Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 658.8/Б 69 Автор(и) : Близнюк, Станіслав Васильович Назва : Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку : [наук. видання] . -2-ге вид., випр. і допов. Вихідні дані : К.: Політехніка, 2009 Кільк.характеристики :400 с.: табл. Примітки : Л-ра: с. 373-379 ISBN, Ціна 966-622-122-5: 55.00 грн УДК : 658.8 ББК : 65.050.24 Предметні рубрики: Маркетинг --Україна Анотація: Розглянуто сутність сучасного маркетингу та проблеми його застосування в підприємницькій діяльності на вітчизняному споживчому ринку, визначено основні історичні та організаційні засади впровадження його в діяльність торгівельних підприємств. Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1) Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |