Поисковый запрос: <.>A=Окландер, М.$<.> |
Общее количество найденных документов : 18
Показаны документы с 1 по 18 |
1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Заглавие журнала :Маркетинг в Україні -2007г.,N 2 Интересные статьи : Лилик І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2006: експертна оцінка та аналіз УАМ/ І. Лилик (стр.4-7) Буковинський студентський фестиваль реклами: перший діалог між маркетинг- освітою та бізнесом у регіоні (стр.10-12) Фарат О. Перспективність технологій пошукового просування/ О. Фарат, Д. Лалак (стр.14-20) Діброва Т. Реалії ринку інтернет- реклами в Україні/ Т. Діброва (стр.21-24) Гаврилова І. Як правильно написати дослідницький бриф/ І. Гаврилова (стр.28-29) Дідківська Л. Розвиток власних торговельних марок у конкурентному процесі/ Л. Дідківська (стр.30-35) Лошенюк І. Розвиток торговельної мережі на буковині: проблеми, шляхи, рішення/ І. Лошенюк (стр.36-39) Старостіна А. Урахування зовнішньоекономічних ризиків під час оцінювання привабливості міжнародних товарних ринків/ А. Старостіна (стр.40-44) Окландер М. Особливості маркетингової системи підприємства залізничого транспорту/ М. Окландер, І. Жарська (стр.45-55) Гриценко С. Стратегія випереджального розвитку транспортно- логістичних кластерів в Україні/ С. Гриценко (стр.56-60) Пилипчук В. Професійні компетенції магістрів із маркетингу/ В. Пилипчук (стр.61-65) Интересные статьи : Найти похожие
|
2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Окландер М., Жарська І.
Заглавие : Особливості маркетингової системи підприємства залізничого транспорту
Место публикации : Маркетинг в Україні: видання Української Асоціації Маркетингу. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2007. - N 2. - С. 45-55. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2007/2). - ISSN 1606-3732 Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
Предметные рубрики: Економіка транспорту Географич. рубрики:
Найти похожие
|
3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Заглавие журнала :Маркетинг в Україні -2008г.,N 3 Интересные статьи : Посадові функції (обов'язки) маркетолога, базовий рівень- фахівець відділу/ Кваліфікаційний комітет УАМ (стр.12) Посадові функції (обов'язки) маркетолога, управлінський рівень/ Кваліфікаційний комітет УАМ (стр.13-14) Дайновський Ю. Репрезентативність маркетингових досліджень: підходи та критерії/ Ю. Дайновський (стр.18-22) Ткаченко Т. Інтернет технології у виставковій діяльності/ Т. Ткаченко, Т. Дупляк (стр.23-28) Окландер М. Комплекс інтернет- комунікацій у маркетингу/ М. Окландер, І. Литовченко (стр.29-35) Бісвас. Управління персоналом на іноземних підприємствах в Україні/ Парімал Чандра Бісвас (стр.36-39) Пилипчук В. Формування та тенденції розвитку мережевого маркетингу/ В. Пилипчук (стр.40-45) Маліч Ю. Маркетингові альянси у стратегіях інноваційного розвитку підприємств/ Ю. Маліч (стр.46-52) Юдіна Н. Неймінг та створення нового бренду на ринку продуктів тваринництва/ Н. Юдіна, М. Терещенко (стр.53-56) Родинне становище середнього класу в Україні та Росії: сучасне і майбутнє (стр.57-60) Ходько Н. Середній клас в Україні: погляд дослідників будівельних ринків/ Н. Ходько, В. Пасічник (стр.61-65) Решетнікова І. Логістична послуга як об'єкт маркетингової діяльності/ І. Решетнікова (стр.68-70) Интересные статьи : Найти похожие
|
4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Заглавие журнала :Економіка України -2008г.,N 11 Интересные статьи : Онищенко В. Основні концептуальні положення сучасного міжнародного менеджменту/ В. Онищенко (стр.4 -15) Ілляшенко С. М. Сутність,структура і методичні основи оцінки інтелектуального капіталу підприємства/ С. Ілляшенко (стр.16-26) Попов В. Ознаки ринкової рівноваги в сучасній Україні/ В. Попов (стр.26-37) Паламарчук Г. Проблеми концентрації виробництва в Україні/ Г. Паламарчук (стр.38-46) Окландер М. Маркетингові дослідження перспектив науково- технологічного розвитку України/ М. Окландер (стр.47-56) Льовочкін С. Фінансова інфраструктура ринкової економіки: Концептуальні підходи/ С. Льовочкін (стр.57-71) Пасхавер Б. Рентний чинник розвитку аграрного ринку/ Б. Пасхавер (стр.72-80) Підлісецький Г. Економічні проблеми технічного забезпечення сільського господарства/ Г. Підлісецький (стр.81-87) Садєков А. Соціальні аспекти розвитку корпоративного управління в Україні/ А. Садєков (стр.88-93) Интересные статьи : Найти похожие
|
5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Окландер М.
