Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 339.138(73)/B36 Автор(и) : Bearden, William O., Ingram, Thomas N., LaForge, Raymond W. Назва : Marketing : principles and Perspectives . -3rd ed. Вихідні дані : Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: McGraw-Hill; Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: Irwin, 2001 Кільк.характеристики :XXXVII, 596 p.: il. Серія: McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing Примітки : Ind.: p. 579-596. - ІРЦ "Вікно в Америку" ISBN, Ціна 0-07-232297-7: 050.00 грн УДК : 339.138(73) ББК : 65.9(7США)050.24я73 Предметні рубрики: Маркетинг --США Географіч. рубрики: Анотація: In book presented the topics that remain relevant and important, while simultaneously emphasizing new thinking and approaches to marketing practice. Примірники :ІН(1) Вільні : ІН(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Ingram, Thomas N.; LaForge, Raymond W. |