Вид документа : Однотомное издание Шифр издания : 339.13:339.5/Б 69 Автор(ы) : Близнюк, Станіслав Васильович Заглавие : Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку : наук. видання . -2-ге вид., випр. і доп. Выходные данные : К.: Політехніка, 2009 Колич.характеристики :400 с.: ил. Примечания : Л-ра: с. 373-379 ISBN, Цена 966-622-122-5: 61.60 грн УДК : 339.13:339.5 ББК : 65.9(4УКР)290-2 Предметные рубрики: Маркетинг-- маркетингові дослідження Географич. рубрики: фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): маркетинг--маркетингові дослідження ринку--маркетинговые исследования рынка--конкуренція на споживчому ринку--конкуренция на потребительском рынке--конкурентоспроможність підприємства--конкурентоспособность предприятия--маркетинговий комплекс підприємства--маркетинговый комплекс предприятия--стратегічне планування маркетингу--стратегическое планирование маркетинга Аннотация: Підручник, в якому розглянуто сутність сучасного маркетингу та проблеми його застосування в підприємницькій діяльності на вітчизняному споживчому ринку, визначено основні історичні та організаційні засади впровадження його в діяльність торговельних підприємств. Розроблено комплекс методик з дослідження ринку, визначення стратегічних напрямів розвитку підприємства, оцінки його потенційних можливостей у конкурентній боротьбі, планування маркетингу та інформаційного забезпечення процесу управління фірмою па засадах маркетингу. Экземпляры :ЧЗ(1) Свободны : ЧЗ(1) Держатели документа: Андрушівська ЦРБ |