Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Цінько, С.$<.>
Общее количество найденных документов : 33
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-33 
1.

Заглавие журнала :Українська мова і література в школі -2007г.,N 2
Интересные статьи :
Подлевська Н. Формування вмінь культури спілкування у видах мовленнєвої діяльності/ Н. Подлевська (стр.2 - 5) фывфыв: культура спілкування,мовленнєва діяльність
Марцінко Т. Формування навичок інтонування мовлення учнів середньої школи як передумова розвитку мисленнєво-мовленнєвої діяльності на уроках української мови/ Т. Марцінко (стр.5 - 9) фывфыв: інтонування,мовленнєва діяльність,усне мовлення
Цінько С. Інноваційні методи в навчанні рідної мови/ С. Цінько (стр.9 - 13) фывфыв: рідна мова,інноваційні методи
Варзацька Л. Особистісно зорієнтована модель мовленнєвого розвитку особистості/ Л. Варзацька, О. Янчук (стр.13 - 18) фывфыв: мовна освіти,розвивальне навчання
Дятленко Т. "Вони рішилися вмерти..."/ Т. Дятленко (стр.19 - 24) фывфыв: Кобилянська О.,українська література
Міхно О. Організація дослідницької діяльності учнів у процессі вивчення новели М.Коцюбинського "Цвіт яблуні"/ О. Міхно (стр.25 - 30) фывфыв: Коцюбинський М.,українська література
Загарук О. Храм і соціум у романі О.Гончара "Собор" та в романі П.Загребельного "Диво"/ О. Загарук (стр.31 - 36) фывфыв: Гончар О.,Загребельний П.,українська література
Поліщук О. Вивчення новели М.Хвильового "Я" ("Романтика")/ О. Поліщук (стр.36 - 38) фывфыв: Хвильовий М.,українська література
Шелехова Г. Наступність і перспективність у формуванні мовленнєвих умінь учнів початкової і основної школи на уроках української мови/ Г. Шелехова (стр.39 - 42) фывфыв: мовна освіта,розвиток мовлення
Симоненко Т. Авторська програма спецкурсу "Дидактична текстологія"/ Т. Симоненко (стр.43 - 48) фывфыв: текстологія,комунікації,комунікативна поведінка
Тимків Н. Шляхи вираження авторської позиції у драматичних текстах/ Н. Тимків (стр.49 - 53) фывфыв: українська драматургія,творче мислення
Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх закладах в 2006/2007 навчальному році (стр.54 - 57) фывфыв: державна атестація
Потапенко О. Фідеїстичні тексти на заняттях лінгвістичного гуртка/ О. Потапенко (стр.58 - 61) фывфыв: комунікативна лінгвістика,мовна освіта
Мухня-Мухинько М. Суржифікація молоді художньою літературою/ М. Мухня-Мухинько (стр.66 - 71) фывфыв: суржифікація,мовна освіта
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа :
Шифр издания :
Автор(ы) : Цінько С.
Заглавие : Інноваційні методи в навчанні рідної мови
Место публикации : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал. - К., 2007. - N 2. - С. 9 - 13 (Шифр umil/2007/2)
Предметные рубрики: Методика викладання української мови
Географич. рубрики:
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Українська мова і література в школі -2009г.,N 2
Интересные статьи :
Мамчур Л. Лінгвістичні основи формування комунікативних умінь текстотворення/ Л. Мамчур (стр.2-6)
Пилищук О. Використання народознавчого матеріалу на уроках розвитку мовлення в гуманітарних класах ліцею/ О. Пилищук (стр.6-9)
Цінько С. Цикл уроків із лінгвістики тексту/ С. Цінько, С. Ковальова (стр.9-14)
Бондаренко Н. Засвоєння якостей досконалого мовлення як передумова вдосконалення мовленнєвої культури старшокласників/ Н. Бондаренко (стр.14-17)
