Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Таранік-Ткачук, К.$<.>
Общее количество найденных документов : 14
Показаны документы с 1 по 14
1.

Заглавие журнала :Українська мова і література в школі -2011г.,N 5
Интересные статьи :
Таранік-Ткачук К. В. Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах/ К. В. Таранік-Ткачук, Г. Т. ШелеховаН. І. Шинкарук (стр.2-6)
Таранік-Ткачук К. В. Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах в 2011/2012 н.р./ К. В. Таранік-Ткачук, Н. І. Шинкарук (стр.7-15)
Новосьолова В. Використання стилістичних засобів лексикології і фразеології на уроках української мови в старшій школі в умовах профільного навчання/ В. Новосьолова (стр.16-21)
Ладоня К. Розвиток культури спілкування в учнів 10-х класів на уроках української мови/ К. Ладоня (стр.21-26)
Яценко Т. Методичні орієнтири сучасної шкільної літературної освіти/ Т. Яценко (стр.27-29)
Шевченко З. М. Врубель - основоположник символізму в живописі (матеріали до вивчення спецкурсу "Художня література в контексті світової культури")/ З. Шевченко (стр.30-36)
Осницька Т. Інтеграція вивчення усної народної поетичної творчості та музики на уроках української літератури в основній школі/ Т. Осницька (стр.37-43)
Сафарова Г. Міфи та легенди українців/ Г. Сафарова (стр.44-48)
Державний стандарт базової і повної середньої освіти (стр.53-61)
Шелехова Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 11-го класу з української (рідної) мови/ Г. Шелехова (стр.62-64)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Таранік-Ткачук К. В., Шелехова Г. Т., Шинкарук Н. І.
Заглавие : Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах : лист МОНмолодьспорт від 09.06.2011 р. № 1/9-454
Место публикации : Укр. мова і л-ра в школі . - К.: Укр. мова і л-ра в школі, 2011. - N 5. - С. 2-6 (Шифр umil/2011/5)
Предметные рубрики: Українська мова -- Методика викладання-- Загальноосвітні школи
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Таранік-Ткачук К. В., Шинкарук Н. І.
Заглавие : Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах в 2011/2012 н.р. : лист МОНмолодьспорт від 09.06.2011 р. № 1/9-454
Место публикации : Укр. мова і л-ра в школі . - К.: Укр. мова і л-ра в школі, 2011. - N 5. - С. 7-15 (Шифр umil/2011/5)
Предметные рубрики: Українська література-- Методика викладання-- Загальноосвітні школи
Найти похожие

4.

Заглавие журнала :Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах -2013г.,N 9
Интересные статьи :
Мержвинська Л. "Недаром звалась Пчілка - від бога трудівниця": сценарій театралізованої екскурсії по літературно-меморіальному музею Лесі Українки в селі Колодяжному/ Л. Мержвинська (стр.65)
Таранік-Ткачук К. В. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013/2014 н. р./ К. В. Таранік-Ткачук, Г. Т. Шелехова (стр.2-13)
Таранік-Ткачук К. В. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013/2014 н. р./ К. В. Таранік-Ткачук (стр.13-20)
Задорожний В. Традиція та інновації у формуванні літературного стандарту/ В. Задорожний (стр.21-27)
Литвин Л. Складні прикметники на позначення кольору/ Л. Литвин (стр.28-31)
Соловець Л. Фразеологізми як засіб оцінки ситуацій вербальної і невербальної комунікації в повістях Бориса Грінченка/ Л. Соловець (стр.32-36)
Грицай Л. Літературний процес в Україні кінця ХХ - початку ХХІ ст./ Л. Грицай (стр.37-45)
Мартинова М. Чіпка Варениченко - месник чи злочинець?/ М. Мартинова (стр.46-55)
Джаджа Н. Художній твір як явище мистецтва/ Н. Джаджа (стр.56-57)
Скорульська Р. Композитор Микола Лисенко в житті Лесі Українки/ Р. Скорульська (стр.58-61)
Токарчук Б. Засвоєння фразеологізмів за допомогою спеціальних прозових текстів/ Б. Токарчук (стр.62-64)
Интересные статьи :
Найти похожие


5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Таранік-Ткачук К. В., Шелехова Г. Т.
Заглавие : Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 н. р.
Место публикации : Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - К.: Пед. преса, 2013. - N 9. - С. 2-13 (Шифр umlg/2013/9)
Предметные рубрики: Загальноосвітні школи-- Українська мова-- Методика викладання
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Таранік-Ткачук К. В.
Заглавие : Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013/2014 н. р.
Место публикации : Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - К.: Пед. преса, 2013. - N 9. - С. 13-20 (Шифр umlg/2013/9)
Предметные рубрики: Українська література-- Методика викладання-- Загальноосвітні школи
Найти похожие

7.

