Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Гуменко, Є.$<.>
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.

Заглавие журнала :Початкова школа -2007г.,N 1
Интересные статьи :
Ілляшенко Т. Причини невстигання молодших школярів: які вони?/ Т. Ілляшенко (стр.2 - 4) фывфыв: першокласники,труднощі в навчанні,індивідуальне навчання
Кириленко С. Плекаємо дитину/ С. Кириленко, Т. Горлач (стр.5 - 9) фывфыв: особистість дитини,культура здоров'я,робота з батьками
Давиденко Г. Сторінками казок світової класики/ Г. Давиденко, В. Собко, І., Шинкаренко І. Грива І. (стр.9 - 14) фывфыв: уроки читання ,початкова школа,світові казки
Григорчук А. Проектна діяльність учнів на уроках читання/ А. Григорчук, М. Протопопова (стр.14 - 17) фывфыв: початкові класи,читання,проектна діяльність
Ярова Є. Ігри під час вивчення граматики англійської мови/ Є. Ярова (стр.18 - 19) фывфыв: гра,англійська мова,початкові класи
Соловей В. Засідання клубу юних натуралістів/ В. Соловей (стр.19 - 22) фывфыв: ботаніка,охорона природи,початкові класи
Семенко В. Тестові завдання з курсу "Я і Україна" для 2 класу/ В. Семенко (стр.22 - 24) фывфыв: культурна спадщина,національні особливості,історичні пам'ятки
Митник О. Логіка у 5 класі. Методичні рекомендації/ О. Митник (стр.25 - 32) фывфыв: логічні операції,умовиводи,поділ понять
Бібік Н. Орієнтоване планування уроків з інтегрованого курсу "Я і Україна" на другий семестр/ Н. Бібік, Н. Коваль (стр.33 - 35) фывфыв: розмаїття рослин,весняні свята,символи держави
Байбара Т. Орієнтоване планування уроків з курсу "Я і Україна" / Т. Байбара (стр.36 - 41) фывфыв: природні зони,корисні копалини,охорона природи
Бібік Н. Орієнтоване планування уроків з курсу "Я і Україна"/ Н. Бібік (стр.41 - 43) фывфыв: людські чесноти,людина і суспільство,культурна спадщина
Біляченко О. Орієнтовне календарне планування виховної роботи в групі продовженого дня для 3 - 4 класів. Другий семестр/ О. Біляченко (стр.44 - 46) фывфыв: бесіда-практикум,конкурси,виставки
Масол Л. Ігрові художньо-педагогічні технології у процесі викладання інтегрованого курсу "Мистецтво"/ Л. Масол (стр.46 - 54) фывфыв: синтез мистецтва,художньо-ігрове моделювання,театралізовані ігри
Вашуленко О. Особливості методичного апарату підручників з рідної мови/ О. Вашуленко (стр.55 - 57) фывфыв: підручники,рідна мова,апарат орієнтування
Кухар В. Місяць за місяцем - подорож українським фольклором/ В. Кухар (стр.58 - 59) фывфыв: усна народна творчість,вишиванка,Великдень
Гуменко Є. Ссавці/ Є. Гуменко (стр.61 - 62) фывфыв: шимпанзе,бегемот,лінивець
Мельничук Н. Хай слово лунає по світу всьому.../ Н. Мельничук (стр.63) фывфыв: рідна мова,сценарій
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Заглавие журнала :Початкова школа -2007г.,N 3
Интересные статьи :
Пєтухова Л. Новітні підходи до формування професійних компетенцій майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти/ Л. Пєтухова (стр.1 - 3) фывфыв: підготовка педагогів,професійна компетенція,професійна майстерність
Резнік Н. Колективна творча діяльність молодших школярів як вид суспільної діяльності/ Н. Резнік (стр.4 - 5) фывфыв: позаурочна робота,колективна діяльність,творча діяльність
Воронова Н. Мотивація як фактор успіху навчальної діяльності молодших школярів/ Н. Воронова (стр.5 - 6) фывфыв: мотивація,молодші школяри,мотиви навчання
Денисенко В. Реалізація принципу ціннісної орієнтації у роботі педагога з молодшими школярами/ В. Денисенко (стр.7 - 8) фывфыв: ціннісні орієнтації,уявлення про цінності,поняття цінності
Казаннікова О. Тривожність молодших школярів/ О. Казаннікова (стр.9 - 10) фывфыв: емоційний розвиток,адаптація до школи,шкільна тривожність
Горлова А. Інструменти розвитку творчого потенціалу дитини/ А. Горлова (стр.10 - 11) фывфыв: саморозвиток,творча активність,карти пам'яті
Нагрибельна І. Використання проблемних ситуацій на уроках української мови/ І. Нагрибельна, о. Мала (стр.12 - 13) фывфыв: поняття про іменник,творче мислення,продуктивність знань
Сугейко Л. Вивчення елементів стилістики у 4 класі/ Л. Сугейко (стр.14 - 17) фывфыв: мовні засоби,стилістика,стилі мовлення
Полєвікова О. Мотиваційні аспекти позакласної роботи з української мови/ О. Полєвікова (стр.17 - 21) фывфыв: українська мова,виховний захід
Манько Н. Підготовка ліворуких дітей до оволодіння графічною навичкою письма/ Н. Манько (стр.21 - 24) фывфыв: ліворукі діти,навики письма
Федорова О. Особливості розуміння та використання прийменників просторового значення учнями з мовленнєвими вадами/ О. Федорова (стр.24 - 25) фывфыв: мовленнєві вади,рідна мова
Кузьміна Н. Проблема підвищення рівня мотивації на уроках читання в умовах шкіл з поглибленим вивченням української мови/ Н. Кузьміна, Т. Коршун (стр.26 - 27) фывфыв: уроки-інсценізації,уроки читання,молодші школяри
Сорока О. Іноземна мова як аспект підготовки дитини до школи/ О. Сорока (стр.28) фывфыв: іноземна мова,дошкільний заклад,іншомовна грамота
Ізотова Л. Формування і розвиток прийому порівняння на уроках математики/ Л. Ізотова (стр.29 - 30) фывфыв: прийом порівняння,геометричні фігури,математика
Сухіна Л. Використання методу різнокольорових капелюхів Едварда де Боно під час вивчення величин/ Л. Сухіна, О. Малєєва (стр.30 - 31) фывфыв: метод Едварда де Боно,міри довжини,міри маси
Борисенко Н. Моделі як засіб формування уявлень про явища природи/ Н. Борисенко (стр.32 - 33) фывфыв: довкілля,повітря,вода
Микитюк С. Діагностично-корекційна робота щодо формування обчислювальних умінь учнів початкової школи/ С. Микитюк, О. Саган (стр.34 - 36) фывфыв: обчислювальні навички,багатоцифрові числа,додавання та віднімання
Сидоренко Н. Урок з курсу "Я і Україна" в 2 класі/ Н. Сидоренко, Л. Веснянко (стр.36 - 37) фывфыв: уявлення про Україну,столиця держави
Гриценко І. У світі казок/ І. Гриценко (стр.38 - 39) фывфыв: мови мистецтва,образні стимули
Владимирова А. Інтонація і виразність у співі на основі народної пісні/ А. Владимирова (стр.39 - 40) фывфыв: ланцюжковий спів,двоголосся
Голінська Т. Інтегрований урок як засіб синтезу різних видів мистецтва/ Т. Голінська (стр.41 - 42) фывфыв: образотворче мистецтво,багатообразність форм
Пономарьова К. Перевірка навчальних досягнень учнів з української мови в II семестрі/ К. Пономарьова (стр.43 - 49) фывфыв: аудіювання,тестові завдання,списування
Митник О. Логіка у 5 класі. Методичні рекомендації/ О. Митник (стр.50 - 54) фывфыв: прості судження,умовиводи
Охрімчук Р. Ділова гра "Дитина у ситуації соціальної кризи"/ Р. Охрімчук (стр.55 - 57) фывфыв: сенс життя,соціальні кризи,соціальне середовище
Корнієнко С. Батьківські збори "Режим дня молодшого школяра"/ С. Корнієнко (стр.58 - 60) фывфыв: режим дня,рухливі ігри
Гуменко Є. Птахи/ Є. Гуменко (стр.61 - 63) фывфыв: ластівки-береговички
Интересные статьи :
Найти похожие