Дяченко С. До проблеми вивчення творчості Олеся Гончара у загальноосвітніх навчальних закладах/ С. Дяченко (стр.18-21)
Лілік О. "Самотній на землі, як сонце на небі...": Урок-дослідження імпресіоністичних і екзистенціальних рис у новелі Михайла Коцюбинського "INTERMEZZO"/ О. Лілік (стр.22-25)
Хорошковська О. Теоретичні підходи до підручників з української мови для шкіл з мовами навчання національних меншин України/ О. Хорошковська (стр.26-29)
Яновицька Н. Типи та види вправ під час вивчення граматичного матеріалу з української мови як другої/ Н. Яновицька (стр.29-31)
Шелехова Г. Розвиток умінь учнів створювати усні тексти за картиною на уроках читання в 4 класі/ Г. Шелехова (стр.32-35)
Голуб Н. Інтерактивні методи у навчанні риторики майбутніх учителів/ Н. Голуб (стр.36-43)
Бабійчук Т. Аматорська кінотворчість як ефективний шлях до професійної компетентності майбутнього педагога/ Т. Бабійчук (стр.44-45)
Климова К. Використання контрольно-навчальних тестів у процесі проведення моніторінгу якостей мовлення майбутніх учителів-нефілологів/ К. Климова (стр.46-50)
Бацевич Ф. Прагматика винятковості: комунікативні смисли частки аж у сучасній українській мові/ Ф. Бацевич (стр.51-54)
Пилипенко О. Дейксис і анафора як основні займенникові функції/ О. Пилипенко, Т. Матвійчук (стр.54-58)
Кузнецова Г. Формування готовності студентів-словесників до проведення виховної позакласної роботи у процесі педагогічної практики/ Г. Кузнецова (стр.59-64)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Заглавие журнала :Українська мова і література в школі -2009г.,N 3
Интересные статьи :
Борисова Л. Вивчення ділових паперів на основі компетентнісного підходу на уроках української мови в загальноосвітніх закладах/ Л. Борисова (стр.2-5)
Козир М. Системний підхід до вибору методів і прийомів навчання мови у процесі розвитку дискусійних умінь учнів 5-7 класів загальноосвітніх навчальних закладів/ М. Козир (стр.5-7)
Луценко В. Наступність і перспективність у засвоєнні школярами стилістичних понять/ В. Луценко (стр.8-12)
Юрійчук Н. Сучасний стан мовлення школярів в аспекті українсько-російської двомовності/ Н. Юрійчук (стр.12-15)
Цінько С. Цикл уроків з лінгвістики тексту/ С. Цінько, С. Ковальова (стр.15-20)
Яценко Т. Літературні курси за вибором як важливий компонент профільного навчання/ Т. Яценко (стр.21-23)
Привалова С. Психолого-педагогічні засади вивчення мови художнього твору старшокласниками/ С. Привалова (стр.24-28)
Кидисюк В. Українські народні пісні "Ходить гарбуз по городу", "Три товариші"/ В. Кидисюк (стр.29-31)
Ліщинська Л. Творення слів. Тренувальні вправи/ Л. Ліщинська (стр.32-35)
Рощенко Т. Веселе місто алфавіт/ Т. Рощенко (стр.36-38)
Кожуховська Л. Самоаналіз уроку як ефективний засіб формування у студентів-філологів фахових умінь/ Л. Кожуховська (стр.39-42)
Плахотник В. Вправи і завдання в лінгводидактиці/ В. Плахотник (стр.43-45)
Поворознюк С. Писемні жанри художньої публіцистики/ С. Поворознюк (стр.45-48)
Дороз В. Авторська програма факультативного курсу "Українська мова в діалозі культур"/ В. Дороз (стр.49-55)
Бабійчук Т. Романи Олеся Бердника в репертуарі студентського театру-кіностудії/ Т. Бабійчук (стр.56-59)
Ярмолюк С. Ретродискусія про українську державу та її державну мову зразка дев'яностих років/ С. Ярмолюк (стр.60-64)
Интересные статьи :
Найти похожие


