Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Балабанова, Людмила Веніамінівна$<.>
Общее количество найденных документов : 15
Показаны документы с 1 по 15
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.14(075.8)/Б20
Автор(ы) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Мажинський, Руслан Володимирович
Заглавие : Управління маркетинговим потенціалом підприємства : навч. посіб.
Выходные данные : Київ: Професіонал, 2006
Колич.характеристики :288 с
Примечания : Літ.: с. 232-242. - Покажч.: с. 242-246. - Дод.: с. 247-280
ISBN, Цена 966-370-024-6: 28.60 грн
УДК : 658.14(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)290-2я73
Предметные рубрики: Підприємства-- Маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Теорія управління маркетинговим потенціалом підприємства, методологія його дослідження, управління в умовах формування і становлення ринкових відносин в Україні.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ВВ(3)
Свободны : ЧЗ(1), ВВ(3)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 338.01(075)/Б20
Автор(ы) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Холод, Вікторія Вікторівна
Заглавие : Стратегічне маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств : навч. посіб.
Выходные данные : Київ: Професіонал, 2006
Колич.характеристики :444 с.: рис., табл.
Примечания : Бібліогр.: с. 403-418
ISBN, Цена 966-370-023-8: 41.00 грн
УДК : 338.01(075)
ББК : 65.290-2я73
Предметные рубрики: Підприємства-- Економіка
Аннотация: Сутність, перспективи і проблеми стратегічного управління конкурентоспроможністю в системі маркетингового менеджменту підприємств.
Экземпляры : всего : ВВ(2), ЧЗ(1)
Свободны : ВВ(2), ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658(075.8)/Б20
Автор(ы) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Сардак О.В.
Заглавие : Організація праці менеджера : підручник . -2-ге вид., переробл. і допов.
Выходные данные : К.: Професіонал, 2007
Колич.характеристики :416 с.: рис., табл.
Примечания : Бібліогр.: с. 398-401. - Предм. покажч.: с. 402-406
ISBN, Цена 966-370-055-6: 057.50, 76.00, грн
УДК : 658(075.8)
ББК : 65.050.214я73
Предметные рубрики: Менеджмент
Організація праці
Менеджмент-- Організація праці
Географич. рубрики:
Аннотация: Особливості організації праці менеджера, забезпечення раціональних умов для роботи.
Экземпляры : всего : ВВ(1), ФОНД(1)
Свободны : ВВ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/Б 20
Автор(ы) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Балабаниць А.В.
Заглавие : Маркетинговий аудит системи збуту : навч. посібник
Выходные данные : К.: Професіонал, 2004
Колич.характеристики :224 с.: рис., табл.
Примечания : Бібліогр.: с. 215-220
ISBN, Цена 966-8556-29-1: 027.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.290-5я73
Предметные рубрики: Економіка підприємств
Економіка торговельного підприємтсва
Географич. рубрики:
Аннотация: Сутність, зміст і умови маркетингового аудиту системи збуту торговельного підприємства, що забезпечують його стратегічну спрямованість.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.5(075.8)/Б20
Автор(ы) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Кривенко, Ганна Володимирівна, Балабанова, Ірина Василівна
Заглавие : Управління конкурентноспроможністю підприємств : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Выходные данные : К.: Професіонал, 2009
Колич.характеристики :256 с.: рис., табл.
Примечания : Бібліогр.: с. 231-253
ISBN, Цена 978-966-370-092-2: 62.00, 75.00, грн
УДК : 658.5(075.8)
ББК : 65.290-2я73
Предметные рубрики: Підприємства-- Конкуренція (екон.)-- Управління
Географич. рубрики:
Аннотация: Основи теорії конкуренції і конкурентоспроможності підприємств, управління конкурентоспроможністю підприємств на основі маркетингу.
Экземпляры : всего : ВВ(1), ЧЗ(1)
Свободны : ВВ(1), ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.48(075.8)/Б 20
Автор(ы) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Савельєва К. В.
Заглавие : Конфліктологія : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Выходные данные : К.: Професіонал, 2009
Колич.характеристики :279, [1] с.: табл., рис.
Примечания : Бібліогр.: с. 242-246. - Глос.: с. 247-255. - Ім. покажч.: с. 256-260. - Предм. покажч.: с. 261-273. - Дод.: с. 274-279
ISBN, Цена 978-966-370-129-5: 70.00 грн
УДК : 316.48(075.8)
ББК : 88.53я73
Предметные рубрики: Конфліктологія
Географич. рубрики:
Аннотация: Містить найістотніші теоретичні і методологічні положення з актуальних конфліктних проблем.
