Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Дічек, Н. П.$<.>
Общее количество найденных документов : 34
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-34 
1.
Шифр: pips/2014/2
   Журнал

Педагогіка і психологія. Вісник АПН України [Текстььь]. - К. : Пед. преса, 1993 - . - ISSN 23040629. - Выходит ежеквартально
2014г. N 2
Содержание:
Кремень, В. Г. Про діяльність НАПН України у 2013 р. та завдання на 2014 р.: доповідь на загальних зборах НАПН України / В. Г. Кремень. - С.5-13
Луговий, В. І. Становлення системи основних понять і категорій компетентністного підходу в умовах парадигмальних змін в освіті / В. І. Луговий, О. М. СлюсаренкоЖ. В. Таланова. - С.14-24. - Л-ра в кінці ст.
Савченко, О. Я. Упровадження компетентністного підходу в початкову освіту: здобутки і нерозв'язані проблеми / О. Я. Савченко. - С.25-32. - Л-ра в кінці ст.
Локшина, О. І. Компетентнісна ідея в зарубіжній освіті: успіхи та проблеми реалізації / О. І. Локшина. - С.33-40. - Л-ра в кінці ст.
Ільченко, В. Р. Компетентністна модель освітньої галузі як неодмінна умова ефективної освіти / В. Р. Ільченко. - С.41-46. - Л-ра в кінці ст.
Бех, І. Д. Феномен одухотворення навчального змісту як виховний засіб / І. Д. Бех. - С.47-51. - Л-ра в кінці ст.
Гуржій, А. М. Створення електронних підручників: проблеми і завдання / А. М. Гуржій, О. М. ТопузовВ. П. Волинський. - С.52-57. - Л-ра в кінці ст.
Татенко, В. О. Суб'єктна парадигма в українській та російській психології: історія, проблеми, перспективи розвитку / В. О. Татенко. - С.57-67. - Л-ра в кінці ст.
Дічек, Н. П. Методологічні аспекти модернізації вітчизняних історико-педагогічних досліджень / Н. П. Дічек. - С.67-75. - Л-ра в кінці ст.
Мельник, О. В. Почуття самодостатності як чинник професійного успіху особистості на ринку праці / О. В. Мельник. - С.76-83. - Л-ра в кінці ст.
Бондар, Л. С. Дидактичні засади підручникотворення для школи першого ступеня (40 - 80-ті рр. ХХ ст.) / Л. С. Бондар. - С.84-90. - Л-ра в кінці ст.
Карпенко, О. В. Децентралізація надання освітніх послуг школами Фінляндії / О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида. - С.91-98. - Л-ра в кінці ст.
Бех, І. Д. Формування людини не лише розумної, а передусім духовної / І. Д. Бех, О. В. Мельник. - С.99-101
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.
Шифр: upej/2018/2
   Журнал

Український педагогічний журнал [Текстььь] : наук. журнал/ засн. Ін-т педагогіки НАПН України. - Київ : Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2015 - . - ISSN 24111317. - Выходит ежеквартально
2018г. N 2
Содержание:
Дічек, Н. П. Зіставно-порівняльний підхід у сучасній англомовній макаренкіані: Дж. Дьюї та А. Макаренко / Н. П. Дічек. - С.5-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Дзюбенко, І. А. Досвід громадського виховання країн ЄС в Україні / І. А. Дзюбенко. - С.16-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Кисіль, Н. Р. Особливості вищої освіти в Чехії та в Україні: сучасний досвід / Н. Р. Кисіль. - С.22-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Мелешко, В. В. Проблеми управління опорними закладами загальної середньої освіти в умовах децентралізації / В. В. Мелешко. - С.27-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Ремех, Т. О. Сутність і структура громадянської компетентності учня Нової української школи / Т. О. Ремех. - С.34-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Остапчук, О. Є. Синергетичний дискурс професійно-творчої самореалізації вчителя / О. Є. Остапчук. - С.42-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Назаренко, Т. Г. Дидактичні особливості методів навчання економіки в ліцеї / Т. Г. Назаренко. - С.51-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Гривко, А. В. Формування читацьких умінь учнів: сучасні підходи та світовий досвід / А. В. Гривко. - С.59-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Гончарова, Н. О. Методичні аспекти використання дидактичних матеріалів на основі диференційованого підходу / Н. О. Гончарова. - С.68-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Пузіков, Д. О. Методика підготовки суб'єктів освітньої діяльності до застосування теоретичної моделі прогнозування розвитку загальної середньої освіти / Д. О. Пузіков. - С.75-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Сіній, В. В. Методика формування політехнічного складника предметної компетентності учнів основної школи з фізики / В. В. Сіній. - С.83-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Пометун, О. І. Критичне мислення як педагогічний феномен / О. І. Пометун. - С.89-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Хриков, Є. М. Стан та напрями розвитку педагогічної науки в Україні / Є. М. Хриков. - С.99-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Корєнєва, І. М. Феномен "Освіта для сталого розвитку": сутність та сучасні особливості концепту / І. М. Корєнєва. - С.113-123. - Бібліогр. в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

3.
Шифр: pips/2013/4
   Журнал

Педагогіка і психологія. Вісник АПН України [Текстььь]. - К. : Пед. преса, 1993 - . - ISSN 23040629. - Выходит ежеквартально
2013г. N 4
Содержание:
Кокерилл, А. Сухомлинський і ХХІ століття / А. Кокерилл. - С.5-15. - Л-ра в кінці ст.
Дічек, Н. П. Екофільна етика В. О. Сухомлинського: внесок українського педагога в закладання основ екологічної етики / Н. П. Дічек. - С.15-23. - Л-ра в кінці ст.
Сметанський, М. І. Педагогічна альтернатива В. О. Сухомлинського / М. І. Сметанський. - С.23-30. - Л-ра в кінці ст.
Деркач, В. Ф. Робота педколективу Павлиської школи з розвитку творчих здібностей учнів / В. Ф. Деркач. - С.31-41. - Л-ра в кінці ст.
Бех, І. Д. Ідентифікація у вихованні та розвитку особистості / І. Д. Бех. - С.42-49. - Л-ра в кінці ст.
Луговий, В. І. Звязок складності та самостійності в освіті / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.50-58. - Л-ра в кінці ст.
Гуржій, А. М. Дидактичні основи створення динамічних аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. ВолинськийЛ. П. Ткачова. - С.58-64. - Л-ра в кінці ст.
Романенко, Ю. А. Контроль знань та вмінь учнів із хімії з погляду педагогічних вимірювань / Ю. А. Романенко. - С.65-73. - Л-ра в кінці ст.
Величко, Л. П. Теоретичні і практичні аспекти педагогічної майстерності та методичної культури педагога / Л. П. Величко, М. М. Савчин. - С.74-81. - Л-ра в кінці ст.
Шамне, А. В. Варіативно-типологічний підхід до розвитку у віковій психології / А. В. Шамне. - С.82-89. - Л-ра в кінці ст.
Карпенко, О. В. Корпоративна культура у сфері надання освітніх послуг вищими навчальними закладами Російської Федерації / О. В. Карпенко, Л. І. СамчукО. В. Кривоносова. - С.90-96. - Л-ра в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.
Шифр: pips/2015/2
   Журнал