5.

Заглавие журнала :Українська мова і література в школі -2009г.,N 4
Интересные статьи :
Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2009-2010 навчальному році (стр.2-10)
Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2009-2010 навчальному році (стр.10-17)
Федорчук Т. Система вправ як засіб вироблення вмінь старшокласників будувати риторичний текст/ Т. Федорчук (стр.18-23)
Шелехова Г. Особливості розвитку мовлення старшокласників за новою програмою з української мови/ Г. Шелехова (стр.24-27)
Ярмолюк А. Соціокультурна змістова лінія в структурі уроку української мови/ А. Ярмолюк (стр.28-33)
Косянчук С. Самооцінка як регуляторна функція у сфері риторичної діяльності/ С. Косянчук (стр.34-39)
Цінько С. Цикл уроків із лінгвістики тексту/ С. Цінько, С. Ковальова (стр.40-45)
Бикова Т. Компаративістика як засіб розвитку читацьких інтересів учнів на уроках української літератури/ Т. Бикова (стр.46-49)
Зарубенко Н. Особливості будови тексту-роздуму. Усний докладний переказ розповідного тексту з елементами роздуму/ Н. Зарубенко (стр.50-51)
Ігнатенко Е. Підготовка вчителя до формування інтелектуально-творчих умінь - складової текстотворчої діяльності молодшого школяра/ Е. Ігнатенко (стр.52-54)
Гудзик І. Двомовне навчання різних предметів шкільної програми: його сутність і перспективи/ І. Гудзик (стр.5-58)
Міхно О. Педагогічна і просвітницька діяльність Пантелеймона Куліша/ О. Міхно (стр.59-60)
Плетньова Л. Завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень учнів 10-х класів з теми "Стилістичні засоби лексикології і фразеології"/ Л. Плетньова (стр.61-64)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Цінько С., Ковальова С.
Заглавие : Цикл уроків з лінгвістики тексту
Место публикации : Українська мова і література в школі. - К., 2009. - N 3. - С. 15-20 (Шифр umil/2009/3)
Предметные рубрики: Методика викладання мови
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Цінько С., Ковальова С.
Заглавие : Цикл уроків із лінгвістики тексту
Место публикации : Українська мова і література в школі. - К., 2009. - N 4. - С. 40-45 (Шифр umil/2009/4)
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
Предметные рубрики: Методика викладання мови
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Цінько С., Ковальова С.
Заглавие : Цикл уроків із лінгвістики тексту
Место публикации : Українська мова і література в школі. - К., 2009. - N 2. - С. 9-14 (Шифр umil/2009/2)
Предметные рубрики: Методика викладання мови
Найти похожие

9.

Заглавие журнала :Українська мова і література в школі -2010г.,N 2
Интересные статьи :
Пентилюк М. Компетентнісний підхід до формування мовної особистості в євроінтеграційному контексті/ М. Пентилюк (стр.2-5)
Дороз В. Переосмислення процесу навчання і виховання національно свідомої мовної особистості на уроках української мови з ціннісних позицій/ В. Дороз (стр.6-11)
Кучерук О. Метафоризація як засіб творчої спрямованості методів навчання мови/ О. Кучерук (стр.12-15)
Грона Н. Використання алгоритмів для формування орфографічної навички/ Н. Грона (стр.15-18)
Черниш К. Формування мовленнєвої компетенції учнів на уроках української мови у процесі вивчення розділу "Морфологія"/ К. Черниш (стр.19-22)
Цінько С. Подорож у світ Олександра Довженка/ С. Цінько, О. Ковальова (стр.23-26)
Лісовський А. Біля витоків людської духовності/ А. Лісовський (стр.27-30)
Доненко Л. Проблемно-пошукова технологія: від теорії до практики/ Л. Доненко, І. Хворостяний (стр.31-34)
Герасименко В. Узагальнення і систематизація вивченого з теми "Складносурядне речення" (9 клас)/ В. Герасименко (стр.35-36)
Дроздова І. Формування професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ під час навчання усного мовлення/ І. Дроздова (стр.37-42)
Романишина Н. Вивчення малої прози Олександра Довженка на базі теоретико-літературознавчої рефлексії/ Н. Романишина (стр.42-45)
Домалега І. Філософські вектори в історичному романі І. Білика "Цар і раб"/ І. Домалега (стр.46-50)
Завдання для державної підсумкової атестації учнів 9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів з української літератури (стр.55-56)
Шелехова Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 9 класу з української (рідної) мови/ Г. Шелехова (стр.57-58)
Календарно-тематичне планування уроків української мови в системі особистісно зорієнтовного навчання (стр.59-62)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Цінько С., Ковальова О.
Заглавие : Подорож у світ Олександра Довженка : Урок української літератури у 6 класі
Место публикации : Укр. мова і л-ра в школі . - К.: Укр. мова і л-ра в школі, 2010. - N 2. - С. 23-26 (Шифр umil/2010/2)
Предметные рубрики: Українська література-- Методика викладання-- Загальноосвітні школи
Письменники українські
Найти похожие

11.

