Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Моїсеєнко, О.$<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.

Заглавие журнала :Відкритий урок : розробки, технології, досвід -2008г.,N 5
Интересные статьи :
Про підготовку й організований початок 2008/2009 навчального року (стр.7)
Гончарова І. Тестуємо тестування/ І. Гончарова (стр.8 - 9)
Соколов А.М. Творимо громадянське суспільство/ А. М. Соколов (стр.10 - 11)
Шевчун Н. Школа майбутнього першокласника/ Н. Шевчун (стр.12 - 13)
Шевчун Н. Шкільний оздоровчий табір/ Н. Шевчун (стр.14 - 16)
Бєлий В. Управління школою без наказів/ В. Бєлий (стр.17)
Ковальчук Г. Учитель - це не тільки обов'язки/ Г. Ковальчук (стр.18 - 19)
Хуторськой А. Індивідуальна освітня траєкторія/ А. Хуторськой (стр.22 - 24)
Житомирський Л. Людина як предмет природничо-наукового пізнання/ Л. Житомирський (стр.25 - 26)
Кева Т. Порівняння уроків з інтерактивною дошкою та класичних уроків/ Т. Кева (стр.27 - 28)
Яковіна Т. Портфоліо в розвитку інноваційної особистості/ Т. Яковіна (стр.29 - 30)
Шуригіна т. Кодовані тестові завдання/ т. Шуригіна (стр.31 - 32)
Моїсеєнко О. Профорієнтаційна робота соціального педагога/ О. Моїсеєнко (стр.33 - 34)
Заїка Н. Конфлікт у школі/ Н. Заїка (стр.35 - 36)
Аутогенний тренінг як засіб самовиховання (стр.37 - 38)
Шостром Е. Підлітки/ Е. Шостром (стр.39 - 40)
Васильєва Н. Елементи логіки на уроках мови/ Н. Васильєва (стр.41 - 43)
Гришина Р. Юні знавці рідної мови / Р. Гришина (стр.44 - 46)
Іванова О. Конкурс "Учитель року" очима учасників/ О. Іванова (стр.47 - 59)
Дибський С. Початок: учителі/ С. Дибський (стр.60 - 62)
Лаврищев А. Острів скарбів/ А. Лаврищев, Д. ЛебєдєвЮ. Путімцев (стр.63 - 65)
Міновська О. Авторський компонент класного керівника/ О. Міновська (стр.66 - 68)
Єлісєєва Н. Родина та толерантність підлітка/ Н. Єлісєєва (стр.69 - 70)
Фофанова В. Труднощі адаптації першокласників до школи/ В. Фофанова (стр.71)
Каменська С. Батьківські збори "Ваша дитина стала погано вчитись"/ С. Каменська (стр.72 - 73)
Калініченко Р. Інноваційні процеси у створенні сучасного уроку/ Р. Калініченко (стр.74 - 77)
Проекти екологічного спрямування (стр.80 - 82)
Зінченко В. Відпускні переваги вчителів/ В. Зінченко (стр.83)
Арбеніна Д. Погляд на самого себе з боку/ Д. Арбеніна (стр.84 - 85)
Знайдіть свій тип мислення (стр.86)
Чельник К. Вищий ступінь заохочення вчителів/ К. Чельник (стр.87)
Усе, що слід знати про відпустки (стр.88 - 89)
Квітка Д. Захистіть себе від себе/ Д. Квітка (стр.90)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Моїсеєнко О.
Заглавие : Профорієнтаційна робота соціального педагога
Место публикации : Відкритий урок : розробки, технології, досвіт : Освітянський науково-методичний журнал. - К.: Плеяди, 2008. - N 5. - С. 33 - 34 (Шифр viur/2008/5)
Предметные рубрики: Професійна орієнтація
Соціальна педагогіка
Географич. рубрики:
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Відкритий урок : розробки, технології, досвід -2009г.,N 5
Интересные статьи :
Смотрицький Є. Освіта і ринок/ Є. Смотрицький (стр.8-10)
Голоднюк Н. Інтенсивні методики у школі/ Н. Голоднюк (стр.11-13)
Крик Л. Останній навчальний місяць.../ Л. Крик (стр.14-15)
Холявінська М. Незалежне оцінювання в контексті змін/ М. Холявінська (стр.16-17)
Пелагейченко М. Методи навчання у проектній діяльності/ М. Пелагейченко (стр.22-24)
Гура В. Особистісно зорієнтовані медіаосвітні ресурси/ В. Гура (стр.25-26)
Навички життя (стр.27-31)
Діти індиго (стр.32-33)
Павленко О. Відповідальність учителя за здоров'я учня/ О. Павленко (стр.34-35)
Як маніпулювати співрозмовником (стр.36-38)
Моїсеєнко О. Оцінювання роботи практичного психолога/ О. Моїсеєнко (стр.39-41)
Бєлий В. Мережа класів і мережа шкіл: яка різниця?/ В. Бєлий (стр.42-45)
Сонько Л. Визначні пам'ятки на карті України/ Л. Сонько (стр.46-48)
Ковальчук В. Навчальні результати/ В. Ковальчук (стр.49-51)
Канюка І. Навіщо нам поурочний план?/ І. Канюка (стр.52-53)
Сікур П. О естественном и "преувеличенном" методах исполнения/ П. Сікур (стр.54-56)
Моніторинг передпрофільного та профільного навчання (стр.57-58)
Моніторинг реалізації комплексного проекту (стр.59-62)
Лутай Л. Людей і правду я любив/ Л. Лутай (стр.63-65)
Орихівська Т. Український віночок/ Т. Орихівська (стр.66-67)
Батьківський всеобуч. Типи сімей у сучасному суспільстві (стр.69-71)
Вовчук І. Співпраця класного керівника з батьками/ І. Вовчук, Ю. Петік (стр.72-75)
Бережко-Камінська Ю. Сьогодні лекцію читаю я!/ Ю. Бережко-Камінська (стр.82-83)
Зінченко В. Як не провалити публічний виступ/ В. Зінченко (стр.84-85)
Квітка Д. Попелюшка в колективі чи раб роботи?/ Д. Квітка (стр.86-87)
Заміни тимчасово відсутніх учителів (стр.88)
Сокіл О. Нещасні випадки під час навчально-виховного процесу/ О. Сокіл (стр.89)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Моїсеєнко О.
Заглавие : Оцінювання роботи практичного психолога
Место публикации : Відкритий урок : розробки, технології, досвід. - К.: Плеяди, 2009. - N 5. - С. 39-41 (Шифр viur/2009/5)
Предметные рубрики: Практична психологія
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)