3.

Заглавие журнала :Початкова школа -2007г.,N 6
Интересные статьи :
Вербицький В. Соціально-педагогічна концепція екологічної освіти/ В. Вербицький (стр.1 - 6) фывфыв: екологічна освіта,родинна педагогіка,стан довкілля
Василенко Г. Екологічна освіта та виховання/ Г. Василенко (стр.6 - 8) фывфыв: екологічна освіта,екологічна культура,навколишнє середовище
Христофор А. Сутність і дидактичні можливості екологічного виховання/ А. Христофор (стр.9 - 12) фывфыв: екологічна освіти,екологічні знання,заповідники
Бондаренко С. Виховання відповідального ставлення до свого здоров'я/ С. Бондаренко (стр.12 - 14) фывфыв: здоровий спосіб життя,здоров'я школярів,навколишнє середовище
Пурдя Л. Екологічна освіта і виховання молодших школярів/ Л. Пурдя (стр.14 - 15) фывфыв: ставлення до природи,природні багатства,юні натуралісти
Павлюк С. Екологія душі школяра - екологія природи/ С. Павлюк, В. Шмаль (стр.16 - 18) фывфыв: екологічна культура,наколишнє середовище
Дудік Г. Формування екологічної свідомості дітей починається змалку/ Г. Дудік, В. Шабликіна (стр.19 - 21) фывфыв: екологічна свідомість,екологічна освіта,структура екологічної освіти
Гончар М. Карнавал осінніх барв/ М. Гончар (стр.21 - 22) фывфыв: пори року,навколишнє середовище
Плесовських О. Птахи та звірі/ О. Плесовських (стр.22 - 23) фывфыв: птахи,звірі
Деркач О. Неси добро у світ природи/ О. Деркач (стр.23 - 25) фывфыв: екологічна культури,природа
Вербицька О. Інтерактивні методи навчання предметів природничого циклу/ О. Вербицька (стр.25 - 27) фывфыв: дидактичні ігри,природа,інтерактивне навчання
Гончарова О. Екологічна освіта учнів у позашкільному закладі/ О. Гончарова (стр.28 - 31) фывфыв: екологічна освіта,екологічна свідомість
Пуляєва В. Пізнавальна активність у трудовій діяльності молодших школярів/ В. Пуляєва (стр.32 - 33) фывфыв: трудове навчання,трудові навчальні навички
Тихенко Л. Інтегративний підхід до навчання дітей здорового способу життя/ Л. Тихенко (стр.33 - 36) фывфыв: здоровий спосіб життя,позашкільна освіта,юннатівський рух
Грицина Т. Екологічна освіта молодших школярів під час вивчення рідної мови/ Т. Грицина (стр.36 - 38) фывфыв: екологічна освіта,рідна мова,молодші школяри
Дужук С. Використання казки в екологічному вихованні учнів/ С. Дужук (стр.38 - 39) фывфыв: дидактичні ігри,екологічна освіта,казка
Радченко Т. Перші кроки до спостережень у природі/ Т. Радченко (стр.40) фывфыв: природа,навколишній світ
Богатир Т. Планування гурткової еколого-натуралістичної роботи за новими програмами/ Т. Богатир (стр.41 - 42) фывфыв: екологічні знання,позашкільний заклад,природоохорона діяльність
Бабенко В. Еколого-натуралістичне виховання школярів/ В. Бабенко (стр.42 - 45) фывфыв: природоохоронна діяльність,екологічна гра
Ківшарь В. Використання елементів народознавства на заняттях гуртків еколого-натуралістичного профілю/ В. Ківшарь (стр.45 - 47) фывфыв: народознавство,екологія,екологічна культура
Жестерьова В. Майстер-клас з біокераміки/ В. Жестерьова (стр.47 - 48) фывфыв: ліплення з тіста,біокераміка
Хінцинська І. Значення вітамінів для здоров'я людини/ І. Хінцинська (стр.49 ) фывфыв: вітаміни,корисні продукти
Пушкар В. Використання методів "глибинної екології" в роботі з юннатами/ В. Пушкар (стр.50 - 51) фывфыв: художня репрезентація,рефлексія,екологічна ідентифікація
Мазур П. Тематичні екскурсії - перший шабель у залученні молодших школярів до натуралістичної роботи/ П. Мазур (стр.52 - 53) фывфыв: природа,молодші школяри
Русан Г. Проведення конкурсу експерименталь-дослідницьких робіт "Юний дослідник"/ Г. Русан (стр.54 - 55) фывфыв: природознавство,рослиний світ ,твариний світ
Провоторов О. Дитяча періодика України як засіб розвитку мовленнєвої творчості школярів/ О. Провоторов (стр.55 - 59) фывфыв: мовленнєві здібності,дитяча періодика
Кучер-Томченко Д. Акваріум як штучна водна екосистема/ Д. Кучер-Томченко (стр.59 - 60) фывфыв: акваріумні рибки,акваріумні рослини
Гуменко Є. Риби/ Є. Гуменко (стр.60 - 62) фывфыв: морські коники,літаючі риби,еоліскус
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа :
Шифр издания :
Автор(ы) : Гуменко Є.
Заглавие : Ссавці
Место публикации : Початкова школа: Щомісячний науково-методичний журнал. - К.: Початкова школа, 2007. - N 1. - С. 61 - 62. - (Шифр posh/2007/1)
Предметные рубрики: Методика викладання природознавства-- Початкова школа
Географич. рубрики:
Найти похожие

5.

Вид документа :
Шифр издания :
Автор(ы) : Гуменко Є.
Заглавие : Птахи
Место публикации : Початкова школа: Щомісячний науково-методичний журнал. - К.: Початкова школа, 2007. - N 3. - С. 61 - 63: папуги. - (Шифр posh/2007/3)
Примечания : жайворонки
Предметные рубрики: Початкова школа-- Методика викладання природознавства
Географич. рубрики:
Найти похожие

6.

Вид документа :
Шифр издания :
Автор(ы) : Гуменко Є.
Заглавие : Риби
Место публикации : Початкова школа: Щомісячний науково-методичний журнал. - К.: Початкова школа, 2007. - N 6. - С. 60 - 62. - (Шифр posh/2007/6)
Предметные рубрики: Початкова школа-- Методика викладання природознавства
Географич. рубрики:
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)