Заглавие журнала :Українська мова і література в школі -2011г.,N 2
Интересные статьи :
Голуб Н. Навчання риторики учнів старших класів/ Н. Голуб (стр.2-8)
Мамчур Л. Витоки компетентнісного підходу до навчання мови в дослідженнях вітчизняних учених/ Л. Мамчур (стр.8-12)
Подлевська Н. Культура спілкування в мережі Інтернет/ Н. Подлевська (стр.13-17)
Цінько С. Уроки вивчення синтаксису складного (складносурядного) речення 9 клас/ С. Цінько, О. Ковальова (стр.18-21)
Бондаренко Ю. Сюжетно-концептуальний шлях аналізу літературного твору в школі/ Ю. Бондаренко (стр.22-25)
Тригуб І. Контекстне вивчення творчості Волта Вітмена в системі літературних курсів за вибором/ І. Тригуб (стр.26-29)
Яценко Т. Імпресіонізм у світовому образотворчому мистецтві / Т. Яценко (стр.29-33)
Комаренко Н. Неймовірні пригоди хороброго речення в країні Мовландії/ Н. Комаренко (стр.34-36)
Зражевська С. Спрощення в групах приголосних/ С. Зражевська (стр.36-38)
Черних Н. Лист. Адреса/ Н. Черних (стр.39-41)
Василенко М. Специфіка професійно-комунікативних умінь майбутніх фахівців з мови/ М. Василенко (стр.42-46)
Копусь О. Концептуальні підходи до розроблення змісту й організації процесу формування у майбутніх магістрів-філологів професійної мовленнєвої компетенції/ О. Копусь (стр.46-51)
Волинський В. Конструювання і змістове наповнення електронних підручників/ В. Волинський, О. КрасовськийО. Чорноус (стр.52-54)
Піскорська Л. І. Технологічний аспект орієнтовного планування програми навчальної практики з української мови і літератури для загальноосвітніх середніх навчальних закладів 5-8, 10 класи/ Л. І. Піскорська, Л. В. ГурінаТ. М. Любчич (стр.55-59)
Гнаткович Т. Сяйво доброти й людяності/ Т. Гнаткович (стр.60)
Мацько Л. Видатна особистість української лінгводидактики/ Л. Мацько (стр.61-64)
Интересные статьи :
Найти похожие


12.

Заглавие журнала :Українська мова і література в школі -2011г.,N 3
Интересные статьи :
Шелехова Г. Проблема мотивації навчальної діяльності старшокласників на уроках української мови/ Г. Шелехова (стр.2-5)
Бондаренко Н. Теоретичні аспекти роботи над мовленнєвою культурою старшокласників/ Н. Бондаренко (стр.6-9)
Кучеренко І. Інтегровані уроки як вид нестандартної організаційної форми навчання української мови/ І. Кучеренко (стр.10-14)
Ярмолюк А. Соціокультурний аспект навчання української мови: система вправ і завдань/ А. Ярмолюк (стр.14-20)
Цінько С. Уроки вивчення синтаксису складного (складносурядного) речення 9 клас/ С. Цінько, О. Ковальова (стр.21-25)
Яценко Т. Імпресіонізм у світовій художній літературі / Т. Яценко (стр.26-30)
Назаренко Л. Оцінювання продукту проектної діяльності школярів у контексті літературної освіти/ Л. Назаренко (стр.30-33)
Лісовський А. Художня сутність літератури і витоки її естетичної природи/ А. Лісовський (стр.34-38)
Бацюсь Р. Уміння скористатися дарунком долі - це щастя/ Р. Бацюсь (стр.39-41)
Кухарчук І. Організація групової навчальної діяльності студентів-філологів/ І. Кухарчук (стр.42-46)
Василенко М. Формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів у межах курсу "Теорія та практика комунікації"/ М. Василенко (стр.46-50)
Домалега І. Художня правда роману І. Білика "Дикі білі коні"/ І. Домалега (стр.51-54)
Марчук Т. "Я тим уже боржник, що українець зроду..."/ Т. Марчук (стр.55-60)
Витоки визнання й успіху (стр.61-62)
Интересные статьи :
Найти похожие


13.

