Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Бевзенко, Л.$<.>
Общее количество найденных документов : 19
Показаны документы с 1 по 19
1.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2006г.,N 2 (Введено оглавление)
2.

Бевзенко Л. Еврестичний потенціал поняття біфуркації/Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 2.-С.159-176
3.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2007г.,N 4 (Введено оглавление)
4.

Бевзенко Л. Життєвий успіх, цінності, стилі життя/Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2007,N N 4.-С.132-151
5.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2008г.,N 2 (Введено оглавление)
6.

Бевзенко Л. Соціальні інтереси : можливість концептуалізації у межах постнекласичної дослідницької платформи/Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.174-175
7.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2011г.,N 1 (Введено оглавление)
8.

Бевзенко Л. Соціальні інтереси: об'єкт і суб'єкт дослідження в контексті актуальної соціокультурної ситуації /Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 1.-С.3-22
9.

Экспертные оценки в социологических исследованиях/С. В. Крымский [и др.] ; под ред. С. В. Крымского. - 1990
10.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2012г.,N 2 (Введено оглавление)
11.

Бевзенко Л. Культурна регуляція соціальної поведінки в ситуаціїї нестабільності: на прикладі практик успіху/Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2012,N N 2.-С.98-119
12.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2015г.,N 1 (Введено оглавление)
13.

Бевзенко Л. Гра на успіх у нелінійному соціумі/Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2015,N N 1.-С.181-183
14.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2015г.,N 2 (Введено оглавление)
15.

Бевзенко Л. Поняття міфу та гри в кризовому дискурсі сучасних соціологічних процесів - соціосамоорганізаційнийпідхід/Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2015,N N 2.-С.112-129
16.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2016г.,N 2 (Введено оглавление)
17.

Бевзенко Л. Пам'яті Юрія Івановича Саєнка/Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2016,N N 2.-С.217-219
18.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2020г.,N 4 (Введено оглавление)
19.

Бевзенко Л. Аґенти соціальних змін у кризовому соціумі: варіанти проблематизації та контури концептуальної рамки дослідження/Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 4.-С.111-132
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)