Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 65.050.24я73/P47 Автор(и) : Peter, J. Paul, Olson, Jerry C. Назва : Consumer Behavior and Marketing Strategy . -6th ed. Вихідні дані : Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: Irwin; Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: McGraw-Hill, 2002 Кільк.характеристики :XXVI, 582 p.: ill. Серія: McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing Примітки : Not.: p. 515-545. - Gloss.: p. 546-557. - Ind.: p. 558-582. . - ІРЦ "Вікно в Америку" ISBN, Ціна 0-07-241064-7: 065.00 грн ББК : 65.050.24я73 Предметні рубрики: Маркетинг Споживачі-- Поведінка Географіч. рубрики: Анотація: This book contains a variety of pedagodical aids to enhance student learning and facilitate the application of consumer behavior concepts to marketing practice. Примірники :ІН(1) Вільні : ІН(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Olson, Jerry C. |