Заглавие журнала :Українська мова і література в школі -2011г.,N 4
Интересные статьи :
Слово про колегу (стр.2)
Історичний погляд на проблему мовленнєвого розвитку особистості у взаємозв'язку з тенденціями суспільного поступу в Європі (стр.3-8)
Психолого-дидактичні тенденції загального і мовленнєвого розвитку школярів у науці і практиці середньої школи ХХ століття (стр.8-13)
Змістово-пізнавальні суперечності процесу вивчення курсу рідної мови в середній школі (стр.13-16)
Питання духовності як філософська та методична проблема (стр.16-19)
До питання про значення поняття "мовленнєвий розвиток" та інші близькі за змістом поняття (стр.19-22)
Інтелектуальні засади мовленнєвого розвитку учнів основної школи на уроках української мови (стр.22-26)
Вивчення мовної теми як засіб мовленнєвого розвитку учнів (стр.27-32)
Інформаційні технології як засіб мовленнєвого розвитку учнів у процесі навчання української мови в основній школі (стр.32-35)
Проблеми практичної риторики в сучасному курсі української мови (стр.35-38)
Скуратівський Л. Повість-реконструкція "Я - Альфа і Омега" (уривки)/ Л. Скуратівський (стр.39-49)
Скуратівський Л. Мати і син Марченки/ Л. Скуратівський (стр.49-52)
Шелехова Г. Про роль загальнонавчальних умінь у мовленнєвому розвитку учнів у науковому доробку Л. В. Скуратівського/ Г. Шелехова (стр.53-56)
Новосьолова В. Проблема збагачення мовлення учнів емоційно забарвленою лексикою у науковій спадщині Л. В. Скуратівського/ В. Новосьолова (стр.57-58)
Голуб Н. Проблеми духовного розвитку особистості в лінгводидактичній спадщині Л. В. скуратівського/ Н. Голуб (стр.58-61)
Цінько С. Пам'яті людини, педагога, науковця - Леоніда Віталійовича Скуратівського/ С. Цінько (стр.62)
З фотоархіву родини Скуратівських (стр.63-64)
Интересные статьи :
Найти похожие


14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Цінько С., Ковальова О.
Заглавие : Уроки вивчення синтаксису складного (складносурядного) речення 9 клас
Место публикации : Укр. мова і л-ра в школі . - К.: Укр. мова і л-ра в школі, 2011. - N 2. - С. 18-21 (Шифр umil/2011/2)
Предметные рубрики: Українська мова-- Методика викладання-- Загальноосвітні школи
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Цінько С., Ковальова О.
Заглавие : Уроки вивчення синтаксису складного (складносурядного) речення 9 клас
Место публикации : Укр. мова і л-ра в школі . - К.: Укр. мова і л-ра в школі, 2011. - N 3. - С. 21-25 (Шифр umil/2011/3)
Предметные рубрики: Українська мова -- Методика викладання-- Загальноосвітні школи
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Цінько С.
Заглавие : Пам'яті людини, педагога, науковця - Леоніда Віталійовича Скуратівського
Место публикации : Укр. мова і л-ра в школі . - К.: Укр. мова і л-ра в школі, 2011. - N 4. - С. 62 (Шифр umil/2011/4)
Предметные рубрики: Педагоги українські
Найти похожие

17.

Заглавие журнала :Українська мова і література в школі -2012г.,N 1
Интересные статьи :
Пентилюк М. Культура діалогу як основа формування мовної особистості/ М. Пентилюк (стр.2-4)
Семеног О. Українська мова у старшій школі: діалог особистостей/ О. Семеног (стр.5-8)
Дубовик С. Культура спілкування як складник загальної культури школярів/ С. Дубовик (стр.9-12)
Подлевська Н. Лінгводидактична модель змісту роботи з формування культури спілкування в учнів 5-6 класів на уроках української мови/ Н. Подлевська (стр.12-18)
Цінько С. Дидактичний матеріал для розвитку аудіативних умінь учнів (5 клас)/ С. Цінько (стр.19-22)
Шуляр В. Едукативні основи діяльності суб'єктів сучасного уроку літератури/ В. Шуляр (стр.23-27)
Назаренко Л. Оцінювання продукту проектної діяльності школярів у контексті літературної освіти/ Л. Назаренко (стр.27-31)
Скоморовська Н. Розвиток творчих здібностей старшокласників за допомогою технології "Читання та письмо для розвитку критичного мислення"/ Н. Скоморовська (стр.32-35)
Ліщинська Л. Урок узагальнення вивченого про фразеологізми на уроках української мови в 10 класі/ Л. Ліщинська (стр.36-39)
Дрик О. "Ти знаєш, що ти - людина..." В. Симоненко. Практична стилістика і культура мовлення. Морфологічні засоби стилістики/ О. Дрик (стр.39-42)
Сафарова Г. Інтенсифікація уроків української мови та літератури в 9 класі/ Г. Сафарова (стр.43-47)
Білоног А. Стежинки, що ведуть до класу-родини/ А. Білоног (стр.47-50)
Остапенко Н. Компетентнісний підхід до навчання української мови та його складники/ Н. Остапенко (стр.51-53)
Руденко В. Професійно-комунікативні вміння як складники професійно-комунікативної компетентності майбутнього вчителя-словесника/ В. Руденко (стр.53-55)
Булаховський К. Активні дієприкметники в українській літературній мові: питання статусу й практичного вживання/ К. Булаховський (стр.56-58)
Міхно О. Педагогічний портрет Євгена Гребінки/ О. Міхно (стр.58-63)
Интересные статьи :
Найти похожие


18.

