Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Чельник, К.$<.>
Общее количество найденных документов : 7
Показаны документы с 1 по 7
1.

Заглавие журнала :Відкритий урок : розробки, технології, досвід -2008г.,N 2
Интересные статьи :
Про зовнішнє незалежне оцінювання навчальних досягнень випускників навчальних закладів системи загальноосвітньої середньої освіти, які виявили бажання вступати до вищих навчальних закладів у 2008 році (стр.8 - 9)
Зінченко В. Шлях від школи до ВНЗ/ В. Зінченко (стр.10 - 11)
Сачков С. Як захистити українського вчителя/ С. Сачков (стр.12 - 13)
Чельник К. Харчування дітей у школі - як не нашкодити?/ К. Чельник (стр.14 - 15)
Ворон А. Шкільна освіта поза межами України/ А. Ворон (стр.16 - 17)
Хуторська О. Глобальні зміни світу і людини/ О. Хуторська (стр.20 - 21)
Наумов М. Філософсько-педагогічні ідеї В.Сухомлинського/ М. Наумов (стр.22 - 24)
Другов В. Особистісно зорієнтована педагогіка: як це робиться практично/ В. Другов (стр.25 - 30)
Носова Л. Чи потрібна корпоративна культура освіті?/ Л. Носова (стр.31 - 32)
Розробка й реалізація програми "Родина" (стр.33 - 34)
Бікєєва А. Поради стомленому батькові взагалі та вчителю-батьку зокрема/ А. Бікєєва (стр.35 - 36)
Шостром Е. Білль про права батьків, які актуалізуються/ Е. Шостром (стр.37)
Сартан Г. Випробування жінкою: чоловіки уходять у тінь/ Г. Сартан (стр.38)
Лук'янова М. Розвиток контрольно-оцінних здібностей учнів/ М. Лук'янова (стр.39 - 42)
Садкович Н. Музей історії школи/ Н. Садкович (стр.43 - 48)
Федоров А. Медіаосвіта: цикл творчих завдань для школярів/ А. Федоров (стр.49 - 54)
Челишева І. Потенційні можливості медіаосвіти в роботі з "важкими" підлітками/ І. Челишева (стр.55 - 56)
Дибський С. Практичний педагогічний досвід учителів школи/ С. Дибський (стр.57)
Гаврашова Л. Моніторинг виховної роботи та розробка корекційних дій/ Л. Гаврашова (стр.58 - 60)
Читання "комп'ютерних дітей" (стр.61 - 64)
Фактор І. Сергею Есенину посвящается.../ І. Фактор (стр.65 - 67)
Спроба класифікації вчителів (стр.68)
Єлисєєва Т. Родина і школа/ Т. Єлисєєва (стр.69 - 70)
Школа й родина: пошуки взаємодії (стр.71 - 72)
Моя дитина курить... (стр.73)
Діщенко О. Екологічне виховання молодших школярів/ О. Діщенко (стр.74 - 77)
Упровадження проекту "Громадянська освіта - Україна" (стр.80 - 81)
Квітка Д. Сучасний учитель чи вчитель сучасності?/ Д. Квітка (стр.83 - 84)
Арбеніна Д. Чи існує конкуренція між учителями?/ Д. Арбеніна (стр.85 - 86)
Квітка Д. Ментальність українського вчителя чи український менталітет учителя?/ Д. Квітка (стр.87)
атестація педагогічних працівників навчальних закладів (стр.88 - 89)
Чельник К. Стресостійкість учителя/ К. Чельник (стр.90)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Заглавие журнала :Відкритий урок : розробки, технології, досвід -2008г.,N 5
Интересные статьи :
Про підготовку й організований початок 2008/2009 навчального року (стр.7)
Гончарова І. Тестуємо тестування/ І. Гончарова (стр.8 - 9)
Соколов А.М. Творимо громадянське суспільство/ А. М. Соколов (стр.10 - 11)
Шевчун Н. Школа майбутнього першокласника/ Н. Шевчун (стр.12 - 13)
Шевчун Н. Шкільний оздоровчий табір/ Н. Шевчун (стр.14 - 16)
Бєлий В. Управління школою без наказів/ В. Бєлий (стр.17)
Ковальчук Г. Учитель - це не тільки обов'язки/ Г. Ковальчук (стр.18 - 19)
Хуторськой А. Індивідуальна освітня траєкторія/ А. Хуторськой (стр.22 - 24)
Житомирський Л. Людина як предмет природничо-наукового пізнання/ Л. Житомирський (стр.25 - 26)
Кева Т. Порівняння уроків з інтерактивною дошкою та класичних уроків/ Т. Кева (стр.27 - 28)
Яковіна Т. Портфоліо в розвитку інноваційної особистості/ Т. Яковіна (стр.29 - 30)
Шуригіна т. Кодовані тестові завдання/ т. Шуригіна (стр.31 - 32)
Моїсеєнко О. Профорієнтаційна робота соціального педагога/ О. Моїсеєнко (стр.33 - 34)
Заїка Н. Конфлікт у школі/ Н. Заїка (стр.35 - 36)
Аутогенний тренінг як засіб самовиховання (стр.37 - 38)
Шостром Е. Підлітки/ Е. Шостром (стр.39 - 40)
Васильєва Н. Елементи логіки на уроках мови/ Н. Васильєва (стр.41 - 43)
Гришина Р. Юні знавці рідної мови / Р. Гришина (стр.44 - 46)
Іванова О. Конкурс "Учитель року" очима учасників/ О. Іванова (стр.47 - 59)
Дибський С. Початок: учителі/ С. Дибський (стр.60 - 62)
Лаврищев А. Острів скарбів/ А. Лаврищев, Д. ЛебєдєвЮ. Путімцев (стр.63 - 65)
Міновська О. Авторський компонент класного керівника/ О. Міновська (стр.66 - 68)
Єлісєєва Н. Родина та толерантність підлітка/ Н. Єлісєєва (стр.69 - 70)
Фофанова В. Труднощі адаптації першокласників до школи/ В. Фофанова (стр.71)
Каменська С. Батьківські збори "Ваша дитина стала погано вчитись"/ С. Каменська (стр.72 - 73)
Калініченко Р. Інноваційні процеси у створенні сучасного уроку/ Р. Калініченко (стр.74 - 77)
Проекти екологічного спрямування (стр.80 - 82)
Зінченко В. Відпускні переваги вчителів/ В. Зінченко (стр.83)
Арбеніна Д. Погляд на самого себе з боку/ Д. Арбеніна (стр.84 - 85)
Знайдіть свій тип мислення (стр.86)
Чельник К. Вищий ступінь заохочення вчителів/ К. Чельник (стр.87)
Усе, що слід знати про відпустки (стр.88 - 89)
Квітка Д. Захистіть себе від себе/ Д. Квітка (стр.90)
Интересные статьи :
Найти похожие


3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Чельник К.
Заглавие : Харчування дітей у школі - як не нашкодити?
Место публикации : Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Освітянський науково-методичний журнал. - К.: Плеяди, 2008. - N 2. - С. 14 - 15 (Шифр viur/2008/2)
Предметные рубрики: Школознавство
Географич. рубрики:
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Чельник К.
Заглавие : Стресостійкість учителя
Место публикации : Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Освітянський науково-методичний журнал. - К.: Плеяди, 2008. - N 2. - С. 90 (Шифр viur/2008/2)
Предметные рубрики: Професія учителя
Галузева психологія
Географич. рубрики:
Найти похожие

5.

