Б 69 Близнюк, Станіслав Васильович. Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку [] : наук. видання / С. В. Близнюк. - 2-ге вид., випр. і доп. - К. : Політехніка, 2009. - 400 с. : ил. - Л-ра: с. 373-379. - ISBN 966-622-122-5 : 61.60 грн
Рубрики: Маркетинг--маркетингові дослідження Кл.слова (ненормовані): маркетинг -- маркетингові дослідження ринку -- маркетинговые исследования рынка -- конкуренція на споживчому ринку -- конкуренция на потребительском рынке -- конкурентоспроможність підприємства -- конкурентоспособность предприятия -- маркетинговий комплекс підприємства -- маркетинговый комплекс предприятия -- стратегічне планування маркетингу -- стратегическое планирование маркетинга Анотація: Підручник, в якому розглянуто сутність сучасного маркетингу та проблеми його застосування в підприємницькій діяльності на вітчизняному споживчому ринку, визначено основні історичні та організаційні засади впровадження його в діяльність торговельних підприємств. Розроблено комплекс методик з дослідження ринку, визначення стратегічних напрямів розвитку підприємства, оцінки його потенційних можливостей у конкурентній боротьбі, планування маркетингу та інформаційного забезпечення процесу управління фірмою па засадах маркетингу. Утримувачі документа: Андрушівська ЦРБ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |