Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 658.8(075.8)/Б83 Автор(и) : Бородкіна, Наталія Олександрівна Назва : Маркетинг : навч. посіб. Вихідні дані : Київ: Кондор, 2007 Кільк.характеристики :362 с.: табл. Примітки : Бібліогр. в кінці теми ISBN, Ціна 978-966-351-050-7: 55.00, 49.00, грн УДК : 658.8(075.8) ББК : 65.050.24я73 Предметні рубрики: Маркетинг Анотація: Розглядаються теоретичні основи маркетингу. Особлива увага приділяється окремим видам маркетингових політик та стратегіям розвитку підприємства в ринкових умовах. Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1) Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Осовська, Г. В. \ред.\ |