Заглавие : Маркетингові дослідження перспектив науково- технологічного розвитку України
Место публикации : Економіка України: політико-економічний. - К., 2008. - №11. - С. 47-56. - ISSN 0131-775Х (Шифр ekuk/2008/11). - ISSN 0131-775Х
Предметные рубрики: маркетингові дослідження науково-технічна діяльність Географич. рубрики:
Найти похожие
|
6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Окландер М., Литовченко І.
Заглавие : Комплекс інтернет- комунікацій у маркетингу
Место публикации : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2008. - N 3. - С. 29-35: табл. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2008/3). - ISSN 1606-3732 Примечания : Л-ра: с. 35
Предметные рубрики: Комунікації: реклама, public relations Географич. рубрики:
Найти похожие
|
7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Заглавие журнала :Маркетинг в Україні -2009г.,N 3 Интересные статьи : Дубинский І. Розвиток Інтернету в Україні відкриває нові можливості для маркетингових досліджень/ І. Дубинский (стр.11-13) Окландер М. Стратегічні маркетингові дослідження перспектив впливу наукових досліджень на інноваційний розвиток національної економіки/ М. Окландер (стр.14-20) Федорченко А. Маркетингові дослідження та прийняття управлінських рішень у складних економічних системах/ А. Федорченко (стр.24-29) Київський міжнародний фестиваль реклами (стр.33-35) Таранська О. Стратегічне планування у рекламних агенствах/ О. Таранська (стр.37-38) Лилик І. Кейс. Завоювання сектору кредитування для малого та середнього бізнесу/ І. Лилик, О. ВолянськаМ. Магдік (стр.39-41) Міненко М. Інституційна спроможність фахових об'єднань в Україні/ М. Міненко (стр.42-49) Іванова Л. Роль якості при формуванні маркетингової стратегії підприємствами готельного господарства/ Л. Іванова (стр.50-56) Кирилова О. Маркетинг на ринку туристичних послуг/ О. Кирилова (стр.57-59) Кулицький С. Про сегментацію ринку ділових періодичних видань в Україні/ С. Кулицький (стр.60-64) Интересные статьи : Найти похожие
|
8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Окландер М.
Заглавие : Стратегічні маркетингові дослідження перспектив впливу наукових досліджень на інноваційний розвиток національної економіки
Место публикации : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2009. - N 3. - С. 14-20. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2009/3). - ISSN 1606-3732 Примечания : Л-ра в кінці ст.
Предметные рубрики: Маркетинг --Україна Інновації --Україна
Найти похожие
|
9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Заглавие журнала :Вища школа -2011г.,N 4 Интересные статьи : Звєряков М. Розвиток наукової складової в Одеському державному економічному університеті/ М. Звєряков (стр.7-14) Ковальов А. Перспективні напрямки наукових досліджень Одеського державного економічного університету/ А. Ковальов (стр.15-22) Звєряков М. Особливості формування магістерських програм наукового і професійного спрямування з урахуванням вимог бізнес-середовища/ М. Звєряков, А. КовальовТ. Кублікова (стр.23-33) Проценко О. Навчальний процес: проблеми та досвід їх вирішення/ О. Проценко, О. Рксєва (стр.34-41) Суворовський О. Проблеми формування контингенту студентів у вищих навчальних закладах/ О. Суворовський (стр.42-47) Тринчук О. Центр сприяння працевлаштуванню студентів у сучасному університеті/ О. Тринчук (стр.48-53) Корольова Т. Профспілкова організація Одеського державного економічного університету: віхи історії та сьогодення/ Т. Корольова, Г. Шамаєва (стр.54-58) Шубартовський Г. Інтернаціоналізація університетської освіти/ Г. Шубартовський (стр.59-63) Кузнєцова Л. Конкурентоспроможність України у сфері освіти/ Л. Кузнєцова (стр.64-69) Никифоренко В. Селективна підтримка обдарованих студентів як складова формування інтелектуального капіталу України/ В. Никифоренко (стр.70-77) Окландер М. ОДЕУ - лідер професійної сертифікації маркетологів в Україні/ М. Окландер (стр.78-82) Козлова Г. Компетентнісний підхід до навчання студентів і викладачів/ Г. Козлова, Т. Кублікова (стр.83-93) Кіршо С. Забезпечення якості компетентнісно орієнтованої мовної підготовки майбутніх економістів/ С. Кіршо (стр.94-100) Допіра І. Подовжена освіта - шлях у майбутнє/ І. Допіра, О. ОбнявкоО. Чернега (стр.101-106) Беспалов В. Реалізація концепції виховної роботи в ОДЕУ/ В. Беспалов, С. Стеценко (стр.107-112) Іваницька Т. Інформаційний простір бібліотеки: нові технології - нові можливості/ Т. Іваницька, Н. Фадєєва (стр.113-122) Интересные статьи : Найти похожие
