Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138:659.15](0/С46-666342
Автор(и) : Chapman, Edward A.
Назва : Exhibit marketing : a success guide for managers . -2nd ed.
Вихідні дані : New York; San Francisco; Washington, D.C.: McGraw-Hill, Inc., 1995
Кільк.характеристики :XVI, 407 с.: ill.
Примітки : Текст: англ. - Notes: p. 391-401. - Ind.: p. 403-407
ISBN, Ціна 0-07-011232-0: 25.00 грн
УДК : 339.138:659.15](075.8)
ББК : 65.050.214я73
Предметні рубрики: Виставки-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): написання плану виставки--виставки для досягнення цілей продажів--нетрадиційне виставлення--планування управління програмою--створення виставкових цілей --рентабельність інвестицій --дизайн, структура та графіка виставки--реклама--роздрібна виставка для споживачів
Анотація: This text provides coverage of the exhibiting process, from planning through implementation to post-show follow-up. Emphasis is placed on using exhibiting as an effective sales and marketing event. This edition contains new chapters on international exhibiting and computer technology.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича