Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 336.71(075.8)/Л96 Автор(и) : Лютий, Ігор Олексійович, Солодка О. О. Назва : Банківський маркетинг : підручник для студ. вищ. навч. закл. Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2009 Кільк.характеристики :776 с.: табл. Примітки : Глосарій: с. 684-728. - Л-ра: с. 729-738. - Дод.: с. 739-775 ISBN, Ціна 978-966-364-881-1: 130.00 грн УДК : 336.71(075.8) ББК : 65.262.10-2я73 Предметні рубрики: Банківський маркетинг --Україна Анотація: Сучасні методи дослідження та прогнозування кон'юнктури грошового ринку та ринку банківських продуктів і послуг. Значна увага приділена питанням позиціовання та посилення інноваційної активності комерційного банку в умовах невизначеності та ризику. Примірники :ЧЗ(1) Вільні : ЧЗ(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Солодка, О. О. |