|
10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Заглавие журнала :Економіка України -2011г.,N 11 Интересные статьи : Оскольський В. Раціональне природокористування - важлива умова ноосферного розвитку України/ В. Оскольський (стр.4-13) Малахова Н. Запровадженння direct-costing у практику управління підприємствами: політекономічний аналіз прикладних теорій/ Н. Малахова (стр.14-19) Окландер М. Трансформація системи поставок промислових підприємств/ М. Окландер, Н. Меджибовська (стр.20-29) Козьменко О. Джерела покриття і страхування збитків від катастроф: зарубіжний та вітчизняний досвід/ О. Козьменко, О. Пахненко (стр.30-37) Пасхавер Б. Сценарії розвитку агросфери/ Б. Пасхавер (стр.38-43) Сінєльніков Б. Розвиток цукробурякового виробництва в контексті інтелектуальної спадщини М. Д. Кондратьєва/ Б. Сінєльніков (стр.44-59) Балакірєва О. Вплив соціально-економічної нерівності на економічну поведінку населення України/ О. Балакірєва, А. Ноур (стр.60-68) Попов В. Українська економіка в параметрах інфляції та безробіття/ В. Попов (стр.69-79) Олійник О. Ризик втрати роботи в Україні/ О. Олійник (стр.80-88) Интересные статьи : Найти похожие
|
11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Окландер М., Меджибовська Н.
Заглавие : Трансформація системи поставок промислових підприємств
Место публикации : Економіка України. - К.: Преса України, 2011. - N 11. - С. 20-29. - ISSN 0131-775Х (Шифр ekuk/2011/11). - ISSN 0131-775Х
Предметные рубрики: Промислові підприємства --Україна
Найти похожие
|
12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Окландер М.
Заглавие : ОДЕУ - лідер професійної сертифікації маркетологів в Україні
Место публикации : Вища шк. - К.: Знання України, 2011. - N 4. - С. 78-82. - ISSN 1682-2366 (Шифр vshk/2011/4). - ISSN 1682-2366
Предметные рубрики: Вища економічна освіта
Найти похожие
|
13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Заглавие журнала :Економіст -2012г.,N 11 Интересные статьи : Макаренко М. Україна - транзитна держава?/ М. Макаренко, В. Мироненко (стр.4-8) Бобух І. Національне багатство, платіжний баланс та міжнародна інвестиційна позиція: взаємний вплив тенденцій формування/ І. Бобух (стр.9-15) Шпенюк О. Основні напрями валютно-курсової політики України для забезпечення стабільного економічного розвитку/ О. Шпенюк (стр.16-20) Крисанов Д. Ресурсозабезпечення переробно-харчового виробництва/ Д. Крисанов (стр.21-25) Яценко О. Стан та перспективи розвитку сільських територій центрального регіону України/ О. Яценко (стр.26-30) Ковтун О. Інноваційні стратегії для вітчизняних підприємств/ О. Ковтун (стр.31-38) Окландер М. Технологія брендінгу страхової компанії/ М. Окландер, М. ЧукурнаЛ. Новошинська (стр.39-42) Стасишен М. Інноваційні проблеми економічного розвитку залізниць України/ М. Стасишен, О. Ярмоліцька (стр.43-46) Петрушенко М. Концепція економічної оцінки та механізму управління екологічними конфліктами/ М. Петрушенко (стр.47-51) Кушнір С. Інституціональні аспекти регулювання трансформаційних процесів у природно-ресурсній сфері регіону/ С. Кушнір (стр.52-54) Серпухов М. Методичне обгрунтування позиції країни у торговельній війни/ М. Серпухов (стр.55-57) Носова О. Досвід взаємодії Туреччини та Угощини з МВФ: схожа тактика, різні результати та уроки для України/ О. Носова (стр.58-63) Джан А. Организация управления человеческими ресурсами в обрабатывающей промышленности Азербайджана/ А. Джан (стр.64-67) Бєлозерцев В. Проблеми обліку дебіторської заборгованості підприємств у контексті розвитку товарного кредиту/ В. Бєлозерцев, О. ЄлісєєваО. Гуня (стр.68-73) Чепелєв М. Оцінка мультиплікативних ефектів для галузей економіки України: ретроспективний аналіз на базі таблиць "витрати-випуск"/ М. Чепелєв (стр.74-76) Полухов Т. Совершенствование системы организации управления затратами на нефтегазодобывающих предприятиях Азербайджана/ Т. Полухов (стр.77-79) Гордійчук А. Інституціональні форми розвитку харчової промисловості в регіонах аграрної спеціалізації/ А. Гордійчук (стр.80-83) Интересные статьи : Найти похожие
|
14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Окландер М., Чукурна М., Новошинська Л.