Заглавие журнала :Рідна школа -2014г.,N 12
Интересные статьи :
Кияновський А. Школа гуманітарної праці: основні напрями освітньої діяльності/ А. Кияновський (стр.3-7)
Богуш А. Передшкільна освіта в сучасному освітньому просторі/ А. Богуш (стр.8-11)
Голобородько Є. Полікультурна освіта і виховання в умовах Школи гуманітарної праці/ Є. Голобородько (стр.12-13)
Таранік-Ткачук К. Наука, Практика та Ентузіазм - складові успіху Школи гуманітарної праці/ К. Таранік-Ткачук (стр.14-17)
Плакида Н. Метод проектів на уроці української літератури/ Н. Плакида (стр.18-30)
Фелющенко І. Розвиток творчих здібностей школярів на уроках художньої культури/ І. Фелющенко (стр.21-27)
Домарацька С. Мультимедіа-презентації як засіб підвищення ефективності навчання хімії/ С. Домарацька (стр.28-30)
Бойко Т. Проектна діяльність учнів з використанням ІКТ на уроці англійської мови/ Т. Бойко (стр.31-34)
Вишневецька Є. Складання віршів як засіб підвищення мотивації до вивчення іноземної мови/ Є. Вишневецька (стр.35-38)
Полушкіна Н. Інтернет-ресурси як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроці німецької мови/ Н. Полушкіна, К. Кулькіна (стр.39-42)
Мороз О. Використання інформаційно-комп'ютерних технологій в початковій школі/ О. Мороз (стр.43-47)
Трібушіна С. Розвиток мови учнів початкової школи з порушенням слуху в умовах інклюзії/ С. Трібушіна (стр.48-51)
Шавалда Л. Музейна педагогіка: від традицій співпраці до використання нових педагогічних технологій/ Л. Шавалда (стр.52-56)
Плакида Н. Гуманістичний контекст уроків літератури/ Н. Плакида, В. Баденко (стр.57-63)
Федяєва О. Фрагмент уроку українського читання в 4-му класі/ О. Федяєва (стр.64)
Тригуб С. Рекреаційні ресурси світу/ С. Тригуб (стр.65-68)
Мороз Т. Фрагмент уроку біології в 9-му класі/ Т. Мороз (стр.69-70)
Лихожон Т. Фрагмент бібліотечного заняття в 6-му класі/ Т. Лихожон (стр.71-72)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Таранік-Ткачук К.
Заглавие : Наука, Практика та Ентузіазм - складові успіху Школи гуманітарної праці
Место публикации : Рідна шк. - К.: Фенікс, 2014. - N 12. - С. 14-17. - ISSN 0131-6788 (Шифр rish/2014/12). - ISSN 0131-6788
Предметные рубрики: Навчальні заклади-- Особистісно орієнтоване навчання --Україна
Найти похожие

9.