Педагогіка і психологія. Вісник АПН України [Текстььь]. - К. : Пед. преса, 1993 - . - ISSN 23040629. - Выходит ежеквартально
2015г. N 2
Содержание:
Сухомлинська, О. В. Громадянське виховання і сучасна освіта: від здобутого - до нових акцентів і наголосів / О. В. Сухомлинська. - С.5-13. - Л-ра в кінці ст.
Бех, І. Д. Державницьке виховання як суспільно-освітній пріоритет / І. Д. Бех. - С.14-17. - Л-ра в кінці ст.
Гуржій, А. М. Концептуальні основи побудови моделі технології і методики застосування аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання / А. М. Гуржій [та ін.]. - С.18-26. - Л-ра в кінці ст.
Другие авторы: Волинський В. П., Чорноус О. В., Красовський О. С.
Щербак, О. І. Психолого-педагогічні засади професійного розвитку і саморозвитку педагога професійного навчання в контексті освіти впродовж життя / О. І. Щербак. - С.27-34. - Л-ра в кінці ст.
Слюсаревський, М. М. Громадянська компетентність старшокласників у контексті викликів суспільної самоорганізації / М. М. Слюсаревський. - С.35-44. - Л-ра в кінці ст.
Загірняк, М. В. Якість математичної підготовки випускників шкіл versus система визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання / М. В. Загірняк, В. М. Усатюк. - С.45-57. - Л-ра в кінці ст.
Мусатов, С. О. Психологічні знання для старшокласників / С. О. Мусатов. - С.58-65. - Л-ра в кінці ст.
Позняк, Т. М. Розвиток творчих здібностей дитини / Т. М. Позняк. - С.66-73. - Л-ра в кінці ст.
Помиткін, Е. О. Академік І. А. Зязюн: духовний потенціал і життєва позиція особистості / Е. О. Помиткін, Л. В. Поміткина. - С.74-77. - Л-ра в кінці ст.
Дічек, Н. П. Рецепція в порівняльно-педагогічних та історико-педагогічних дослідженнях: методологічні аспекти / Н. П. Дічек. - С.78-87. - Л-ра в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

5.
Шифр: pips/2014/4
   Журнал

Педагогіка і психологія. Вісник АПН України [Текстььь]. - К. : Пед. преса, 1993 - . - ISSN 23040629. - Выходит ежеквартально
2014г. N 4
Содержание:
Кремень, В. Г. Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін / В. Г. Кремень. - С.5-10
Луговий, В. І. Професійна освіта і підготовка в концепції МСКО, проекту НСКО та вітчизняної практики / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.11-20. - Л-ра в кінці ст.
Панок, В. Г. Теоретико-методологічні проблеми застосування виховних технологій з погляду прикладної психології / В. Г. Панок. - С.21-29. - Л-ра в кінці ст.
Ляшенко, О. І. Профільне навчання: концептуальні підходи до реалізації в українській школі / О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований. - С.30-35. - Л-ра в кінці ст.
Телелим, В. М. Реформування системи військової освіти як пошук раціональних підходів і рішень / В. М. Телелим, Ю. І. Приходько. - С.36-43. - Л-ра в кінці ст.
Гаврилюк, С. М. Упровадження компетентністного підходу до педагогічної творчості в професійній підготовці майбутніх вихователів / С. М. Гаврилюк. - С.44-49. - Л-ра в кінці ст.
Ткаченко, А. В. Трудова комуна Ф. Е. Дзержинського: декотрі несприятливі чинники формування інноваційного досвіду / А. В. Ткаченко. - С.50-57. - Л-ра в кінці ст.
Гриньова, М. В. Система студентського самоврядування в контексті макаренківської спадщини / М. В. Гриньова, Ю. П. Кращенко. - С.57-63. - Л-ра в кінці ст.
Жданова-Неділько, О. Г. Феномен успішної педагогічної взаємодії у творчому спадку А. С. Макаренка / О. Г. Жданова-Неділько. - С.63-70. - Л-ра в кінці ст.
Шеверун, Н. В. Особливості оцінювання якості загальної середньої освіти в Німеччині / Н. В. Шеверун. - С.71-75. - Л-ра в кінці ст.
Дічек, Н. П. Дослідження українських психологів у галузі індивідуалізації шкільного навчально-виховного процесу (60 - 70-ті рр. ХХ ст.) / Н. П. Дічек. - С.76-87. - Л-ра в кінці ст.
Карпенко, О. В. Тенденції надання освітніх послуг у контексті реформування вищої школи республіки Білорусь поза Болонським процесом / О. В. Карпенко, Л. І. СамчукВ. Є. Бжеська. - С.88-100. - Л-ра в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.
Шифр: upej/2018/1
   Журнал

