Назва журналу :Маркетинг в Україні -2007р.,N 2 Цікаві статті : Лилик І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2006: експертна оцінка та аналіз УАМ/ І. Лилик (стр.4-7) Буковинський студентський фестиваль реклами: перший діалог між маркетинг- освітою та бізнесом у регіоні (стр.10-12) Фарат О. Перспективність технологій пошукового просування/ О. Фарат, Д. Лалак (стр.14-20) Діброва Т. Реалії ринку інтернет- реклами в Україні/ Т. Діброва (стр.21-24) Гаврилова І. Як правильно написати дослідницький бриф/ І. Гаврилова (стр.28-29) Дідківська Л. Розвиток власних торговельних марок у конкурентному процесі/ Л. Дідківська (стр.30-35) Лошенюк І. Розвиток торговельної мережі на буковині: проблеми, шляхи, рішення/ І. Лошенюк (стр.36-39) Старостіна А. Урахування зовнішньоекономічних ризиків під час оцінювання привабливості міжнародних товарних ринків/ А. Старостіна (стр.40-44) Окландер М. Особливості маркетингової системи підприємства залізничого транспорту/ М. Окландер, І. Жарська (стр.45-55) Гриценко С. Стратегія випереджального розвитку транспортно- логістичних кластерів в Україні/ С. Гриценко (стр.56-60) Пилипчук В. Професійні компетенції магістрів із маркетингу/ В. Пилипчук (стр.61-65) Цікаві статті : Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Лилик, І.; Фарат, О.; Діброва, Т.; Гаврилова, І.; Дідківська, Л.; Лошенюк, І.; Старостіна, А.; Окландер, М.; Гриценко, С.; Пилипчук, В.; Лалак, Д.; Жарська, І. |