Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 65.050.24я73/М 27
Автор(и) : Азарян О.М., Баширов І.Х., Воробйов Б.З., Жаболенко М.В.
Назва : Маркетинг: принципи і функції : навч. посібник . -2-ге вид., переробл. і допов.
Вихідні дані : К.: НМЦВО М-ва освіти і науки України; К.: Студцентр, 2001
Кільк.характеристики :320 с
Примітки : Бібліогр.: с.316-319
ISBN, Ціна 966-7530-15-9: 018.45 грн
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Суть маркетингу і його сучасна концепція.
Примірники : всього : ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(1), ВВ(1)
Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Азарян, О.М.; Баширов, І.Х.; Воробйов, Б.З.; Жаболенко, М.В.; Азарян, О.М. \ред.\