Заглавие журнала :Рідна школа -2016г.,N 4
Интересные статьи :
Завлевський Ю. Тренди сучасної середньої освіти: цивілізаційний і національний контекст/ Ю. Завлевський, І. ГавришА. Пугач (стр.3-7)
Бабічев А. "Рухаємося вперед, усвідомлюючи: освіта і наука - фундамент розвитку успішної особистості, демократичного суспільства, процвітаючої нації"/ А. Бабічев (стр.8-9)
Бех І. Принцип діяльності як інтегративний чинник цілісного розвитку особистості/ І. Бех (стр.10-13)
Прокопенко І. Технологічні уклади та сучасна освіта/ І. Прокопенко (стр.14-18)
Прокопенко І. "Держава має забезпечити умови для розвитку зростаючої особистості, здатної в майбутньому розбудовувати освічену Україну, зміцнювати національну економіку та престиж країни на світовій арені"/ І. Прокопенко (стр.19)
Гриньова В. Модернізація національної освіти на засадах компетентнісного підходу: сутність і поняттєво-термінологічний апарат/ В. Гриньова (стр.20-24)
Гриньова В. "Понад усе сповідуємо віру в людяність, професіоналізм і зв'язок науки з практикою"/ В. Гриньова (стр.25)
Довженко Т. Підготовка вчителів проектних класів до організації педагогічної просвіти батьків/ Т. Довженко (стр.26-30)
Довженко Т. "Важливими якостями справжнього вчителя мають бути безмежна повага і любов до кожної дитини"/ Т. Довженко (стр.31)
Доценко С. Дидактичний потенціал компетентнісної моделі освіти у розвитку творчих здібностей учнів проектних класів "Інтелект України"/ С. Доценко, В. Хайруліна (стр.32-38)
Таранік-Ткачук К. В. Шляхи вдосконалення суспільно-гуманітарної освіти у межах науково-педагогічного проекту "Інтелект України" в основній школі/ К. В. Таранік-Ткачук (стр.39-44)
Рогова В. "Досвід українських освітян і результати реалізації вітчизняних науково-педагогічних проектів заслуговують на більшу увагу і найширше впровадження"/ В. Рогова (стр.44-45)
Коваленко О. STEM-освіта: досвід упровадження в країнах ЄС та США/ О. Коваленко, О. Сапрунова (стр.46-49)
Кириленко С. Поліфункціональний урок у системі STEM-освіти: теоретико-методологічні та методичні сегменти/ С. Кириленко, О. Кіян (стр.50-54)
Даниленко Г. Взаємодія навчального закладу і батьків щодо формування в академічно здібних учнів здоров'язбережувальної компетентності/ Г. Даниленко, О. ЩербаковаО. Щербаков (стр.55-59)
Холтобіна О. Використання здоров'язбережувальних технологій на уроках у проектних класах "Інтелект України"/ О. Холтобіна, К. Юр'єваВ. Зданюк (стр.60-64)
Резван О. Шляхи вдосконалення професійної рефлексії вчителів проектних класів "Інтелект України"/ О. Резван (стр.65-69)
Ушмарова В. Інноваційні форми підвищення рівня готовності вчителів до роботи зі здібними та обдарованими учнями/ В. Ушмарова, Є. Бачинська (стр.70-75)
Шишенко В. Формування в учнів початкової школи позитивної мотивації до навчання: теоретичний аспект/ В. Шишенко (стр.76-80)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Таранік-Ткачук К. В.
Заглавие : Шляхи вдосконалення суспільно-гуманітарної освіти у межах науково-педагогічного проекту "Інтелект України" в основній школі
Место публикации : Рідна шк. - К.: Фенікс, 2016. - N 4. - С. 39-44. - ISSN 0131-6788 (Шифр rish/2016/4). - ISSN 0131-6788
Примечания : Л-ра в кінці ст.
Предметные рубрики: Психологія національна
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ментальний код--ментальный код--інтелектуальна еліта--интелектуальная элита
Найти похожие

11.

Заглавие журнала :Рідна школа -2016г.,N 10
Интересные статьи :
Кияновський А. Школа гуманітарної праці: розвиток інтелектуальної особистості, виховання патріота-громадянина/ А. Кияновський (стр.3-10)
Таранік-Ткачук К. Авторські програми - шлях до успіху інноваційного навчального закладу/ К. Таранік-Ткачук (стр.11-13)
Тригуб С. Використання мультимедійних технологій на уроках природознавства та географії/ С. Тригуб (стр.14-18)
Бистрянцев М. Створення інформаційно-освітнього простору загальноосвітньої школи/ М. Бистрянцев (стр.19-24)
Бойко Т. Веб-сайт як засіб розвитку комунікативної компетентності старшокласників під час навчання англійської мови/ Т. Бойко (стр.25-27)
Койрах О. Автентичні віршовані твори на уроках англійської мови/ О. Койрах (стр.28-30)
Полушкіна Н. Інтернет-сайт як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках німецької мови/ Н. Полушкіна (стр.31-34)
Плакида Н. Формування національної самосвідомості учнів на уроках української літератури/ Н. Плакида (стр.35-37)
Вишневецька Є. Розвиток толерантності як активної життєвої позиції зростаючої особистості/ Є. Вишневецька (стр.38-41)
Фелющенко І. Викладання художньої культури в загальноосвітньому навчальному закладі: пошук підходів/ І. Фелющенко (стр.42-45)
Алєксєєва А. Курс "Класична греко-римська міфологія": зміст і особливості викладання в початковій школі/ А. Алєксєєва (стр.46-49)
Шавалда Л. Організація сімейних вечорів у контексті співпраці педагогів і батьків/ Л. Шавалда (стр.50-53)
Кулькіна К. Музей і школа: досвід та перспективи співпраці/ К. Кулькіна (стр.54-57)
Лихожон Т. Бібліотечно-інформаційний центр - сучасна модель шкільної бібліотеки/ Т. Лихожон (стр.58-61)
Традиції давньогрецького театру (стр.62-73)
Історія театрального мистецтва (стр.74-80)
Интересные статьи :
Найти похожие


12.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Таранік-Ткачук К.
Заглавие : Авторські програми - шлях до успіху інноваційного навчального закладу
Место публикации : Рідна шк. - К.: Фенікс, 2016. - N 10. - С. 11-13. - ISSN 0131-6788 (Шифр rish/2016/10). - ISSN 0131-6788
Примечания : Л-ра в кінці ст.
Предметные рубрики: Педагогічні інновації-- Загальноосвітні школи
Методи навчання-- Загальноосвітні школи
Найти похожие

13.

Заглавие журнала :Рідна школа -2017г.,N 5/6
Интересные статьи :
Кремень В. "Утвердження особистості людини, суспільне єднання й патріотизм - ціннісні орієнтири сучасного глобалізованого світу"/ В. Кремень (стр.3-6)
Мариновська О. Сутність поняття "авторська школа": контент-аналіз/ О. Мариновська (стр.7-15)
Мартиненко С. Стратегії педагогічного спілкування: сутність та методика діагностування/ С. Мартиненко, Н. Кипиченко (стр.16-19)
Лавріненко О. Міжнародна науково-педагогічна акція пам'яті Івана Зязюна/ О. Лавріненко (стр.20)
Степаненко М. Ректор-новатор Іван Зязюн/ М. Степаненко (стр.21-25)
Калініченко Л. Ідеї Олександри Савченко про вплив пізнавальної активності та самостійності на формування творчого мислення молодших школярів (1970 - 1990-ті рр.)/ Л. Калініченко (стр.26-30)
Кравцов В. Методологічна культура як особистісно-професійна характеристика майбутнього вчителя/ В. Кравцов (стр.31-35)
Коптєва О. Активність як критерій соціально-професійної зрілості учнів професійно-технічних навчальних закладів/ О. Коптєва (стр.36-39)
Афійчук Ю. Розвиток професійної компетентності вчителя природничих дисциплін у акмеологічному просторі ліцею/ Ю. Афійчук, Т. Шеремет (стр.40-45)
Фещенко С. Хто не знає історії, той не має майбутнього/ С. Фещенко (стр.46-47)
Каденюк Л. Земля як феномен Всесвіту/ Л. Каденюк (стр.48-50)
Кузнєцов Е. Аерокосмічна освіта в школі - запорука становлення інтелектуальної еліти нації/ Е. Кузнєцов (стр.51-52)
Таранік-Ткачук К. Формування національно-патріотичної самосвідомості учнів засобами аерокосмічної освіти в умовах Нової української школи/ К. Таранік-Ткачук (стр.53-56)
Агєєва О. Організаційні та науково-методичні засади національно-патріотичного виховання учнів засобами аерокосмічної освіти/ О. Агєєва (стр.57-60)
Литвиненко О. Психологічний супровід інноваційної діяльності у школі: зміст та напрями реалізації/ О. Литвиненко (стр.61-64)
Мошенець В. Український Космос у творчості Лесі Українки/ В. Мошенець (стр.65-68)
Мошенець А. М. Філософія космосу. 9 клас. Програма курсу за вибором. Профіль: суспільно-гуманітарний/ А. М. Мошенець (стр.69-71)
Сипліва Л. Є. Віртуальний музей космонавтики. 7-й клас. Програма гуртка. Профіль: астрономія та інформаційно-комунікаційні технології/ Л. Є. Сипліва (стр.72-76)
Интересные статьи :
Найти похожие


14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Таранік-Ткачук К.
Заглавие : Формування національно-патріотичної самосвідомості учнів засобами аерокосмічної освіти в умовах Нової української школи
Место публикации : Рідна шк. - К.: Фенікс, 2017. - N 5/6. - С. 53-56. - ISSN 0131-6788 (Шифр rish/2017/5/6). - ISSN 0131-6788
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
Предметные рубрики: Національне виховання-- Загальноосвітні школи --Україна
Патріотичне виховання-- Загальноосвітні школи --Україна
Космічне середовище-- Вивчення-- Загальноосвітні школи
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): аерокосмічна освіта
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)