Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Красновский, В. Н.$<.>
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.

Заглавие журнала :Практична психологія та соціальна робота -2011г.,N 12
Интересные статьи :
Дьяконов Г.В. Діяльнісно-генетичні передумови і засади розвитку діалогічногопідходу в роботах видатнихукраінських психологів Г.С. Костюка і С.Д. Максименка/ Г. В. Дьяконов (стр.1-4)
Радчук Г.К. Психолого-педагогічні засади впровадження освітнього діалогу як інноваційноі форми навчання студентів (на прикладі курсу "сімейне виховання")/ Г. К. Радчук (стр.5-17)
Красновский В. Н. Психологическое образование : требование времени и пути освоенния/ В. Н. Красновский (стр.18-22)
Лєпіхова Л. А. До питання впливу адаптаційних установок на планування життєвих завдань старшокласників у трансформаційному суспільстві/ Л. А. Лєпіхова (стр.22-31)
Тоба М. В. Когнітивне спілкування в педагогічній діяльності: прикладний та теоретичний аспекти/ М. В. Тоба (стр.32-35)
Максименко С. Д. Матеріали до програми "Психологія. 11клас. Профільний рівень"/ С. Д. Максименко, С. І. БолтівецьО. В. Губенко (стр.35-38)
Лобанов А. П. Ментальные репрезентации как носители индивидуального интелекта/ А. П. Лобанов (стр.39-42)
Афонина Н. Ю. Исследование направленности локуса контроля у детей старшего дошкольного возраста/ Н. Ю. Афонина (стр.42-47)
Онацький В. М. Розвиток творчих здібностей учнів в умовах школи повного року навчання/ В. М. Онацький (стр.47-50)
Литовченко О. В. Соціальне становище особистості: соціально-педагогічний потенціал позашкільних навчальних закладів/ О. В. Литовченко (стр.50-56)
Шмаргун В. М. . Просторово-часові репрезентаціі як структурно-змістовні складові процесу мислення/ В. М. Шмаргун (стр.56-63)
Мелехин С. П. социально-психологические факторы, детерминирующие проявление творческих способностей личности / С. П. Мелехин (стр.63-66)
Шилко Р. С. Типы виртуальной реальности и возможности ее применения в психологии/ Р. С. Шилко (стр.66-69)
Гридковець Л. М. Психологія як наука про душу в християннській парадигмі: шлях інтеграціі теоріі в практику/ Л. М. Гридковець (стр.70-72)
Болтівець С. І. Концептуальні засади та психофізіологічний апаратурний інструментарій ефективного застосування заходів пропагування серед молоді психогігієнічного виховання в навчальних закладах/ С. І. Болтівець (стр.72-77)
Здіорук С. І. Концептуальні засади ефективного використання змі з метою пропагування серед молоді психогігієнічного виховання і здорового способу життя/ С. І. Здіорук (стр.77-80)
Губенко О. В. Розробка концептуальних засад застосування просвітницьких заходів щодо проведення молоддю активного дозвілля/ О. В. Губенко (стр.с.80)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Красновский В. Н.
Заглавие : Психологическое образование : требование времени и пути освоенния
Место публикации : Практична психологія та соціальна робота. - К.: СОЦИС, 2011. - N 12. - С. 18-22 (Шифр ppts/2011/12)
Примечания : Лит. в конце ст.
Предметные рубрики: Освіта-- Психологічна-- Суспільна-- Освітня
Духовний розвиток
Ментальність
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Практична психологія та соціальна робота -2012г.,N 7
Интересные статьи :
Слюсаревський М. М. Суспільне життя і соціальна психологія: спроба співвіднесення траєкторій розвитку/ М. М. Слюсаревський (стр.1-5)
Щербина Л. Ф. Програма розвитку метатеоретичного мислення психотерапевта/ Л. Ф. Щербина (стр.5-26)
Семёнова Е. М. Развитие навыков невербального взаимодействия в педагогическом процессе/ Е. М. Семёнова (стр.27-32)
Дьяков С. И. Концептуализация субъектом основных ценностей культуры общества в конструировании отношения к труду/ С. И. Дьяков (стр.32-39)
Тіунова О. В. Робота з масками як процес індивідуалізації/ О. В. Тіунова (стр.40-45)
Кузьмін Є. Л. Психологічне супроводження діяльності внутрішніх військ МВС України/ Є. Л. Кузьмін (стр.45-48)
Біла І. М. Перцептогенезис у пренатальний період розвитку/ І. М. Біла (стр.48-53)
Лимар Л. В. Деякі особливості проведення спецкурсу "Попередження конфліктів з пацієнтами" у вищих навчальних медичних закладах/ Л. В. Лимар (стр.53-59)
Демида К. Є. Особливості соціально-психологічних чинників адаптації сільської та міської молоді до навчання у ВНЗ/ К. Є. Демида (стр.59-64)
Плющ А. Н. Информационное влияние: смысловые трансформации понимания/ А. Н. Плющ (стр.64-70)
Вольфовська Т. О. Історична пам'ять як чинник ідентифікації та інтеграції особистості в сучасне поле політики/ Т. О. Вольфовська (стр.70-74)
Фальковська Л. М. Справедливість як предмет соціально-психологічного дослідження/ Л. М. Фальковська (стр.74-76)
Красновский В. Н. Сеть как насильственное действие социально-знаковой природы/ В. Н. Красновский, А. А. Степанов (стр.76-80)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Красновский В. Н., Степанов А. А.
Заглавие : Сеть как насильственное действие социально-знаковой природы
Место публикации : Практична психологія та соціальна робота. - К.: СОЦИС, 2012. - N 7. - С. 76-80 (Шифр ppts/2012/7)
Примечания : Лит. в конце ст.
Предметные рубрики: Соціальна психологія
Масові комунікації
Мережеві технології-- Інтернет-технології
Найти похожие