Український педагогічний журнал [Текстььь] : наук. журнал/ засн. Ін-т педагогіки НАПН України. - Київ : Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2015 - . - ISSN 24111317. - Выходит ежеквартально
2018г. N 1
Содержание:
Тарасенко, Г. С. Проблема гуманітаризації освітнього простору в контексті наукових ідей Семена Гончаренка / Г. С. Тарасенко. - С.6-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Дічек, Н. П. Внесок психологів України в індивідуалізацію навчального процесу в середній школі (друга половина ХХ ст.) / Н. П. Дічек. - С.15-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Ярова, О. Б. Досвід розвитку початкової освіти в країнах ЄС - джерело модернізації початкової освіти в Україні / О. Б. Ярова. - С.31-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Хриков, Є. М. Галузева спеціалізація педагогічної науки / Є. М. Хриков. - С.38-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Онищук, Л. А. Нова українська школа: реалії та перспективи / Л. А. Онищук. - С.47-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Матяш, Н. Ю. Фундаменталізація шкільної біологічної освіти - основа формування предметної компетентності учня / Н. Ю. Матяш. - С.54-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Надтока, О. Ф. Методичне значення географії у процесі формування наукової картини світу здобувачів загальної середньої освіти / О. Ф. Надтока. - С.61-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Удовиченко, І. В. Особливості використання тестових моделей на уроках географії в старшій школі / І. В. Удовиченко. - С.68-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Бобало, Ю. Я. Моделювання роботи зі студентською молоддю в навчально-виховному процесі національного університету "Львівська політехніка" / Ю. Я. Бобало, Ю. М. Козловський. - С.74-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Полонська, Т. К. Стратегії навчання іншомовного читання учнів молодшого шкільного віку / Т. К. Полонська. - С.85-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Пасічник, О. С. Компонентний склад змісту навчання іноземних мов у закладах загальної середньої освіти - сучасна інтерпретація / О. С. Пасічник. - С.93-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Редько, В. Г. Освітньо-методичні ресурси для профільного навчання іноземних мов у новій українській школі / В. Г. Редько, А. І. Козлова. - С.104-107
Гайдамака, О. В. Реформування початкової загальної освіти: навчальні посібники для 1 класу / О. В. Гайдамака. - С.108-109
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

7.
Шифр: pips/2014/3
   Журнал

Педагогіка і психологія. Вісник АПН України [Текстььь]. - К. : Пед. преса, 1993 - . - ISSN 23040629. - Выходит ежеквартально
2014г. N 3
Содержание:
Луговий, В. І. Міжнародна стандартна класифікація освіти: галузі освіти та підготовки (засадничий аналіз та алгоритм застосування) / В. І. Луговий. - С.5-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Зязюн, І. А. Система сукупних компетенцій і компетентностей у структурі педагогічної діяльності й дії вчителя / І. А. Зязюн. - С.18-27
Максименко, С. Д. Лідерство як функція професійної психологічної компетентності особистості / С. Д. Максименко. - С.28-33
Григоровська, Л. В. Соціально-психологічна компетентність педагога як рефлексивний механізм утілення дитиноцентризму в освіті / Л. В. Григоровська. - С.33-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Полонська, Т. К. Реалізація компетентнісного підходу в навчанні іноземних мов учнів профільної школи / Т. К. Полонська. - С.39-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Бех, І. Д. Гуманістична модель виховання в межах теоретичного дискурсу / І. Д. Бех. - С.46-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Романенко, Ю. А. Інтерпретація та аналіз результатів моніторингу у ВНЗ / Ю. А. Романенко. - С.55-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Ничкало, Н. Г. Тадеуш Вацлав Новацький - творець педагогіки праці / Н. Г. Ничкало. - С.68-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Дічек, Н. П. Питання здібностей школярів як галузь в українській педагогічній психології 1960-х рр. / Н. П. Дічек. - С.79-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Пригоровська, Л. В. Змітнівське училище в Сосниці / Л. В. Пригоровська. - С.91-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Відійшов у вічність учитель учителів Іван Андрійович Зязюн. - С.97-98
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.
Шифр: pips/2018/2
   Журнал

