Поисковый запрос: <.>A=Гірняк, А.$<.> |
Общее количество найденных документов : 9
Показаны документы с 1 по 9 |
1.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Гірняк А.
Заглавие : Систематика навчальних завдань модульно-розвивального підручника
Место публикации : Психологія і суспільство. - Т.: Ін-т експерим. систем освіти, 2008. - N 2. - С. 116-138. - ISSN 1810-2131 (Шифр pisu/2008/2). - ISSN 1810-2131 Примечания : Л-ра в кінці ст.
Предметные рубрики: Психодидактика Модульно-розвивальне навчання-- Навчальні завдання Навчальні видання для середньої школи
Найти похожие
|
2.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Гірняк А.
Заглавие : Система психолого-педагогічної експертизи ефективності модульно-розвивальних підручників
Место публикации : Психологія і суспільство. - Т.: Ін-т експерим. систем освіти, 2008. - N 1. - С. 151-157. - ISSN 1810-2131 (Шифр pisu/2008/1). - ISSN 1810-2131 Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
Предметные рубрики: Педагогічна психодіагностика Модульно-розвивальне навчання
Найти похожие
|
3.
|
Заглавие журнала :Психологія і суспільство -2008г.,N 4 Интересные статьи : Кушерець В. Знання як святість. Наукове та духовне просвітництво професора Володимира Шинкарука/ В. Кушерець (стр.5-12) Фішман І. Основа соціальної алхімії/ І. Фішман (стр.13-32) Гірняк А. Психоаналіз Зігмунда Фройда як теорія, система і соціокультурне явище/ А. Гірняк (стр.33-44) Фройд Зигмунд. Три нариси з теорії сексуальності/ Зигмунд Фройд (стр.45-91) Гуменюк О. Рівні громадянської відповідальності та їх емпіричне вивчення у молоді/ О. Гуменюк (стр.92-98) Івасюк Ю. Теоретичне обгрунтування типології сімейної структури/ Ю. Івасюк, О. Когут (стр.99-103) Мартинюк О. Соціально-психологічні концепції сім'ї як теоретична основа її емпіричного вивчення/ О. Мартинюк (стр.104-115) Фурман Вікторія. Проблематика особстісної рефлексії студента в аналітичному висвітленні/ Вікторія Фурман (стр.116-121) Самойлов О. Психологічний зміст бойової підготовки у контексті діалогу двох логік/ О. Самойлов (стр.122-126) Синєокий О. Індивідуально-психологічні особливості типології гвалтівників/ О. Синєокий (стр.127-136) Фурман А. Порівняння принципів і параметрів наукового проектування традиційної та інноваційної систем освіти/ А. Фурман (стр.137-163) Интересные статьи : Найти похожие
|
4.
|
Заглавие журнала :Психологія і суспільство -2007г.,N 2 Интересные статьи : Бригадир М. Особливості створення наукових соціально-психологічних проектів/ М. Бригадир (стр.5-15) Бамбурак Н. Позитивне збагачення Я-концепції особистості у контексті інноваційного освітнього довкілля/ Н. Бамбурак (стр.16-24) Ребуха Л. Соціально-психологічна експертиза ефективності фундаментального експерименту з модульно-розвивального навчання/ Л. Ребуха (стр.25-36) Мединська Ю. Глибинно-психологічні особливості етнічного менталітету в форматі експериментально-психологічного дослідження/ Ю. Мединська (стр.37-44) Ситнікова Н. Система соціально-психологічного моніторінгу розвитку особистості (на прикладі виконання наукової програми "Школа самоствердження")/ Н. Ситнікова (стр.45-56) Костін Я. Умови модульно-розвивальної взаємодії вчителя і учнів засобами інноваційного забезпечення/ Я. Костін (стр.57-68) Гірняк А. Експериментальне дослідження ефективності модульно-розвивального підручника у процесі навчально заняття/ А. Гірняк (стр.69-84) Чухно В. Експеримент з модульно-розвивальної системи навчання - це крок у майбутнє української школи/ В. Чухно, Л. Олійник (стр.85-90) Рибак Н. 12 років експерименту з модульно-розвивального навчання - це зрілість і відповідальність/ Н. Рибак, С. АрхипчукН. Мариняк (стр.91-97) Шляхова З. Впровадження модульно-розвивального навчання як технологія успіху/ З. Шляхова, Н. ПетроваВ. Будьонна (стр.98-100) Кир'янова І. Якою бути сучасній школі? Відповідь знайдено/ І. Кир'янова (стр.101-103) Козлова Т. Технологія створення умов для саморозвитку особистості у модульно-розвивальній системі навчання/ Т. Козлова (стр.103-108) Интересные статьи : Найти похожие
|
5.
|
Заглавие журнала :Психологія і суспільство -2008г.,N 1 Интересные статьи : Рибалка В. Микола Грот: Теоретичні питання філософії і психолгії особистості/ В. Рибалка (стр.9-24) Морщакова О. Самовизначення особистості у системі взаємовідносин "людина - світ" у рамках філософії вітакультури/ О. Морщакова (стр.25-34) Карпенко З. Предмет і метод аксіопсихології особистості/ З. Карпенко (стр.35-62) Надвинична Т. Теоретико-методологічне обгрунтування задачного підходу у психології/ Т. Надвинична (стр.63-87) Яценко Т. Об'єктивність та об'єктність у глибинно-психологічному пізхнанні/ Т. Яценко (стр.88-92) Бутерко Я. Категоріальний аналіз рефлексії як явища, процесу, стану, властивості/ Я. Бутерко (стр.93-105) Андрух А. Соціальний механізм сприяння здоров'ю в умовах медичного страхування/ А. Андрух (стр.106-114) Когутяк Н. Становлення автентичності особистості в період життєвої кризи: концептуальна модель/ Н. Когутяк (стр.115-126) Авдєєва І. Модель організації особистісно зорієнтованої педагогічної освіти/ І. Авдєєва (стр.127-129) Сціборовська Н. Аналіз факторів формування моральних взаємовідносин у педагогічному колективі/ Н. Сціборовська (стр.130-133) Городецька Н. Феномен педагогічної інноватики як психологічна проблема/ Н. Городецька (стр.134-137) Синєокий О. Індивідуально-психологічні умови професійної деформації слідчого/ О. Синєокий (стр.138-142) Полунін О. Відтворення часових інтервалів: роль референтної пам'яті та її зв'язку з компаратором/ О. Полунін (стр.143-150) Гірняк А. Система психолого-педагогічної експертизи ефективності модульно-розвивальних підручників/ А. Гірняк (стр.151-157) Интересные статьи : Найти похожие
|
6.