Заглавие : Технологія брендінгу страхової компанії
Место публикации : Економіст. - К.: БЛІЦ-ІНФОРМ, 2012. - N 11. - С. 39-42. - ISSN 1810-3944 (Шифр ekst/2012/11). - ISSN 1810-3944 Примечания : Л-ра в кінці ст.
Предметные рубрики: Страхування --Україна
Найти похожие
|
15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Заглавие журнала :Економіст -2015г.,N 4 Интересные статьи : Орлов О. Инновации в планировании промышленного производства на основе маржинального подхода/ О. Орлов, Е. Рсных (стр.6-12) Окландер М. Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації/ М. Окландер, І. Педько (стр.13-18) Угрин В. Дієвість способів та методів погашення податкового боргу в Україні/ В. Угрин (стр.19-22) Шедяков В. Зростання ролі духовного виробництва як чинника трансформацій відчуження праці/ В. Шедяков (стр.23-28) Бережна Ю. Роль національного кластеру охорони здоров'я у формуванні потенціалу сфери охорони здоров'я/ Ю. Бережна (стр.29-32) Майстер А. Підприємства державного сектору економіки на ринку корпоративних облігацій України/ А. Майстер (стр.33-35) Хвесик Ю. Інституціональні передумови орендного водокористування в умовах децентралізації управління природними ресурсами/ Ю. Хвесик, Р. Бусел (стр.36-39) Ступень М. Ринок земель в Україні: основні проблеми та перспективи розвитку/ М. Ступень, Ю. Дума (стр.40-41) Интересные статьи : Найти похожие
|
16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Заглавие журнала :Економіст -2015г.,N 12 Интересные статьи : Окландер М. Централізація і концентрація - ключовий напрям удосконалення маркетингової освіти в Україні/ М. Окландер (стр.5-8) Гасанов С. Фіскальне регулювання природокористування: перспективи модернізації/ С. Гасанов, В. Голян (стр.9-12) Шедяков В. Стратегічний організаційно-управлінський дизайн соціально-економічних точок розвитку суспільства/ В. Шедяков (стр.13-18) Богдан Т. Емпіричне дослідження детермінант світових цін на сировинні товари, ролі курсової позиції долара та впливу валютно-цінових глобальних чинників на економіку України/ Т. Богдан (стр.19-24) Синютка Н. Тенденції розвитку муніципальної боргової політики в Україні/ Н. Синютка (стр.25-29) Кікоть О. Класифікація аукціонів цінних паперів/ О. Кікоть (стр.30-35) Котляревський Я. Трансформація фіскального регулювання водокористування: оцінка доцільності імплементації європейського досвіду/ Я. Котляревський, І. Довга (стр.36-38) Стешенко Л. Інституціональне підгрунтя збільшення площі лісів та лісовкритих площ: українські реалії/ Л. Стешенко (стр.39-41) Язар Б. Инновационная деятельность предприятий по производству пластмассовых изделий в Азербайджане/ Б. Язар (стр.42-46) Бекирова С. Синергетический эффект от совершенствования системы управления нефтегазодобывающими предприятиями/ С. Бекирова (стр.47-51) Жарикова А. Проблеми обліку простроченої дебіторської заборгованості/ А. Жарикова, В. Бєлозерцев (стр.52-55) Интересные статьи : Найти похожие
|
17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Окландер М., Педько І.
Заглавие : Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації
Место публикации : Економіст. - К.: БЛІЦ-ІНФОРМ, 2015. - N 4. - С. 13-18. - ISSN 1810-3944 (Шифр ekst/2015/4). - ISSN 1810-3944 Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
Предметные рубрики: Інформаційний маркетинг
Найти похожие
|
18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Окландер М.
Заглавие : Централізація і концентрація - ключовий напрям удосконалення маркетингової освіти в Україні
Место публикации : Економіст. - К.: БЛІЦ-ІНФОРМ, 2015. - N 12. - С. 5-8. - ISSN 1810-3944 (Шифр ekst/2015/12). - ISSN 1810-3944
Предметные рубрики: Вища освіта --Україна фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): маркетингова освіта--маркетинговое образование
Найти похожие
|
|