Назва журналу :Маркетинг в Україні -2007р.,N 2
Цікаві статті :
Лилик І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2006: експертна оцінка та аналіз УАМ/ І. Лилик (стр.4-7)
Буковинський студентський фестиваль реклами: перший діалог між маркетинг- освітою та бізнесом у регіоні (стр.10-12)
Фарат О. Перспективність технологій пошукового просування/ О. Фарат, Д. Лалак (стр.14-20)
Діброва Т. Реалії ринку інтернет- реклами в Україні/ Т. Діброва (стр.21-24)
Гаврилова І. Як правильно написати дослідницький бриф/ І. Гаврилова (стр.28-29)
Дідківська Л. Розвиток власних торговельних марок у конкурентному процесі/ Л. Дідківська (стр.30-35)
Лошенюк І. Розвиток торговельної мережі на буковині: проблеми, шляхи, рішення/ І. Лошенюк (стр.36-39)
Старостіна А. Урахування зовнішньоекономічних ризиків під час оцінювання привабливості міжнародних товарних ринків/ А. Старостіна (стр.40-44)
Окландер М. Особливості маркетингової системи підприємства залізничого транспорту/ М. Окландер, І. Жарська (стр.45-55)
Гриценко С. Стратегія випереджального розвитку транспортно- логістичних кластерів в Україні/ С. Гриценко (стр.56-60)
Пилипчук В. Професійні компетенції магістрів із маркетингу/ В. Пилипчук (стр.61-65)
Цікаві статті :
Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Лилик, І.; Фарат, О.; Діброва, Т.; Гаврилова, І.; Дідківська, Л.; Лошенюк, І.; Старостіна, А.; Окландер, М.; Гриценко, С.; Пилипчук, В.; Лалак, Д.; Жарська, І.