Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Євсейцева, О. С.$<.>
Общее количество найденных документов : 14
Показаны документы с 1 по 14
1.

Економіка та держава - 2016г.,N 5 (Введено оглавление)
2.

Євсейцева О. С. Сучасні методики прогнозування кон'юнктури ринку та їх використання при проведенні маркетингових досліджень/О. С. Євсейцева, Д. В. Новіков // Економіка та держава, 2016,N N 5.-С.97-100
3.

Економіка та держава - 2017г.,N 3 (Введено оглавление)
4.

Євсейцева О. С. Особливості розробки маркетингової стратегії вищого навчального закладу/О. С. Євсейцева, Д. В. Новіков // Економіка та держава, 2017,N N 3.-С.77-79
5.

Економіка та держава - 2017г.,N 4 (Введено оглавление)
6.

Євсейцева О. С. Аналіз поведінки споживача методом "мапа подорожі споживача"/О. С. Євсейцева, Д. С. Потєха // Економіка та держава, 2017,N N 4.-С.52-54
7.

Економіка та держава - 2018г.,N 12 (Введено оглавление)
8.

Євсейцева О. С. Співпраця представників українського бізнесу та закладів вищої освіти як засіб освітньої інновації/О. С. Євсейцева, Б. О. Колесник, П. С. Волковинська // Економіка та держава, 2018,N N 12.-С.55-58
9.

Агросвіт - 2019г.,N 5 (Введено оглавление)
10.

Економіка та держава - 2019г.,N 3 (Введено оглавление)
11.

Євсейцева О. С. Стратегічний маркетинг як інструмент підтримки конкурентоспроможності аграрних компаній/О. С. Євсейцева, П. С. Волковинська // Агросвіт. -К.:ДКС Центр, 2019,N N 5.-С.73-77
12.

Євсейцева О. С. Таргетинг - цілеспрямований вплив на споживача/О. С. Євсейцева, Д. Д. Меркулова // Економіка та держава, 2019,N N 3.-С.107-113
13.

Формування ринкових відносин в Україні - 2020г.,N 5 (Введено оглавление)
14.

Євсейцева О. С. Розвиток маркетингових комунікацій шляхом стимулювання продажу дитячих товарів/О. С. Євсейцева, М. Є. Гейко // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2020,N N 5.-С.83-89
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)