Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Добривечір, А.$<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.

Заглавие журнала :Маркетинг в Україні -2007г.,N 1
Интересные статьи :
Зав'ялова Г.В. Практика оподаткування транспортного засобу/ Г. В. Зав'ялова (стр.8-9)
Яковлева М. Програми лояльності бренду SKODA в Україні/ М. Яковлева (стр.10-11)
Сокол М. Стратегія просуваня автомобілів HYUNDAI в Україні/ М. Сокол (стр.11-16)
Омельчук О. Ефективний продавець-консультант як чинник зростання продажу в автосалонах/ О. Омельчук (стр.17-20)
Масієнко Ю. Автомобіль - елемент стилю життя? Мотивація та бар"єри у виборі автомобілів київськими споживачами/ Ю. Масієнко (стр.21-22)
Раупов Р. Телекомунікаційні технології на ринку маркетингових комунікацій України/ Р. Раупов (стр.23-27)
Гаврилова І. Ринок косметики: сегментація перемагає/ І. Гаврилова (стр.30-31)
Ажнюк Ю. Інтернет для оптимального вибору пасажирських залізничних подорожей/ Ю. Ажнюк, І. Чучка (стр.32-35)
Шумейко В. Тенденції у формуванні маркетингової товарної політики олійно- жирових підприємств/ В. Шумейко (стр.36-39)
Гладунов О. Регіональний аспект інноваційної діяльності/ О. Гладунов (стр.40-43)
Добривечір А. Незалежний аудит як спосіб переконання в об"єктивності медіадосліджень/ А. Добривечір (стр.44-45)
Дочинець Н. Дослідження конс"юмеристських настроїв та ставлення громадян до державних органів із захисту прав споживачів у Закарпатській області/ Н. Дочинець (стр.46-51)
Пилипчук В. Професійні компетенції бакалаврів із маркетингу/ В. Пилипчук, Т. Примак, І. Лилик (стр.52-59)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Добривечір А.
Заглавие : Незалежний аудит як спосіб переконання в об"єктивності медіадосліджень
Место публикации : Маркетинг в Україні: видання Української Асоціації Маркетингу. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2007. - N 1. - С. 44-45. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2007/1). - ISSN 1606-3732
Предметные рубрики: Аудит
Географич. рубрики:
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)