Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 339.138:659.15](0/С46-666342 Автор(и) : Chapman, Edward A. Назва : Exhibit marketing : a success guide for managers . -2nd ed. Вихідні дані : New York; San Francisco; Washington, D.C.: McGraw-Hill, Inc., 1995 Кільк.характеристики :XVI, 407 с.: ill. Примітки : Текст: англ. - Notes: p. 391-401. - Ind.: p. 403-407 ISBN, Ціна 0-07-011232-0: 25.00 грн УДК : 339.138:659.15](075.8) ББК : 65.050.214я73 Предметні рубрики: Виставки-- Маркетинг Географіч. рубрики: Ключові слова (''Вільн.індекс.''): написання плану виставки--виставки для досягнення цілей продажів--нетрадиційне виставлення--планування управління програмою--створення виставкових цілей --рентабельність інвестицій --дизайн, структура та графіка виставки--реклама--роздрібна виставка для споживачів Анотація: This text provides coverage of the exhibiting process, from planning through implementation to post-show follow-up. Emphasis is placed on using exhibiting as an effective sales and marketing event. This edition contains new chapters on international exhibiting and computer technology. Примірники :ІН(1) Вільні : ІН(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |