Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Осаула, Вадим Олександрович$<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.

Заглавие журнала :Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. -2019г.,N 2
Интересные статьи :
Сидоренко Т. В. Сучасні підходи до збереження фондів у бібліотеках України: історіографія дослідження/ Т. В. Сидоренко, А. О. Фігура (стр.6-13)
Жалко Т. Й. Віртуальний бібліотечний простір як середовище соціокультурної комунікації (на прикладі бібліотек м. Луцька)/ Т. Й. Жалко, Н. В. Лящук (стр.14-21)
Bernd L. The Classification of Regensburg: History and Development/ L. Bernd (стр.21-29)
Політова О. А. Бібліографічні розвідки на сторінках журналу "Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія"/ О. А. Політова (стр.30-36)
Шелест Т. С. Тематична спрямованість публікацій у бібліотекознавчій періодиці/ Т. С. Шелест (стр.37-43)
Комова М. В. Дисфункційність документа як феномен позиціювання у комунікаційній взаємодії/ М. В. Комова (стр.44-54)
Ковальчук Н. В. Концептуальна модель документаційного забезпечення управління бібліотекою в сучасних умовах/ Н. В. Ковальчук (стр.55-62)
Ковальська Л. А. Управлінська документація як головне інформаційне джерело Другої світової війни/ Л. А. Ковальська (стр.62-69)
Добровольська В. В. Документаційне забезпечення управління галузі культури в аспекті теорії документальних комунікацій/ В. В. Добровольська (стр.69-77)
Бойко Н. В. Нормативно-правове забезпечення документування управлінської інформації в органах місцевого самоврядування України/ Н. В. Бойко (стр.78-86)
Палеха Ю. І. Інформаційна культура організації як індикатор стану її інформаційного забезпечення/ Ю. І. Палеха (стр.87-96)
Петрушка А. І. Вияви трансформації наукового контенту/ А. І. Петрушка (стр.96-105)
Мацюк Г. Р. Інформаційно-пошукові тезауруси: світовий та вітчизняний досвід формування/ Г. Р. Мацюк (стр.106-115)
Василенко В. Ю. Система рейтингування як складова процесу формування іміджу закладу вищої освіти/ В. Ю. Василенко (стр.116-123)
Парфенюк І. М. Україномовний простір як стратегічний складник в системі захисту держави від інформаційних війн/ І. М. Парфенюк (стр.123-129)
Якубовська М. Г. Еволюція соціальних комунікацій: становлення нової культурної реальності/ М. Г. Якубовська, Н. І. Масі (стр.130-136)
Kynderevych O. The Professional standards and social responsibility in the field of the PR-activities/ O. Kynderevych (стр.136-141)
Варцаба Н. В. Застосування західних PR-методів музичного шоу-бізнесу на прикладі етногурту "Дахабраха"/ Н. В. Варцаба (стр.142-148)
Осаула В. А. Патріотична реклама в Україні: відповідь на виклики часу/ В. А. Осаула (стр.148-153)
Вербицька Г. А. Соціально-комунікаційні мережі політичної еліти в глобальному управлінні/ Г. А. Вербицька (стр.154-161)
Горбань Ю. І. Зв'язки з громадськістю як важливий чинник міжкультурної комунікації/ Ю. І. Горбань (стр.162-164)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Осаула, Вадим Олександрович
Заглавие : Патріотична реклама в Україні: відповідь на виклики часу
Место публикации : Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія.: наук. журнал. - К.: Держ. академія керівних кадрів культури і мистецтва, 2019. - N 2. - С. 148-153 (Шифр bdin/2019/2)
Примечания : Бібліогр.: с. 153
Предметные рубрики: Реклама-- Патріотичне виховання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): патріотична реклама--українська армія--відеоролик
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. -2019г.,N 3
Интересные статьи :
Добко Т. В. Покажчики змісту українських часописів - складова національної бібліографії України/ Т. В. Добко, В. А. Шкаріна (стр.6-14)
Соколов В. Ю. Розвиток діяльності центральних губернських бібліотек в Україні у 1920-х рр. у контексті еволюції провідних публічних бібліотек губурнських міст/ В. Ю. Соколов (стр.15-26)
Комова М. В. Класифікаційна схема як відображення соціально-комунікаційної природи феномена документа/ М. В. Комова (стр.27-35)
Ковальська Л. А. Організаційно-розпорядча документація як документальне джерело Другої світової війни/ Л. А. Ковальська (стр.36-43)
Петрушка А. І. Алгоритм просування університетських видань в наукометричні бази даних/ А. І. Петрушка, А. М. Пелещишин (стр.44-53)
Палєха Ю. І. Культура пошуку та опрацювання інформації як складник інформаційної культури організації/ Ю. І. Палєха (стр.54-61)
Засанська С. В. Передумови створення автоматизованої інформаційної системи організації та проведення наукової і науково-технічної експертизи в Україні/ С. В. Засанська (стр.62-68)
Панькевич О. О. Професійна культура майбутнього журналіста: аксіологічний аспект/ О. О. Панькевич (стр.69-74)
Філіпова Л. Я. Роль комп'ютерної етики в формуванні інформаційної культури користувачів комп'ютерно-мережевого середовища (за книгою американського етика Дебори Джонсон)/ Л. Я. Філіпова (стр.75-80)
Салата Г. В. Культура і комунікація: як культура впливає на сприйняття інформації/ Г. В. Салата, Н. А. Бачинська (стр.80-87)
Осаула В. О. Соціальна реклама як комунікативний феномен сучасності: до постановки питання/ В. О. Осаула (стр.88-93)
Каракоз О. О. Традиційна книга - феномен сучасного соіокультурного простору/ О. О. Каракоз (стр.93-100)
Антонович В. С. Діяльність бібліотек по інформаційно-комунікаційному забезпеченню готельно-ресторанної сфери у зарубіжних країнах/ В. С. Антонович (стр.101-106)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Осаула, Вадим Олександрович
Заглавие : Соціальна реклама як комунікативний феномен сучасності: до постановки питання
Место публикации : Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія.: наук. журнал. - К.: Держ. академія керівних кадрів культури і мистецтва, 2019. - N 3. - С. 88-93 (Шифр bdin/2019/3)
Примечания : Бібліогр.: с. 92-93
Предметные рубрики: Соціальна реклама
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціальна реклама--інформація--комунікація--суспільство
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)