Заглавие журнала :Українська мова і література в школі -2012г.,N 2
Интересные статьи :
Усатий А. Розвиток читацьких умінь на уроках української літератури/ А. Усатий (стр.19-23)
Донченко Т. Урок як основна форма організації навчальної діяльності учнів з української мови/ Т. Донченко (стр.2-6)
Омельчук С. . Дослідницький метод у навчанні української мови/ С. Омельчук (стр.7-10)
Таран А. До пролблеми визначення синтаксичних функцій інфінітива / А. Таран (стр.11-14)
Цінько С. Дидактичний матеріал для розвитку аудіативних умінь учнів (5 клас)/ С. Цінько (стр.15-18)
Привалова С. Розвиток творчих здібностей старшокласників на уроках української літератури/ С. Привалова (стр.23-26)
Савчук Н. "Народ мій є! Народ мій завжди буде!": методичні поради щодо вивчення життєпису й лірики Василя Симоненка в 11 класі/ Н. Савчук (стр.27-30)
Черуха І. Поетичність твору-опису (урок словесності у 5 класі)/ І. Черуха (стр.31-32)
Мартинюк І. Драматургія давньої української літератури/ І. Мартинюк (стр.32-34)
Ковпак Л. Урок позакласного читання у 5 класі/ Л. Ковпак (стр.35-38)
Остаф Я. Козацькі літописи в контексті європейського бароко/ Я. Остаф (стр.39-46)
Кухарчук І. Вивчення безсполучникових речень студентами-філологами / І. Кухарчук (стр.47-51)
Васьківська Г. Формування комунікативної компетентності старшокласників на основі засвоєння системи знань про людину/ Г. Васьківська (стр.52-57)
Плахотник В. Параметри лінгводидактичної системи/ В. Плахотник (стр.58-60)
Интересные статьи :
Найти похожие


19.

Заглавие журнала :Українська мова і література в школі -2012г.,N 3
Интересные статьи :
Голуб Н. Навчання риторики учнів старших класів/ Н. Голуб (стр.2-8)
Шуневич О. Використання фреймових структур у процесі формування загальнонавчальних умінь учнів на уроках української мови й літератури/ О. Шуневич (стр.8-12)
Цінько С. Дидактичний матеріал для розвитку аудіативних умінь учнів (5 клас)/ С. Цінько (стр.12-15)
Усатий А. Закономірності процесу сприймання літературних творів старшокласниками/ А. Усатий (стр.16-22)
Назаренко Л. Методичні засади використання інформаційних технологій у навчанні літератури: теоретичний і практичний аспекти/ Л. Назаренко (стр.22-27)
Колеснікова Т. Вивчення сполучника на уроках української мови в 7 класі/ Т. Колеснікова (стр.28-32)
Палій Н. Порівняльний аналіз фонетичних систем української та румунської мов/ Н. Палій (стр.33-36)
Красовська О. Формування стилістичної компетентності студентів-філологів засобами епістолярію/ О. Красовська (стр.37-39)
Базиль Л. Технологія формування літературознавчої компетентності майбутніх учителів-словесників у системі фахових практик/ Л. Базиль (стр.40-45)
Береза Л. Формування етнокультурної компетентності іноземних студентів у процесі навчання української мови/ Л. Береза (стр.46-48)
Беценко Т. Структура і зміст спецкурсу "Фоніка" в системі професійної підготовки студентів-філологів/ Т. Беценко (стр.49-52)
Мартиненко С. Вітчизняне соціально-побутове красномовство як національний кодекс словесної добропристойності/ С. Мартиненко, Г. Бондаренко (стр.53-56)
Видайчук Т. Витоки формування правописної компетенції та українського правопису/ Т. Видайчук (стр.57-59)
Интересные статьи :
Найти похожие


20.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Цінько С.
Заглавие : Дидактичний матеріал для розвитку аудіативних умінь учнів (5 клас)
Место публикации : Укр. мова і л-ра в школі . - К.: Укр. мова і л-ра в школі, 2012. - N 2. - С. 15-18 (Шифр umil/2012/2)
Примечания : Л-ра в кінці ст.
Предметные рубрики: Українська мова -- Методика викладання-- Загальноосвітні школи
Найти похожие

 1-20    21-33 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)