Педагогіка і психологія. Вісник АПН України [Текстььь]. - К. : Пед. преса, 1993 - . - ISSN 23040629. - Выходит ежеквартально
2018г. N 2
Содержание:
Луговий, В. І. Світовий досвід для створення національного рейтингу закладів вищої освіти / В. І. Луговий, О. М. СлюсаренкоЖ. В. Таланова. - С.5-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Пономаренко, В. С. Класифікація методів рейтингування закладів вищої освіти України / В. С. Пономаренко. - С.24-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Курбатов, С. В. Сучасні методологічні підходи до розробки університетських рейтингів / С. В. Курбатов. - С.37-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Саух, П. Ю. Проблема оптимізації мережі закладів вищої освіти в контексті національного університетського рейтингу / П. Ю. Саух. - С.43-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Бакіров, В. С. Універсалізм і партикуляризм у рейтингуванні університетів / В. С. Бакіров. - С.50-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Зіньковський, Ю. Ф. Психологічні властивості фахівця як умова його професійної успішності / Ю. Ф. Зіньковський, Г. О. Мірських. - С.53-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Чекстере, О. Ю. Дослідження мотивації навчання в парадигмі когнітивної психології / О. Ю. Чекстере. - С.66-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Дічек, Н. П. Англомовна макаренкіана у ХХІ столітті: стан і методи інтерпретації / Н. П. Дічек. - С.72-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

9.
Шифр: shos/2011/4
   Журнал

Шлях освіти [Текстььь]. - К. : Пед. преса, 1995 - . - Выходит ежеквартально
2011г. N 4
Содержание:
Сухомлинська, О. В. Колектив і особистість у контексті філософії освіти / О. В. Сухомлинська. - С.2-5. - Л-ра в кінці ст.
Гірний, О. І. Творчість як педагогічна проблема: тренінг творчості / О. І. Гірний, М. М. Савчин. - С.5-10. - Л-ра в кінці ст.
Харченко, Т. Г. Індивідуальний підхід у підготовці майбутніх учителів як чинник гуманізації педагогічної освіти у Франції / Т. Г. Харченко. - С.11-18. - Л-ра в кінці ст.
Волик, Л. В. Екстраполяція ідей університетської освіти у дитяче середовище / Л. В. Волик. - С.18-21. - Л-ра в кінці ст.
Хоружий, Г. Ф. Вища освіта на шляху оптимізації / Г. Ф. Хоружий. - С.22-27. - Л-ра в кінці ст.
Дічек, Н. П. Диференційований підхід до навчального процесу: спроба ретроаналізу / Н. П. Дічек. - С.28-33. - Л-ра в кінці ст.
Лашко, М. В. Становлення Марії Грінченко як педагога-просвітника / М. В. Лашко. - С.33-37. - Л-ра в кінці ст.
Квас, О. В. Світ дитинства епохи середньовіччя / О. В. Квас. - С.38-41. - Л-ра в кінці ст.
Новицька, О. В. Організація науково-дослідної роботи як складової реформування системи освіти в Україні (1920 - 1924) / О. В. Новицька. - С.42-47. - Л-ра в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.
Шифр: pips/2012/3
   Журнал

