Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 658.8(075.8)/О-75 Автор(и) : Оснач, Ольга Федорівна, Пилипчук В. П., Коваленко Л. П. Назва : Промисловий маркетинг : підручник для студ. вищ. навч. закл. Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2009 Кільк.характеристики :364 с.: табл. Примітки : Л-ра: с. 359-361 ISBN, Ціна 978-966-364-842-2: 86.00 грн УДК : 658.8(075.8) ББК : 65.050.24я73 Предметні рубрики: Промисловий маркетинг Анотація: Сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу, дослідження ринку промислових товарів, їх класифікація та основні відмінності від ринку споживчого призначення. Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1) Вільні : ВВ(1), ФОНД(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Пилипчук, В. П.; Коваленко, Л. П. |