Экземпляры :ФОНД(1)
Свободны : ФОНД(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.5(075.8)/Б20
Автор(ы) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Стельмашенко, Олена Василівна
Заглавие : Стратегічне управління персоналом підприємства : навч. посібник
Выходные данные : К.: Знання, 2011
Колич.характеристики :236 с.: табл.
Серия: Школа маркетингового менеджменту
Примечания : Л-ра: с. 205-213. - Дод.: с. 214-231. - Предм. покажч.: с. 232-235. - Ім. покажч.: с. 236
ISBN, Цена 978-966-346-881-5: 50.00 грн
УДК : 658.5(075.8)
ББК : 65.290-2я73
Предметные рубрики: Стратегічне управління
Географич. рубрики:
Аннотация: Стратегічний підход до управління персоналом, його інформаційно-комунікативне забезпечення.
Экземпляры : всего : ВВ(1), ФОНД(1), ЧЗ(1)
Свободны : ВВ(1), ФОНД(1), ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658(075.8)/Б20
Автор(ы) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Сардак О. В.
Заглавие : Управління персоналом : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Выходные данные : К.: Центр учбов. л-ри, 2011
Колич.характеристики :468 с.: табл.
Серия: Школа маркетингового менеджменту
Примечания : Л-ра: с. 433-438. - Предм. покажч.: с. 439-444. - Ім. покажч.: с. 445. - Дод.: с. 446-467
ISBN, Цена 978-611-01-0181-3: 81.00 грн
УДК : 658(075.8)
ББК : 65.050.2я73
Предметные рубрики: Персонал-- Управління
Географич. рубрики:
Аннотация: Розкрито сутність та зміст управління персоналом в системі менеджменту підприємств.
Экземпляры :ФОНД(1)
Свободны : ФОНД(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/Б20
Автор(ы) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Митрохіна, Юлія Павлівна
Заглавие : Управління збутовою політикою : навч. посібник
Выходные данные : К.: Центр учбов. л-ри, 2011
Колич.характеристики :240 с.: табл.
Серия: Школа маркетингового менеджменту
Примечания : Л-ра: с. 221-229. - Предм. покажч.: с. 230-232. - Ім. покажч.: с. 233. - Дод.: с. 234-239
ISBN, Цена 978-611-01-0214-8: 58.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.290-2я73
Предметные рубрики: Економіка підприємста-- Збут
Географич. рубрики:
Аннотация: Аспекти формування збутової політики на підприємстві.
Экземпляры : всего : ВВ(1), ФОНД(1)
Свободны : ВВ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(477)(075)/Б 20
Автор(ы) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Бриндіна, Олена Анатоліївна
Заглавие : Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств : навч. посібник
Выходные данные : К.: Професіонал, 2006
Колич.характеристики :336 с.: табл.
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Донецький державний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Школа маркетингового менеджменту
Примечания : Бібліогр.: с. 288-298. - Покажч.: с. 299-307. - Дод.: с. 308-330
ISBN, Цена 9660370-022-Х: 32.00 грн
УДК : 658.8(477)(075)
ББК : 65.9(4УКР)290-2я73
Предметные рубрики: Підприємства-- Менеджмент
Географич. рубрики:
Аннотация: Розглядається маркетингова товарна політика підприємств, методологія її дослідження та управління товарною політикою на основі маркетингу в сучасних умовах України.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ВВ(1)
Свободны : ЧЗ(1), ВВ(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.012.4(075.8)/Б20
Автор(ы) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Холод, Вікторія Вікторівна, Балабанова, Ірина Василівна
Заглавие : Маркетинг підприємства : навч. посібник
Выходные данные : К.: Центр учбов. л-ри, 2012
Колич.характеристики :611, [1] с.: табл.
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Інститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту
Серия: Школа маркетингового менеджменту
Примечания : Л-ра: с. 594-598. - Предм. покажч.: с. 599-611
ISBN, Цена 978-611-01-0337-4: 108.00 грн
УДК : 658.012.4(075.8)
ББК : 65.290-2я73
Предметные рубрики: Підприємства-- Маркетинг
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): маркетинг підприємства--маркетинг предприятия--товарна політика підприємства--товарная политика предприятия--цінова політика--ценовая политика--маркетингова логістика--маркетинговая логистика--розподіл та збут у маркетингу--распределение и сбыт в маркетинге--комунікаційна політика--коммуникационная политика--персонал маркетинга--персонал маркетингу--міжнародний маркетинг--международный маркетинг--контроль у маркетингу--контроль у маркетингу
Аннотация: Навчальний посібник ставить своєю метою забезпечення теоретичної, методичної і практичної підготовки студентів економічних спеціальностей до здійснення маркетингової діяльності в підприємствах.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ВВ(1)
Свободны : ЧЗ(1), ВВ(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/Б20
Автор(ы) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Холод, Вікторія Вікторівна, Балабанова, Ірина Василівна
Заглавие : Стратегічний маркетинг : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Выходные данные : К.: Центр учбов. л-ри, 2012
Колич.характеристики :631, [1] с.: граф., табл.