Педагогіка і психологія. Вісник АПН України [Текстььь]. - К. : Пед. преса, 1993 - . - ISSN 23040629. - Выходит ежеквартально
2012г. N 3
Содержание:
Кравченко, Т. В. Формування образу професійного майбутнього старшокласників у взаємодії сім'ї та школи / Т. В. Кравченко. - С.5-10. - Л-ра в кінці ст.
Кофанова, О. В. Діагностування навчальних досягнень студентів-екологів із дисциплін хімічного спрямування з позицій компетентнісного і модульно-рейтингового підходів / О. В. Кофанова. - С.11-22. - Л-ра в кінці ст.
Терентьєва, Н. О. Основні тенденції розвитку сучасної університетської освіти: європейський вимір / Н. О. Терентьєва. - С.22-27. - Л-ра в кінці ст.
Стецюк, К. В. Ідеї фасилітації в процесі формування екологічної культури майбутніх агрономів / К. В. Стецюк. - С.27-31. - Л-ра в кінці ст.
Кожедуб, Л. Г. Лінгвостилістичний аналіз та інтерпретація оригінальних художніх текстів у процесі навчання читання майбутніх філологів / Л. Г. Кожедуб. - С.32-36. - Л-ра в кінці ст.
Самбор, А. М. Інноваційні підходи до проведення практичних занять з використанням інклюзивних методик для майбутніх учителів трудового навчання / А. М. Самбор. - С.36-39. - Л-ра в кінці ст.
Щекатунова, Г. Д. Інноваційний розвиток вітчизняних загальноосвітніх навчальних закладів: творення школи майбутнього / Г. Д. Щекатунова. - С.40-48. - Л-ра в кінці ст.
Приходченко, К. І. Феноменологія проективної методики як інтерактивної технології / К. І. Приходченко. - С.49-53. - Л-ра в кінці ст.
Жовтянська, В. В. Міфологія моди в просторі культури / В. В. Жовтянська. - С.53-60. - Л-ра в кінці ст.
Набок, М. В. Підвищення ефективності управління - визначальний чинник розвитку загальної середньої освіти / М. В. Набок. - С.61-66. - Л-ра в кінці ст.
Вікторова, Л. В. Психолого-педагогічні засади формування комунікативної компетентності іноземних студентів в університетах Польщі / Л. В. Вікторова. - С.67-70. - Л-ра в кінці ст.
Дічек, Н. П. Прояви диференційованого підходу до організації дитинства у 20-ті рр. ХХ ст. / Н. П. Дічек. - С.71-80. - Л-ра в кінці ст.
Скільський, Д. М. Вчення К. Д. Ушинського про народність виховання / Д. М. Скільський. - С.80-87. - Л-ра в кінці ст.
Гоштанар, І. В. Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне відображення світу / І. В. Гоштанар. - С.88-92
Карпенко, О. В. Організаційно-педагогічні засади реформування системи надання освітніх послуг у Франції / О. В. Карпенко, Л. І. СамчукО. В. Довгань. - С.93-98. - Л-ра в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

11.
Шифр: pips/2017/2
   Журнал

Педагогіка і психологія. Вісник АПН України [Текстььь]. - К. : Пед. преса, 1993 - . - ISSN 23040629. - Выходит ежеквартально
2017г. N 2
Содержание:
Кремень, В. Г. Про діяльність Національної академії педагогічних наук України у 2016 р. та в період 2012 - 2016 рр. і завдання подальшого розвитку / В. Г. Кремень. - С.5-13
Овчарук, О. В. Рамка компетентностей для демократичної культури: шлях до демократизації освіти у країнах Ради Європи / О. В. Овчарук. - С.14-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Шитікова, С. П. Міжнародні проекти як інструменти реформування вищої освіти в Україні / С. П. Шитікова. - С.20-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Редько, В. Г. Лінгводидактичні засади конструювання змісту компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов у початковій школі / В. Г. Редько. - С.28-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Смульсон, М. Л. Задача в інтелектуальній діяльності / М. Л. Смульсон. - С.40-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Панок, В. Г. Прикладна психологія: узмістовлення / В. Г. Панок. - С.50-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Коваленко-Кобилянська, І. Г. Вплив актуалізації метакогнітивних здібностей на психологічне здоров'я у старості / І. Г. Коваленко-Кобилянська. - С.63-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Отич, Д. Д. Проблема релігійного копінгу у сучасній психології / Д. Д. Отич. - С.69-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Дічек, Н. П. Індивідуалізація шкільного навчання і практична психологія в Україні: на перетині століть / Н. П. Дічек. - С.74-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Хомич, Л. О. "Професійна і неперервна освіта" - новий етап співпраці між педагогами Польщі і України / Л. О. Хомич. - С.83-85
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

12.
Шифр: pips/2019/4
   Журнал

Педагогіка і психологія. Вісник АПН України [Текстььь]. - К. : Пед. преса, 1993 - . - ISSN 23040629. - Выходит ежеквартально
2019г. N 4
Содержание:
Максименко, С. Д. Психологічний супровід трансформаційних процесів в українському суспільстві та освіті / С. Д. Максименко. - С.5-15
Панок, В. Г. Проблеми впровадження результатів прикладних психологічних досліджень в освітню практику / В. Г. Панок. - С.16-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Прохоренко, Л. І. Освіта осіб з особливими потребами: науково-психологічний супровід / Л. І. Прохоренко. - С.25-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Дічек, Н. П. Особистісно орієнтована парадигма освіти в українській школі: витоки реалізації / Н. П. Дічек. - С.35-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