Заглавие журнала :Відкритий урок : розробки, технології, досвід -2008г.,N 4
Интересные статьи :
Положення про золоту медаль "За високі досягнення у навчанні" та срібну медаль "За досягнення у навчанні" (стр.7)
Про організацію літнього відпочинку та оздоровлення дітей у 2008 році (стр.8)
Про внесення змін до Положення про похвальний лист "За високі досягнення у навчанні" та похвальну грамоту "За особливі досягнення у вивченні окремих предметів" (стр.8)
Шейніна О. Підводне каміння незалежного оцінювання/ О. Шейніна, Є. Смотрицький (стр.9 - 11)
Ніколаєнко С.М. Майбутні імперії будуть імперіями інтелекту!/ С. М. Ніколаєнко (стр.12 - 13)
Арбеніна Д. Скільки шкільних предметів знадобиться в житті?/ Д. Арбеніна (стр.14 - 15)
Ворон А. Міжнародна практика зовнішнього тестування/ А. Ворон (стр.16 - 17)
Бєлий В. Виховна місія школи: базовий рівень/ В. Бєлий (стр.18 - 19)
Хуторськой О. Освітній простір як евристичне середовище/ О. Хуторськой (стр.22 - 24)
Пісарєв В. Чому педагогіка не фундаментальна наука/ В. Пісарєв (стр.25 - 26)
Лозинський Е. Положення про учнівське самоврядування у школі/ Е. Лозинський (стр.27 - 31)
Мостяєва Л. Психологічні ігри на уроках права/ Л. Мостяєва, Л. Шанаєва (стр.32)
Мартинюк І. Особова тривожність дитини/ І. Мартинюк (стр.33 - 35)
Донецька І. Виховання здорового способу життя/ І. Донецька (стр.36)
Бікеєва А. Побажання на прощання/ А. Бікеєва (стр.37 - 38)
Шостром Е. Плачте, це корисно/ Е. Шостром (стр.39 - 40)
Гончарова І. Інформаційно-комунікаційні технології для вчителів та учнів/ І. Гончарова (стр.41 - 42)
Сіващенко С. Від трудового навчання до трудової культури/ С. Сіващенко (стр.43 - 45)
Структури (види) кооперованого навчання (стр.46)
Зубенко Н. Креативний підхід до вивчення іноземної мови/ Н. Зубенко (стр.47 - 48)
Боліла Н. Особистість учителя в розвитку креативних здібностей/ Н. Боліла (стр.49 - 50)
Федоров А. Медіаосвіта: цикл творчих завдань для школярів/ А. Федоров (стр.51 - 56)
Мухіна І. Що таке педагогічна майстерня?/ І. Мухіна (стр.57 - 58)
Дибський С. Річний план роботи школи/ С. Дибський (стр.59 - 61)
Рекомендации по проведению мониторинга качества профильного обучения (стр.62)
Романова О. Проект із проблем енергозбереження/ О. Романова (стр.63 - 64)
Лаврищев А. Острів скарбів / А. Лаврищев, В. ЛебедєвД. Путімцев (стр.65 - 68)
Михайловська І. Прищеплювання інтересу до читання/ І. Михайловська (стр.69 - 70)
Єршова Т. Батьки - перші вчителі дітей/ Т. Єршова (стр.71)
Борова О. Я за міцний союз родини і школи/ О. Борова (стр.72 - 73)
Дзюбак С. Основи правознавства/ С. Дзюбак (стр.74 - 77)
Учнівські проекти (стр.80 - 81)
Другов В. Учительські гроші: рівень винагороди чи експлуатації?/ В. Другов (стр.83 - 84)
Зінченко В. Імідж учителя, або психологія одягу/ В. Зінченко (стр.85 - 86)
Квітка Д. Кар'єра вчителя: покликання чи безвихідь?/ Д. Квітка (стр.87)
Учитель, учень, держава = права й обов'язки (стр.88 - 89)
Чельник К. Добре спати не так легко!/ К. Чельник (стр.90)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Чельник К.
Заглавие : Вищий ступінь заохочення вчителів
Место публикации : Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Освітянський науково-методичний журнал. - К.: Плеяди, 2008. - N 5. - С. 87 (Шифр viur/2008/5)
Предметные рубрики: Професія учителя
Географич. рубрики:
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Чельник К.
Заглавие : Добре спати не так легко!
Место публикации : Відкритий урок : розробки, технології, досвід : освітян. наук.-метод. журн. - К.: Плеяди, 2008. - N 4. - С. 90 (Шифр viur/2008/4)
Предметные рубрики:
Географич. рубрики:
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)