|
Заглавие журнала :Психологія і суспільство -2008г.,N 2 Интересные статьи : Глузман О. Методологічні засади дослідження університетської педагогічної освіти/ О. Глузман (стр.8-44) Фішман І. Постання методософії / І. Фішман (стр.45-51) Фурман А. Категоріогенез як напрям професійного методологування/ А. Фурман (стр.53-58) Кубаєвський М. Контекстна буттєвість етносу в глобалізованому просторі/ М. Кубаєвський (стр.59-64) Гуменюк О. Громадянська відповідальність у контексті політичного сьогодення/ О. Гуменюк (стр.65-74) Ситнікова Н. Психологія самоствердження особистості старшокласника/ Н. Ситнікова (стр.75-104) Ревасевич І. Вікова динаміка розвитку структурних компонентів особистісної адаптованості у системі фундаментального експерименту/ І. Ревасевич (стр.105-115) Гірняк А. Систематика навчальних завдань модульно-розвивального підручника/ А. Гірняк (стр.116-138) Туз Л. Інтерпретація в психоаналізі як категорія і процедура/ Л. Туз (стр.140-147) Іваненко Б. Ососбливості формування та вияву інваріантності психіки суб'єкта/ Б. Іваненко (стр.148-151) Педченко О. Проблема релігійної віри у глибинній психології/ О. Педченко (стр.151-153) Раджабова С. Вплив ідентифікації на формування глибинно-психологічного змісту психіки/ С. Раджабова (стр.153-156) Аврамченко С. Взаємозв'язок внутрішньої суперечливості психіки суб'єкта із феноменом Едіпового комплексу/ С. Аврамченко (стр.156-160) Стасько О. Специфіка пізнання умовних цінностей суб'єкта в контексті методу АСПН/ О. Стасько (стр.161-163) Богданова Н. Дезадаптація суб'єкта та її зв'язок з об'єктними відношеннями/ Н. Богданова [та ін.] (стр.164-168) Усатенко О. Супервізія як метод підвищення професіоналізму психолога-практика/ О. Усатенко (стр.168-172) Харенко С. Деструктивний вплив контрпереносу у психокорекційній роботі з підлітками/ С. Харенко (стр.172-175) Євтушенко І. Символічне вираження агресивних тенденцій у казках і міфах/ І. Євтушенко (стр.176-179) Святка О. Професійне вигорання в контексті психологічного опору/ О. Святка (стр.179-182) Калашник І. Проблема психологічної смерті у контексті профілактики психічного вигорання психолога-практика/ І. Калашник (стр.183-185) Бондаревська Л. Вплив травмуючих переживань на виникнення психічного вигоряння/ Л. Бондаревська (стр.185-188) Интересные статьи : Найти похожие
|
7.
|
Вид документа : Однотомное издание Шифр издания : 378/Ф95
Автор(ы) : Фурман, Анатолій Васильович, Гірняк А. Н.
Заглавие : Психодидактична експертиза модульно-розвивальних підручників
: монографія
Параллельн. заглавия :Psychodidactical examination of module-developing textbooks Выходные данные : Т.: ТНЕУ, 2009 Колич.характеристики :312 с.:
табл., рис.
Примечания : Глосарій: с. 156-165. - Л-ра: с. 166-177. - Дод.: с. 178-310. - Ім. покажч.: с. 311-312
Цена : 25.00 грн
УДК : 378 ББК : 74.58 Предметные рубрики: Освіта-- Вища-- Підручникотворення Географич. рубрики: Аннотация: Уперше об'єктом різноаспектного теоретико-методичного обгрунтування є оригінальна авторська система визначення якості та ефективності книжок нового покоління для середньої і вищої школи, що створена у теорії та практиці модульно-розвивального навчання як інноваційній освітній моделі національного походження.
Экземпляры :ЧЗ(1) Свободны : ЧЗ(1) Найти похожие
|
8.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Гірняк А.
Заглавие : Психоаналіз Зігмунда Фройда як теорія, система і соціокультурне явище
Место публикации : Психологія і суспільство. - Т.: Ін-т експерим. систем освіти, 2008. - N 4. - С. 33-44. - ISSN 1810-2131 (Шифр pisu/2008/4). - ISSN 1810-2131 Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
Предметные рубрики: Психоаналіз Психологія-- Історія, 19-20 ст. Аналітична психологія
Найти похожие
|
9.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Гірняк А.
Заглавие : Експериментальне дослідження ефективності модульно-розвивального підручника у процесі навчально заняття
Место публикации : Психологія і суспільство. - Т.: Ін-т експерим. систем освіти, 2007. - N 2. - С. 69-84. - ISSN 1810-2131 (Шифр pisu/2007/2). - ISSN 1810-2131 Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
Предметные рубрики: Психодідактика Психологія навчання-- Модульно-розвивальне навчання
Найти похожие
|
|