Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(73)/B36
Автор(и) : Bearden, William O., Ingram, Thomas N., LaForge, Raymond W.
Назва : Marketing : principles and Perspectives . -3rd ed.
Вихідні дані : Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: McGraw-Hill; Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: Irwin, 2001
Кільк.характеристики :XXXVII, 596 p.: il.
Серія: McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing
Примітки : Ind.: p. 579-596. - ІРЦ "Вікно в Америку"
ISBN, Ціна 0-07-232297-7: 050.00 грн
УДК : 339.138(73)
ББК : 65.9(7США)050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг --США
Географіч. рубрики:
Анотація: In book presented the topics that remain relevant and important, while simultaneously emphasizing new thinking and approaches to marketing practice.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ingram, Thomas N.; LaForge, Raymond W.