Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 338.658(075.8)/М 27 Автор(и) : Крикавський, Євген, Дейнега, Інна, Дейнега, Олександр, Патора, Роман Назва : Маркетингова товарна політика : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] . -2-ге вид. Вихідні дані : Л.: Львівська політехніка, 2008 Кільк.характеристики :273, [3] с.: рис., табл. Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний Університет "Львівська політехніка" Примітки : Бібліогр. в кінці глав. - Дод.: с. 196-271. - Л-ра: с. 272-273 ISBN, Ціна 978-966-553-722-9: 82.00 грн УДК : 338.658(075.8) ББК : 65.050.24я73 Предметні рубрики: Маркетинг Товарна політика Географіч. рубрики: Анотація: Теоретичні засади функціонування товарних ринків, розкрито зміст базових положень формування цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства стосовно до товарів підприємства. Примірники :ВВ(1) Вільні : ВВ(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Крикавський, Євген; Дейнега, Інна; Дейнега, Олександр; Патора, Роман; Міністерство освіти і науки України; Національний Університет "Львівська політехніка" |