М 27 Маркетинг [] / [упоряд., вступ. ст. А. І. Кредисова]. - К. : Україна, 1995. - 399 с. : рис. - Алф.-предм. покажч.: с. 391-398. - ISBN 5-319-01352-3 : 180.000 крб Рубрики: Маркетинг--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): маркетинг -- организация и управление маркетингом -- організація та управління маркетингом -- зарубежная практика маркетинговой деятельности -- зарубіжна практика маркетингової діяльності -- взаимодействие с обществом -- взаємодія з суспільством -- карьера в сфере маркетинга -- кар'єра в сфері маркетингу Анотація: До книги ввійшли кращі публікації зарубіжних та вітчизняних економістів з питань маркетингу - науки розуміння споживача, його запитів, планування виробництва продукції, руху товару і його збуту, розробки цінної стратегії тощо. Утримувачі документа: Андрушівська ЦРБ Дод.точки доступу: Кредисов, А. І. \упоряд., вступ. ст.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |