Поисковый запрос: <.>A=Окландер, М.$<.> |
Общее количество найденных документов : 18
Показаны документы с 1 по 18 |
>1.
| Маркетинг в Україні - 2007г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>2.
| Окландер М. Особливості маркетингової системи підприємства залізничого транспорту/М. Окландер, І. Жарська // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 2.-С.45-55
|
>3.
| Маркетинг в Україні - 2008г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>4.
| Економіка України - 2008г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>5.
| Окландер М. Маркетингові дослідження перспектив науково- технологічного розвитку України/М. Окландер // Економіка України. -К., 2008,N №11.-С.47-56
|
>6.
| Окландер М. Комплекс інтернет- комунікацій у маркетингу/М. Окландер, І. Литовченко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 3.-С.29-35
|
>7.
| Маркетинг в Україні - 2009г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>8.
| Окландер М. Стратегічні маркетингові дослідження перспектив впливу наукових досліджень на інноваційний розвиток національної економіки/М. Окландер // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 3.-С.14-20
|
>9.
| Вища школа - 2011г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>10.
| Економіка України - 2011г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>11.
| Окландер М. Трансформація системи поставок промислових підприємств/М. Окландер, Н. Меджибовська // Економіка України. -К.:Преса України, 2011,N N 11.-С.20-29
|
>12.
| Окландер М. ОДЕУ - лідер професійної сертифікації маркетологів в Україні/М. Окландер // Вища школа. -К.:Знання України, 2011,N N 4.-С.78-82
|
>13.
| Економіст - 2012г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>14.
| Окландер М. Технологія брендінгу страхової компанії/М. Окландер, М. Чукурна, Л. Новошинська // Економіст. -К.:БЛІЦ-ІНФОРМ, 2012,N N 11.-С.39-42
|
>15.
| Економіст - 2015г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>16.
| Економіст - 2015г.,N 12 (Введено оглавление)
|
>17.
| Окландер М. Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації/М. Окландер, І. Педько // Економіст. -К.:БЛІЦ-ІНФОРМ, 2015,N N 4.-С.13-18
|
>18.
| Окландер М. Централізація і концентрація - ключовий напрям удосконалення маркетингової освіти в Україні/М. Окландер // Економіст. -К.:БЛІЦ-ІНФОРМ, 2015,N N 12.-С.5-8
|
|