5.

Заглавие журнала :Практична психологія та соціальна робота -2012г.,N 10
Интересные статьи :
Петровская И. Б. Активизация интеллектуального и творческого потенциала/ И. Б. Петровская (стр.1-10)
Заика Е. В. Заполнение пробелов в схемах как способ развития мышления и воображения/ Е. В. Заика (стр.10-18)
Мірошник З. М. Шляхи дослідження рольової структури особистості вчителя початкових класів/ З. М. Мірошник (стр.19-22)
Панченко В. М. Психокорекційна програма підвищення ефективності використання активних копінг-стратегій як чинників соціальної зрілості студентів-випускників/ В. М. Панченко (стр.22-31)
Хазратова Н. В. Діагностика рівня суб'єктивної легітимності правових норм/ Н. В. Хазратова, К. П. Гавриловська (стр.31-36)
Вінник Н. Д. Методика "Духовна культура особистості педагога"/ Н. Д. Вінник (стр.36-41)
Мазяр О. В. Методологічнісуперечності позитивної психотерапії (історико-психологічний аналіз)/ О. В. Мазяр (стр.41-50)
Волков Е. Н. Некоторые основы инженерного подхода к теории и практике консультирования/ Е. Н. Волков (стр.50-54)
Гаврилькевич В. К. Психопрофілактика та психлогічна допомога дорослим із ішемічно хворобою серця з урахуванням особливостей їхньої емоційної саморегуляції / В. К. Гаврилькевич (стр.54-58)
Устінова Н. О. Психологічні чинники участі жінок у громдській діяльності/ Н. О. Устінова (стр.59-62)
Лесик Г. Г. Вплив батьківських ціннстей на статус підлітка в групі однолітків/ Г. Г. Лесик (стр.62-65)
Красновский В. Н. Личностный аспект профессиональной деятельности и его ариации/ В. Н. Красновский (стр.66-69)
Гарбузов В. И. Психология детей с отклонениями психического развития/ В. И. Гарбузов (стр.69-74)
Жуикова Н. В. Учителю о практике психологической помощи/ Н. В. Жуикова (стр.75-80)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Красновский В. Н.
Заглавие : Личностный аспект профессиональной деятельности и его ариации
Место публикации : Практична психологія та соціальна робота. - К.: СОЦИС, 2012. - N 10. - С. 66-69 (Шифр ppts/2012/10)
Предметные рубрики: Підлітки-- Психологія особистості-- Професійна діяльність
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)