Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Бугай, Л.$<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.

Заглавие газеты: Позакласний час -2008г.,N 7
Интересные статьи :
Бугай Л. Національні символи України/ Л. Бугай (стр.13-17)
Интересные статьи :
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из газеты
Шифр издания :
Автор(ы) : Бугай Л.
Заглавие : Національні символи України
Место публикации : Позакласний час: Узагальнення досвіду класних керівників. - К.: Ред. газ. "Позакласний час", 2008. - N 7. - С. 13-17 (Шифр pkch/2008/7)
Предметные рубрики: Середня освіта-- персоналії --Вигнанка --Любарський р-н --Житомирська обл.
Етнографія-- звичаї
Географич. рубрики: Вигнанка Любарського р-ну Житомирської обл.-- Середня освіта-- персоналії
Аннотация: Л. Бугай, вчитель села Вигнанка Любарського району Житомирської області. Виховне заняття знайомить з національними символами України: Гербом, Прапором, Гімном та оберегами: рушником, вінком. Йдеться про звичаї та обряди, пов'язані з рушником та вінком
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Рідна школа -2017г.,N 7/8
Интересные статьи :
Данилевський В. Готовність навчального закладу до інноваційного розвитку: обгрунтування критеріїв/ В. Данилевський (стр.3-6)
Чепурна Н. Концептуальні основи інноваційного розвитку сучасного навчального закладу/ Н. Чепурна (стр.7-10)
Назаренко Г. Демократичні засади становлення Нової української школи/ Г. Назаренко (стр.11-16)
Крутенко О. Актуалізація педагогічної спадщини Олександра Захаренка у контексті Нової української школи/ О. Крутенко (стр.17-20)
Топчій І. Становлення Гімназії успішного українця/ І. Топчій (стр.21-23)
Каракаш І. Модель інноваційного навчального закладу "Школа якісної освіти"/ І. Каракаш, І. Руденко (стр.24-27)
Чумаченко О. Інноваційна практика функціонування і розвитку навчального закладу з еколого-економічною спеціалізацією/ О. Чумаченко, О. Трухан (стр.28-31)
Саєнко С. Інноваційний розвиток полілінгвістичної гімназії "Діалог культур"/ С. Саєнко, Н. Ананьєва (стр.32-35)
Карло Т. Створюємо Школу громадського партнерства/ Т. Карло (стр.36-39)
Мирошніченко Т. Сприяємо громадянському самоствердженню учнів/ Т. Мирошніченко (стр.39-42)
Пікалюк А. Національно-патріотичне виховання молоді засобами історичного краєзнавства та етнографії/ А. Пікалюк (стр.43-45)
Нерубайський В. Школа свідомого українця - орієнтир сучасної акме-педагогіки/ В. Нерубайський (стр.46-49)
Стороженко Н. Акмеологічне моделювання інновацій в педагогічній практиці/ Н. Стороженко (стр.49-52)
Мельничук В. Інноваційний розвиток освітнього середовища Акме-школи/ В. Мельничук (стр.53-55)
Верба І. Модель розвитку інноваційного навчального закладу "Школа рівних можливостей"/ І. Верба (стр.56-58)
Вертипорох О. Школа - простір освітніх можливостей/ О. Вертипорох, М. Ніщенко (стр.59-61)
Денисюк Л. Інноваційна модель "Школа трансформаційного лідерства"/ Л. Денисюк (стр.62-64)
Щербина С. Формування освітнього простору Школи автентичного навчання/ С. Щербина (стр.65-67)
Бугай Л. Створення Школи неперервної економічної освіти/ Л. Бугай (стр.68-71)
Жуган Н. Деякі аспекти інноваційного розвитку економічного ліцею/ Н. Жуган (стр.72-74)
Яременко С. Школа - природне середовище розвитку особистості/ С. Яременко (стр.75-77)
Слупіцька О. Модель інноваційного розвитку "Школа екологічної культури та планетарного мислення"/ О. Слупіцька (стр.78-80)
Самохотов А. Інноваційна школа Черкащини як Науково-дослідний інститут природознавства/ А. Самохотов (стр.81-83)
Колісник В. Модель "Школа сільського господаря" як стратегічний напрям розвитку навчального закладу в сільській місцевості/ В. Колісник (стр.84-86)
Дорожкіна Н. Школа практичної діяльності/ Н. Дорожкіна, А. Забарна (стр.87-89)
Лукашенко Т. Інноваційний розвиток школи як Центру інформаційно-комунікаційних технологій/ Т. Лукашенко (стр.90-93)
Лосіцький В. Модель навчального закладу "Школа новітніх інформаційних технологій"/ В. Лосіцький (стр.94-96)
Остапенко С. Ліцей як середовище успішного особистісного розвитку/ С. Остапенко, Н. Степанова (стр.97-99)
Ярош О. Пізнання, Становлення, Успіх: нове обличчя сучасної школи/ О. Ярош (стр.100-104)
Дубенська О. Інноваційна модель навчального закладу "Школа успішної особистості"/ О. Дубенська (стр.105-107)
Цьоменко А. Школа успішної особистості як шлях розвитку інноваційного навчального закладу/ А. Цьоменко (стр.107-109)
Кондратюк В. Школа успіху та творчих досягнень/ В. Кондратюк (стр.110-112)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бугай Л.
Заглавие : Створення Школи неперервної економічної освіти
Место публикации : Рідна шк. - К.: Фенікс, 2017. - N 7/8. - С. 68-71. - ISSN 0131-6788 (Шифр rish/2017/7/8). - ISSN 0131-6788
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
Предметные рубрики: Неперервна освіта --Україна
Економічна освіта --Україна
Педагогічні інновації
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)