаченко, Т. Дупляк (стр.23-28) Окландер М. Комплекс інтернет- комунікацій у маркетингу/ М. Окландер, І. Литовченко (стр.29-35) Бісвас. Управління персоналом на іноземних підприємствах в Україні/ Парімал Чандра Бісвас (стр.36-39) Пилипчук В. Формування та тенденції розвитку мережевого маркетингу/ В. Пилипчук (стр.40-45) Маліч Ю. Маркетингові альянси у стратегіях інноваційного розвитку підприємств/ Ю. Маліч (стр.46-52) Юдіна Н. Неймінг та створення нового бренду на ринку продуктів тваринництва/ Н. Юдіна, М. Терещенко (стр.53-56) Родинне становище середнього класу в Україні та Росії: сучасне і майбутнє (стр.57-60) Ходько Н. Середній клас в Україні: погляд дослідників будівельних ринків/ Н. Ходько, В. Пасічник (стр.61-65) Решетнікова І. Логістична послуга як об'єкт маркетингової діяльності/ І. Решетнікова (стр.68-70) Цікаві статті : Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Дайновський, Ю.; Ткаченко, Т.; Окландер, М.; Бісвас, Парімал Чандра; Пилипчук, В.; Маліч, Ю.; Юдіна, Н.; Ходько, Н.; Решетнікова, І.; Дупляк, Т.; Литовченко, І.; Терещенко, М.; Пасічник, В. |