Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Окландер, М.$<.>
Общее количество найденных документов : 18
Показаны документы с 1 по 18
1.

Маркетинг в Україні - 2007г.,N 2 (Введено оглавление)
2.

Окландер М. Особливості маркетингової системи підприємства залізничого транспорту/М. Окландер, І. Жарська // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 2.-С.45-55
3.

Маркетинг в Україні - 2008г.,N 3 (Введено оглавление)
4.

Економіка України - 2008г.,N 11 (Введено оглавление)
5.

Окландер М. Маркетингові дослідження перспектив науково- технологічного розвитку України/М. Окландер // Економіка України. -К., 2008,N №11.-С.47-56
6.

Окландер М. Комплекс інтернет- комунікацій у маркетингу/М. Окландер, І. Литовченко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 3.-С.29-35
7.

Маркетинг в Україні - 2009г.,N 3 (Введено оглавление)
8.

Окландер М. Стратегічні маркетингові дослідження перспектив впливу наукових досліджень на інноваційний розвиток національної економіки/М. Окландер // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 3.-С.14-20
9.

Вища школа - 2011г.,N 4 (Введено оглавление)
10.

Економіка України - 2011г.,N 11 (Введено оглавление)
11.

Окландер М. Трансформація системи поставок промислових підприємств/М. Окландер, Н. Меджибовська // Економіка України. -К.:Преса України, 2011,N N 11.-С.20-29
12.

Окландер М. ОДЕУ - лідер професійної сертифікації маркетологів в Україні/М. Окландер // Вища школа. -К.:Знання України, 2011,N N 4.-С.78-82
13.

Економіст - 2012г.,N 11 (Введено оглавление)
14.

Окландер М. Технологія брендінгу страхової компанії/М. Окландер, М. Чукурна, Л. Новошинська // Економіст. -К.:БЛІЦ-ІНФОРМ, 2012,N N 11.-С.39-42
15.

Економіст - 2015г.,N 4 (Введено оглавление)
16.

Економіст - 2015г.,N 12 (Введено оглавление)
17.

Окландер М. Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації/М. Окландер, І. Педько // Економіст. -К.:БЛІЦ-ІНФОРМ, 2015,N N 4.-С.13-18
18.

Окландер М. Централізація і концентрація - ключовий напрям удосконалення маркетингової освіти в Україні/М. Окландер // Економіст. -К.:БЛІЦ-ІНФОРМ, 2015,N N 12.-С.5-8
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)