13.
Шифр: pips/2019/2
   Журнал

Педагогіка і психологія. Вісник АПН України [Текстььь]. - К. : Пед. преса, 1993 - . - ISSN 23040629. - Выходит ежеквартально
2019г. N 2
Содержание:
Кремень, В. Г. Про діяльність НАПН України у 2018 р. та завдання на 2019 р. / В. Г. Кремень. - С.5-14
Биков, В. Ю. Цифрова трансформація суспільства і розвиток комп'ютерно-технологічної платформи освіти і науки України / В. Ю. Биков. - С.15-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Литвинова, С. Г. Інформатизація і цифровізація загальної середньої освіти: ініціативи й освітнє впровадження / С. Г. Литвинова. - С.22-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Буров, О. Ю. Ергономіка/людський чинник в інформатизації освіти / О. Ю. Буров. - С.30-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Дементієвська, Н. П. Особливості використання комп'ютерних моделювань у шкільному курсі фізики / Н. П. Дементієвська, О. П. Пінчук, О. В. Слободяник. - С.38-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Зуб, С. С. Грід-технології в науці та освіті / С. С. Зуб, А. І. Прокопенко. - С.51-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Вакалюк, Т. А. Особливості використання ігрового симулятора SIMSE в освітньому процесі закладу вищої освіти / Т. А. Вакалюк, В. В. Концедайло. - С.56-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Панок, В. Г. Науково-методичні засади надання психосоціальної допомоги дітям, котрі опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військовий дій / В. Г. Панок, Г. Г. Ткачук, В. Д. Острова. - С.64-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Дічек, Н. П. Тенденції шкільної освітньої політики в Україні у перше десятиріччя незалежності / Н. П. Дічек. - С.72-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

14.
Шифр: pips/2015/4
   Журнал

Педагогіка і психологія. Вісник АПН України [Текстььь]. - К. : Пед. преса, 1993 - . - ISSN 23040629. - Выходит ежеквартально
2015г. N 4
Содержание:
Кремень, В. Г. Формування глобально конкурентоспроможного людського капіталу - найважливіше завдання професійної освіти / В. Г. Кремень. - С.5-10
Луговий, В. І. Дослідження в університетах, навчання в академіях: шлях до інтеграції освіти і науки / В. І. Луговий, О. М. СлюсаренкоЖ. В. Таланова. - С.11-21. - Л-ра в кінці ст.
Култаєва, М. Д. Освітня євроінтеграція чи конституювання європейського освітнього простору? / М. Д. Култаєва. - С.23-29. - Л-ра в кінці ст.
Мокін, Б. І. Приклад побудови освітньої і наукової стратегій розвитку технічного університету в контексті європейської інтеграції України / Б. І. Мокін. - С.30-37. - Л-ра в кінці ст.
Ляшенко, О. І. Тест загальної навчальної компетентності: новий погляд на стару проблему / О. І. Ляшенко. - С.38-43. - Л-ра в кінці ст.
Сидоренко, О. Л. Дослідження результатів зовнішнього незалежного оцінювання у контексті підвищення якості освіти: регіональний досвід / О. Л. Сидоренко. - С.44-49. - Л-ра в кінці ст.
Вітренко, Ю. М. Освіта як послуга: економічний аспект / Ю. М. Вітренко. - С.50-53. - Л-ра в кінці ст.
Гуржій, А. М. Дидактичне призначення і роль аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання / А. М. Гуржій [та ін.]. - С.54-60. - Л-ра в кінці ст.
Другие авторы: Волинський В. П., Чорноус О. В., Красовський О. С., Топузов М. О.
Штомпель, Г. О. Постдипломна діяльність у стратегії поступу країни / Г. О. Штомпель. - С.61-69. - Л-ра в кінці ст.
Дічек, Н. П. Формування особистісно орієнтованої парадигми шкільної освіти у дослідженнях українських психологів (1980-ті роки) / Н. П. Дічек. - С.70-81. - Л-ра в кінці ст.
Грудініна, Н. Д. Список використаних джерел як важлива складова наукової публікації / Н. Д. Грудініна. - С.82-88. - Л-ра в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

