Поисковый запрос: <.>A=Воронюк, І. В.$<.> |
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6 |
1.
|
Заглавие журнала :Обдарована дитина -2009г.,N 1 Интересные статьи : Жук Л.В. Обдарована дитина в умовах сучасної освітньої системи/ Л. В. Жук (стр.3-7) Пясецька Л.І. Деякі організаційні та правові проблеми виявлення, підтримки і захисту обдарованої особистості/ Л. І. Пясецька (стр.8-9) Кузьменко В. Виявлення обдарованості дошкільника: змістові та організаційні особливості/ В. Кузьменко (стр.10-15) Радченко І.О. Організація психологічного простору учня на уроці/ І. О. Радченко (стр.16-17) Радченко І.О. Сковорода мав рацію/ І. О. Радченко (стр.18-20) Кугляр Т.І. Робота з обдарованими дітьми в умовах сільської школи/ Т. І. Кугляр (стр.21-25) Сампара О.В. Робота з обдарованими й творчими дітьми в процесі вивчення географії/ О. В. Сампара (стр.26-29) Литовченко В. Підтримка талановитих дітей та обдарованої молоді/ В. Литовченко (стр.30-31) Яковина А.В. Комп'ютерна діагностика інтелектуальної обдарованості/ А. В. Яковина (стр.32-34) Воронюк І.В. Система психолого-педагогічних засобів розвитку конструктивності старшокласників/ І. В. Воронюк (стр.35-46) Янковчук М.М. Розвиток обдарованості: практичний досвід/ М. М. Янковчук (стр.47-53) Вовчик-Блакитна О.О. Дитяча іграшка та гра - справа серйозна/ О. О. Вовчик-Блакитна (стр.54-59) Аристов В.И. Превентивное мышление/ В. И. Аристов (стр.60-63) Тугельбаева А. Государственная система работы с одарёнными детьми в республике Казахстан/ А. Тугельбаева, Л. Аскарова (стр.64-67) Интересные статьи : Найти похожие
|
2.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Воронюк І.В.
Заглавие : Система психолого-педагогічних засобів розвитку конструктивності старшокласників
Место публикации : Обдарована дитина. - К.: СОЦИС, 2009. - N 1. - С. 35-46 (Шифр obdy/2009/1)
Предметные рубрики: Методи навчання
Найти похожие
|
3.
|
Заглавие журнала :Обдарована дитина -2010г.,N 4 Интересные статьи : Куліш В. В. Розвиток творчого мислення учнів на уроках трудового навчання/ В. В. Куліш (стр.63-67) Науменко Р. А. Моніторинг виявлення та розвитку інтелектуально та творчо обдарованої молоді у позашкільних закладах/ Р. А. Науменко (стр.57-63) Воронюк І. В. Теоретичний аспект психолого-педагогічної технології організації творчої діяльності молодших школярів/ І. В. Воронюк (стр.2-6) Михайлик Л. В. Формування освітнього середовища для розвитку обдарованої дитини/ Л. В. Михайлик (стр.7-11) Сургаєва В. В. Організаційно-педагогічні умови підтримки і розвитку обдарованої дитини в Каховській гімназії/ В. В. Сургаєва (стр.12-22) Іваненко Л. І. Шкільний музей - творчий натхненник сільської дітвори/ Л. І. Іваненко (стр.22-25) Мітлош А. В. Тренінг розвитку лідерської обдарованості/ А. В. Мітлош (стр.33-39) Овчаренко Н. І. Синдром дефіциту уваги і гіперактивності (СДВГ) обдарованої дитини як найпоширеніша причина хронічних порушень її поведінки/ Н. І. Овчаренко (стр.40-41) Гандзілевська Г. Б. Сценарій музично-театральної постановки "Проспект маргариток"/ Г. Б. Гандзілевська (стр.42-46) Павлова-Сисюк Т. В. Комплексна програма по організації дозвілля (для дітей різних вікових категорій)/ Т. В. Павлова-Сисюк (стр.49-53) Павлова-Сисюк Т. В. Засідання методичного об'єднання керівників клубів центру масової роботи та організації змістовного дозвілля/ Т. В. Павлова-Сисюк (стр.53-56) Интересные статьи : Найти похожие
|
4.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Воронюк І. В.
Заглавие : Теоретичний аспект психолого-педагогічної технології організації творчої діяльності молодших школярів
Место публикации : Обдарована дитина. - К.: СОЦИС, 2010. - N 4. - С. 2-6 (Шифр obdy/2010/4) Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
Предметные рубрики: Дитяча психологія Початкова школа
Найти похожие
|
5.
|
Заглавие журнала :Практична психологія та соціальна робота -2012г.,N 6 Интересные статьи : Творча спадщина В. А. Роменця: сучасний погляд (Матеріали до ювілею В. А. Роменця) (стр.3-7) Краєва О. А. Програма тренінгового курсу "Подолання кризи ідентичності підлітків" 7-8 класів (13-14 років)/ О. А. Краєва (стр.7-14) Чайкіна Н. О. Методичні засади співвідношення Я-базового і Я-ситуаційного у структурі професійної адаптації/ Н. О. Чайкіна (стр.14-20) Семёнова Е. М. Развитие эмоциональной культуры педагога/ Е. М. Семёнова (стр.20-27) Воронюк І. В. Психологічна система інтегральних інтонаційних сигналів у структурі педагогічного впливу як складова проблеми креативності взаємодії вчителя з учнями/ І. В. Воронюк (стр.27-34) Заика Е. В. Одновременный отсчёт нескольких событий как способ формирования внимания школьников/ Е. В. Заика (стр.34-45) Сорока А. В. Психологічні особливості різних типів кримінальних груп засуджених / А. В. Сорока (стр.45-51) Задорожнюк И.Е. Исследование помощи другому как новый ориентир в психологии/ И. Е. Задорожнюк (стр.51-53) Гаврилькевич В. К. Емоційна саморегуляція дорослих із ішемічною патологією серця/ В. К. Гаврилькевич (стр.53-58) Третяк Т. М. Проблема психологічної готовності учнів до творчого сприймання інформації/ Т. М. Третяк (стр.59-62) Ткачук Т. А. Ефективне використання копінг-стратегій як складових копінг-поведінки молодої особистості/ Т. А. Ткачук (стр.63-67) Калошин В. Ф. Розумний егоїзм: витоки, сутність, необхідність/ В. Ф. Калошин (стр.67-72) Губенко О. В. Парадокси і суперечності соціально-історичної творчості: соціально-психологічні аспекти проблеми соціальних перетворень/ О. В. Губенко (стр.72-78) Фальковська Л. М. Справедливість як предмет соціально-психологічного дослідження/ Л. М. Фальковська (стр.79-80) Интересные статьи : Найти похожие
|
6.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Воронюк І. В.
Заглавие : Психологічна система інтегральних інтонаційних сигналів у структурі педагогічного впливу як складова проблеми креативності взаємодії вчителя з учнями
Место публикации : Практична психологія та соціальна робота. - К.: СОЦИС, 2012. - N 6. - С. 27-34 (Шифр ppts/2012/6) Примечания : Л-ра в кінці ст.
Предметные рубрики: Психологічні дослідження Педагогічні дослідження
Найти похожие
|
|