Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Дубовик, Т. В.$<.>
Общее количество найденных документов : 14
Показаны документы с 1 по 14
1.

Дубовик Т.В. Інформаційне забезпечення управління рекламною діяльністю в торговельному підприємстві/Т. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. -К.:ВНЗ " Національна академія управління", 2006,N N Нояб..-С.205-211
2.

Актуальні проблеми економіки - 2006г.,N Нояб. (Введено оглавление)
3.

Дубовик Т.В. Медіапланування як складова рекламної діяльності в роздрібному торговельному підприємстві/Т. В. Дубовик // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2007,N N 2.-С.40-44
4.

Формування ринкових відносин в Україні - 2007г.,N 2 (Введено оглавление)
5.

Дубовик Т. В. Мерчендайзинг Інтернет-магазину/Т. В. Дубовик, О. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2010,N N 11.-С.123-128
6.

Актуальні проблеми економіки - 2010г.,N 11 (Введено оглавление)
7.

Дубовик Т. В. Потенціал інтегрованих маркетингових комунікацій торговельного підприємства в мережі Інтернет/Т. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2012,N N 3.-С.168-173
8.

Дубовик Т. В. Маркетингова комунікаційна діяльність торговельного підприємства в соціальних мережах/Т. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2012,N N 5.-С.161-168
9.

Актуальні проблеми економіки - 2012г.,N 3 (Введено оглавление)
10.

Актуальні проблеми економіки - 2012г.,N 5 (Введено оглавление)
11.

Мазаракі А. А. Інтернет-маркетингові комунікації в програмах Е-лояльності споживачів/А. А. Мазаракі, Т. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2015,N N 12.-С.423-429
12.

Актуальні проблеми економіки - 2015г.,N 12 (Введено оглавление)
13.

Дубовик Т. В. Інформаційно-комунікаційні технології в торговельному маркетингу/Т. В. Дубовик, І. О. Бучацька // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 4.-С.36-40
14.

Маркетинг и реклама - 2016г.,N 4 (Введено оглавление)
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)