15.
Шифр: shos/2012/3
   Журнал

Шлях освіти [Текстььь]. - К. : Пед. преса, 1995 - . - Выходит ежеквартально
2012г. N 3
Содержание:
Радул, В. В. Деякі аспекти професійної соціалізації вчителя / В. В. Радул. - С.2-6. - Л-ра в кінці ст.
Богданова, Н. Г. Проблема формування творчої особистості / Н. Г. Богданова. - С.7-11. - Л-ра в кінці ст.
Першукова, О. О. Багатомовна освіта школярів Іспанії / О. О. Першукова. - С.12-16. - Л-ра в кінці ст.
Чернишова, Є. Р. Досвід міжнародного співробітництва у формуванні кадрового потенціалу вищих навчальних закладів / Є. Р. Чернишова. - С.17-23. - Л-ра в кінці ст.
Онаць, О. М. Самореалізація інноваційного управлінського потенціалу керівника ЗНЗ / О. М. Онаць. - С.24-29. - Л-ра в кінці ст.
Богуславський, М. В. Педагогічний світогляд О. І. Герцена : до 200-річчя від дня народження / М. В. Богуславський. - С.30-34. - Л-ра в кінці ст.
Бойко, А. М. Еволюція взаємин Г. Ващенка й А. Макаренка: ретроспектива і проекція на сучасність / А. М. Бойко. - С.35-39. - Л-ра в кінці ст.
Дічек, Н. П. Внесок Київського лікарсько-педагогічного кабінету в реалізацію диференційованого підходу до організації дитинства у 20-ті роки ХХ століття / Н. П. Дічек. - С.40-46. - Л-ра в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

16.
373.3.015.31+159.954/955-057.874](075.8)
К17


    Калініченко, Л. М.
    Формування творчого мислення молодших школярів: генеза ідей українських психологів і педагогів [] : навч. посіб. / Л. М. Калініченко ; [наук. ред. Дічек Н. П.]. - Київ : Ліра-К, 2017. - 95, [1] с. : портр. - Літ.: с. 90-95. - ISBN 978-617-7507-78-8 : 55.00 грн
УДК
ББК 74.200.5я73 + 88.840я73
Рубрики: Початкова освіта--Виховання--Навчальні видання
   Молодші школярі--Творче мислення--Навчальні видання

   
фывфывфыв:
творче мислення -- початкова школа -- життєтворчість -- навчальний процес -- мислення -- проблемне навчання -- творчість -- розумовий розвиток учнів -- нестандартні уроки -- методи навчання
Аннотация: Розкрито ключові ідеї українських педагогів та психологів стосовно формування творчого мислення, розвитку здібностей та навчальних умінь.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Дічек, Н. П. \ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

17.


    Дічек, Н. П.
    Індивідуалізація шкільного навчання і практична психологія в Україні: на перетині століть [] / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the APS of Ukraine. - 2017. - N 2. - С. 74-82. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
Рубрики: Консультативна психологія
   Освіта--Гуманізація--Україна, 1920 - 1990


Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

18.


    Дічек, Н. П.
    Тенденції шкільної освітньої політики в Україні у перше десятиріччя незалежності [] / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the APS of Ukraine. - 2019. - N 2. - С. 72-86. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
Рубрики: Освіта--Реформування--Україна

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

19.


    Дічек, Н. П.
    Особистісно орієнтована парадигма освіти в українській школі: витоки реалізації [] / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the APS of Ukraine. - 2019. - N 4. - С. 35-48. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання--Україна

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

20.


    Дічек, Н. П.
    Зіставно-порівняльний підхід у сучасній англомовній макаренкіані: Дж. Дьюї та А. Макаренко [] / Н. П. Дічек // Укр. пед. журн. = Ukrainian Educational Journal : наук. журнал. - 2018. - N 2. - С. 5-15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2411-1317
Рубрики: Педагогічні вчення--Історія

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Макаренко, Антон Семенович (педагог ; 1888 - 1939 ) \про нього\; Дьюї, Джон (філософ, психолог, педагог ; 1859 - 1952 ) \про нього\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

 1-20    21-34 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)