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Донецький національний університет економіки і торгівлі імені М. Туган-Барановського, Інститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту
Серия: Школа маркетингового менеджменту
Примечания : Бібліогр.: с. 606-611. - Предм. покажч.: с. 612-624. - Ім. покажч.: с. 625-626
ISBN, Цена 978-611-01-0387-9: 117.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Стратегічний менеджмент
Географич. рубрики:
Аннотация: Зміст підручника "Стратегічний маркетинг" складається з трьох частин і десяти розділів. У першій частині визначено сутність роль і завдання стратегічного маркетингу. У другій частині опрацьовано методологічний інструментарій стратегічного маркетингу.У третій частині охарактеризовано сучасні підходи до визначення споживчої цінності товару як ключового фактора стратегічного маркетингу.
Экземпляры : всего : ВВ(1), ЧЗ(1)
Свободны : ВВ(1), ЧЗ(1)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 659.1(075.8)/Б20
Автор(ы) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Юзик, Людмила Олександрівна
Заглавие : Рекламний менеджмент : підручник
Выходные данные : Київ: Центр учбов. літ., 2013
Колич.характеристики :391, [1] с.: табл.
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Донецький державний університет економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського, Інститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту
Серия: Школа маркетингового менеджменту
Примечания : Бібліогр.: с. 351-357. - Предм. покажч.: с. 358-362. - Ім. покажч.: с. 363. - Дод.: с. 364-388
ISBN, Цена 978-611-01-0396-1: 72.00 грн
УДК : 659.1(075.8)
ББК : 65.42-803я73
Предметные рубрики: Рекламний менеджмент
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): рекламний менеджмент підприємства--рекламный менеджмент предприятия--реклама в системі менеджменту--реклама в системе менеджмента--рекламні комунікації--рекламные коммуникации--засоби поширення реклами--средства распространения рекламы--система рекламного менеджмента--система рекламного менеджмента--контроль рекламної діяльності--контроль рекламной деятельности--реклама--рекламна діяльность--рекламная деятельность
Аннотация: Розкрито становлення та розвиток рекламного менеджменту, сутність і функції реклами , наведено характеристику процесу рекламної комунікації, каналів розповсюдження рекламних повідомлень, основних засобів розповсюдження реклами, рекламного звернення, планування рекламної діяльності, контроль рекламної діяльності, оцінка ефективності рекламної діяльності.
Экземпляры : всего : ВВ(1), ЧЗ(1), ФОНД(1)
Свободны : ВВ(1), ЧЗ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.7(075.8)/Б20
Автор(ы) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Германчук, Алла Миколаївна
Заглавие : Логістика : підручник
Выходные данные : Львів: Магнолія 2006, 2018
Колич.характеристики :367, [1] с.: рис., табл.
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського, Інститут економіки і управління
Серия: Вища освіта в Україні
Примечания : Бібліогр.: с. 359-362. - Предм. покажч.: с. 363-366. - Ім. покажч.: с. 367
ISBN, Цена 978-617-574-072-9: 260.00 грн
УДК : 658.7(075.8)
ББК : 65.40я73
Предметные рубрики: Логістика (екон.)
Підприємства
Географич. рубрики:
Аннотация: У підручнику розкрито концептуальні основи логістики та логістичного менеджменту.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/Б20
Автор(ы) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Сардак, Олена Вікторівна
Заглавие : Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації : навч. посіб.
Выходные данные : Київ: Професіонал, 2004
Колич.характеристики :156 с.: рис., табл.
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Донецький державний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського
Примечания : Літ.: с. 133-140. - Покажч.: с. 141-144. - Дод.: с. 145-153
ISBN, Цена 969-8556-06-02: 19.50 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.421-86я73
Предметные рубрики: Торговельні підприємства-- Цінова політика
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): цінова політика підприємства--функції цін--фактори ціноутворення--цінова чутливість споживачів--моніторинг цін конкурентів--маркетинговий аналіз цінових ризиків--управління ризиками в ціновій політиці--встановлення цін--цінова стратегія
Аннотация: Розкрито особливості формування цінової політики підприємства в ринковій економіці.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)