Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Ларіна, Ярослава$<.>
Общее количество найденных документов : 7
Показаны документы с 1 по 7
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 331.101(02)/Л25
Автор(ы) : Ларіна, Ярослава Степанівна, Брацлавська, Олена Степанівна
Заглавие : Розвиток людського капіталу в умовах глобалізації : монографія
Выходные данные : К.: Академія, 2012
Колич.характеристики :244, [4] с.: граф., табл.
Серия: Серія "Монограф"
Примечания : Дод.: с. 196-220. - Л-ра: с. 221-244
ISBN, Цена 978-966-580-402-4: 45.00 грн
УДК : 331.101(02)
ББК : 65.240-2
Предметные рубрики: Людський капітал-- Управління --Україна
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): людський капітал--человеческий капитал--стратегії розвитку людського капіталу--стратегии развития человеческого капитала--людський капітал сша--человеческий капитал сша--транснаціональні корпорації сша--транснациональные корпорации сша--конкуренція--конкуренция
Аннотация: Теоретичні та прикладні проблеми формування постіндустріального та інформаційного суспільства й інноваційної економіки.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Свободны : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.138(477)(075./Л25-298751
Автор(ы) : Ларіна, Ярослава Степанівна, Рябчик, Алла Володимирівна
Заглавие : Поведінка споживача : навч. посібник
Выходные данные : К.: Академія, 2014
Колич.характеристики :222, [2] с.: табл.
Серия: Альма-матер
Примечания : Термін. слов.: с. 218-220. - Л-ра: с. 221-222
ISBN, Цена 978-966-580-447-5: 65.00 грн
УДК : 339.138(477)(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)42я73
Предметные рубрики: Споживачі-- Прийняття рішень-- Дослідження --Україна
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): культура споживання--маркетингові рішення--моделі поведінки споживачів--індивідуальний споживач--рівень зацікавленості споживача--поведінкова реакція покупців--процес прийняття рішень--промисловий ринок--індустріальний споживач--типології споживчої поведінки--політика розподілу
Аннотация: Мотиваційні складники процесу прийняття споживачами рішень про купівлю, купівельної поведінки, методи та маркетингові інструменти їх дослідження та впливу на них.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Свободны : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 330.1(075.8)/Л25
Автор(ы) : Ларіна, Ярослава Степанівна, Фомішин, Сергій Валентинович
Заглавие : Політична економія : навч. посібник
Выходные данные : Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2016
Колич.характеристики :502, [2] с.: рис., табл.
Примечания : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Цена 978-966-289-104-1: 480.00 грн
УДК : 330.1(075.8)
ББК : 65.01я73
Предметные рубрики: Політекономія
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): виробництво--економічні потреби--економічна система--суспільне виробництво--товар і гроши--капітал--ринок (екон.)--виробництво--суспільний продукт--економіка домогосподарства--зайнятість--глобалізація--економічне зростання--економічна політика--постіндустріальний розвиток--міжнародна економічна система
Аннотация: Висвітлюються основні питання політичної економії, об’єднані у 18 главах.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 338.43:339.138/Л25
Автор(ы) : Ларіна, Ярослава Степанівна, Завальнюк, Катерина Сергіївна
Заглавие : Маркетингові стратегії зростання аграрних формувань : монографія
Выходные данные : Київ: Центр учб. літ., 2020
Колич.характеристики :275, [4] с.: рис., табл.
Коллективы : Міністерство освіти і науки України , Національний університет біоресурсів і природокористування України
Примечания : Літ.: с. 214-234. - Дод.: с. 235-275
ISBN, Цена 978-611-01-1686-2: 225.00 грн
УДК : 338.43:339.138
ББК : 65.32
Предметные рубрики: Агропромислові комплекси
Маркетинг
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): розробка маркетингових стратегій--сутність маркетингових стратегій--чинники вибору маркетингових стратегій--виробничо-збутова діяльність--кореляційно-регресійне моделювання--механізми реалізації маркетингових стратегій--фактори економічного зростання
Аннотация: Сутність та класифікація маркетингових стратегій зростання, основні методи та етапи їх формування.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.138(477)(075./С83-192403
Автор(ы) : Ларіна, Ярослава Степанівна, Бабічева, Олена Іванівна, Романова, Лідія Василівна, Антофій, Наталія Миколаївна
Заглавие : Стратегічний маркетинг : навч. посібник
Выходные данные : Херсон: ОЛДИ-ПЛЮС, 2019
Колич.характеристики :363, [1] с.: табл.
Примечания : Бібліогр. в кінці розд. - Авт. зазначено на звороті тит. арк.
ISBN, Цена 978-966-289-296-3: 295.00 грн
УДК : 339.138(477)(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)42
Предметные рубрики: Маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Розглядаються зміст та особливості стратегічного маркетингу, його сучасні концепції, завдання, принципи. Висвітлено роль стратегічного маркетингу в управлінні підприємствами.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Заглавие журнала :Маркетинг в Україні -2020г.,N 5
Интересные статьи :
Сокол М. Классификация рынка грузовых автомобилей/ М. Сокол (стр.14-20)
Ларіна Я. Мотиви споживання органічних продуктів та їх вплив на маркетингові рішення/ Я. Ларіна (стр.27-35)
Ковальчук С. Брендинг у сфері виробництва органічної продукції/ С. Ковальчук, К. Добровольська (стр.36-50)
Дрожжина Ю. HARD SKILLS vs SOFT SKILLS: що важливіше та які саме навички цінують роботодавці?/ Ю. Дрожжина (стр.53-56)
Серпухов М. Маркетингові технології як інструмент вітчизняних підприємств/ М. Серпухов, А. Нестеренко (стр.63-69)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ларіна, Ярослава
Заглавие : Мотиви споживання органічних продуктів та їх вплив на маркетингові рішення
Место публикации : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2020. - N 5. - С. 27-35: рис. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2020/5). - ISSN 1606-3732
Примечания : Джерела: с. 34-35
Предметные рубрики: Органічна продукція-- Споживання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): поведінка споживачів--маркетинг органічної продукції--здорове харчування--ринок органічної продукції
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)