Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Симончук, О.$<.>
Общее количество найденных документов : 18
Показаны документы с 1 по 18
1.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2008г.,N 3 (Введено оглавление)
2.

Симончук О. Класифікатор професій ISCO-88: історія розроблення, концептуальні засади, модель операціоналізації, застосування в соціологічних дослідженнях/О. Симончук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2008,N N 3.-С.24-41
3.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2010г.,N 4 (Введено оглавление)
4.

Симончук О. Класова свідомість: досвід порівняльного емпіричного вивчення/О. Симончук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2010,N N 4.-С.56-84
5.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2011г.,N 4 (Введено оглавление)
6.

Симончук О. Класова дія: тенденції формування соціальних класів в Україні/О. Симончук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 4.-С.50-96
7.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2014г.,N 1 (Введено оглавление)
8.

Симончук О. Клас дрібних власників в Україні у ХХ столітті/О. Симончук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2014,N N 1.-С.84-111
9.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2014г.,N 4 (Введено оглавление)
10.

Симончук О. Дрібні власники: конституювання соціального класу в сучасній Україні/О. Симончук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2014,N N 4.-С.3-41
11.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2015г.,N 3 (Введено оглавление)
12.

Симончук О. Концепт "клас" у сучасній соціології: класифікація значень/О. Симончук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2015,N N 3.-С.21-38
13.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2016г.,N 1 (Введено оглавление)
14.

Симончук О. Картографування класів: традиції та новації/О. Симончук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2016,N N 1.-С.26-51
15.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2016г.,N 2 (Введено оглавление)
16.

Симончук О. Тематичні кластери сучасного класового аналізу/О. Симончук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2016,N N 2.-С.3-25
17.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2016г.,N 4 (Введено оглавление)
18.

Симончук О. Інституціоналізація класового аналізу в українській соціології/О. Симончук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2016,N N 4.-С.19-39
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)