Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Шелехова, Г.$<.>
Общее количество найденных документов : 51
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-51 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Голуб Н., Шелехова Г., Новосьолова В., Ярмолюк А.
Заглавие : Концептуальні засади підручника української мови для основної школи з українською мовою навчання
Место публикации : Укр. мова і л-ра в школі . - К.: Укр. мова і л-ра в школі, 2014. - N 4. - С. 19-22 (Шифр umil/2014/4)
Примечания : Л-ра в кінці ст.
Предметные рубрики: Підручники-- Українська мова-- Загальноосвітні школи
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Таранік-Ткачук К. В., Шелехова Г. Т.
Заглавие : Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 н. р.
Место публикации : Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - К.: Пед. преса, 2013. - N 9. - С. 2-13 (Шифр umlg/2013/9)
Предметные рубрики: Загальноосвітні школи-- Українська мова-- Методика викладання
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Таранік-Ткачук К. В., Шелехова Г. Т., Шинкарук Н. І.
Заглавие : Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах : лист МОНмолодьспорт від 09.06.2011 р. № 1/9-454
Место публикации : Укр. мова і л-ра в школі . - К.: Укр. мова і л-ра в школі, 2011. - N 5. - С. 2-6 (Шифр umil/2011/5)
Предметные рубрики: Українська мова -- Методика викладання-- Загальноосвітні школи
Найти похожие

4.

Заглавие журнала :Українська мова і література в школі -2007г.,N 2
Интересные статьи :
Подлевська Н. Формування вмінь культури спілкування у видах мовленнєвої діяльності/ Н. Подлевська (стр.2 - 5) фывфыв: культура спілкування,мовленнєва діяльність
Марцінко Т. Формування навичок інтонування мовлення учнів середньої школи як передумова розвитку мисленнєво-мовленнєвої діяльності на уроках української мови/ Т. Марцінко (стр.5 - 9) фывфыв: інтонування,мовленнєва діяльність,усне мовлення
Цінько С. Інноваційні методи в навчанні рідної мови/ С. Цінько (стр.9 - 13) фывфыв: рідна мова,інноваційні методи
Варзацька Л. Особистісно зорієнтована модель мовленнєвого розвитку особистості/ Л. Варзацька, О. Янчук (стр.13 - 18) фывфыв: мовна освіти,розвивальне навчання
Дятленко Т. "Вони рішилися вмерти..."/ Т. Дятленко (стр.19 - 24) фывфыв: Кобилянська О.,українська література
Міхно О. Організація дослідницької діяльності учнів у процессі вивчення новели М.Коцюбинського "Цвіт яблуні"/ О. Міхно (стр.25 - 30) фывфыв: Коцюбинський М.,українська література
Загарук О. Храм і соціум у романі О.Гончара "Собор" та в романі П.Загребельного "Диво"/ О. Загарук (стр.31 - 36) фывфыв: Гончар О.,Загребельний П.,українська література
Поліщук О. Вивчення новели М.Хвильового "Я" ("Романтика")/ О. Поліщук (стр.36 - 38) фывфыв: Хвильовий М.,українська література
Шелехова Г. Наступність і перспективність у формуванні мовленнєвих умінь учнів початкової і основної школи на уроках української мови/ Г. Шелехова (стр.39 - 42) фывфыв: мовна освіта,розвиток мовлення
Симоненко Т. Авторська програма спецкурсу "Дидактична текстологія"/ Т. Симоненко (стр.43 - 48) фывфыв: текстологія,комунікації,комунікативна поведінка
Тимків Н. Шляхи вираження авторської позиції у драматичних текстах/ Н. Тимків (стр.49 - 53) фывфыв: українська драматургія,творче мислення
Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх закладах в 2006/2007 навчальному році (стр.54 - 57) фывфыв: державна атестація
Потапенко О. Фідеїстичні тексти на заняттях лінгвістичного гуртка/ О. Потапенко (стр.58 - 61) фывфыв: комунікативна лінгвістика,мовна освіта
Мухня-Мухинько М. Суржифікація молоді художньою літературою/ М. Мухня-Мухинько (стр.66 - 71) фывфыв: суржифікація,мовна освіта
Интересные статьи :
Найти похожие


5.

Заглавие журнала :Українська мова і література в школі -2007г.,N 5
Интересные статьи :
Федоренко В. Методичні рекомендації щодо вивчення української мови і літератури у 2007 - 2008 навчальному році [скорочено]/ В. Федоренко (стр.2 - 12) фывфыв: мовна освіта,програмові матеріали
Шелехова Г. Система навчання опису як типу мовлення в 6 класі [за новою програмою]/ Г. Шелехова (стр.13 - 18) фывфыв: мовленнєва діяльність,типи мовлення
Ніколаєва Л. Роль виражальних мовних засобів в активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів/ Л. Ніколаєва (стр.19 - 22) фывфыв: мовні засоби,мовленнєва діяльність
Бондаренко Н. Словникова робота на уроках розвитку мовлення в 5 - 7 класах/ Н. Бондаренко (стр.23 - 26) фывфыв: словникова робота,докладний переказ
Кушнірова Л. Методична спадщина В.І.Масальського/ Л. Кушнірова (стр.26 - 29) фывфыв: лінгводидактика
Мельник Т. Художня література в контексті ноосферної освіти/ Т. Мельник (стр.30 - 33) фывфыв: мовленнєва діяльність,мисленнєва діяльність
Яценко т. Бібліотечні уроки як форма розвитку читацької компетентності учнів/ т. Яценко (стр.34 - 38) фывфыв: бібліотечні уроки,читацька компетентність
Жулканич М. Опис зовнішності людини за картиною К.трутовського "Жінка з полотном" [урок-вернісаж]/ М. Жулканич (стр.39 - 41) фывфыв: зв'язне мовлення,мовленнєві навички
Почтар К. Життєвий і творчий шлях Андрія Малишка [уроки української літератури]/ К. Почтар (стр.41 - 44) фывфыв: українська література
Стецюк Н. Інтегроване заняття-дослідження як перспектива творчого розвитку студентів/ Н. Стецюк (стр.45 - 49) фывфыв: пізнавальна активність,творчий розвиток
Голобородько Я. Естетика й естетизм Юрія Яновського / Я. Голобородько (стр.50 - 60) фывфыв: українська література
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів рідна (українська) мова для шкіл з українською мовою навчання 5 - 12 класи (стр.61 - 66) фывфыв: навчальний матеріал,українська мова
Шелехова Г. Орієнтовне календарне планування уроків і тематичного контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 7 класу з рідної (української) мови / Г. Шелехова (стр.67 - 68) фывфыв: планування уроків
Гнаткович Т. педагогічний світогляд Григорія Ващенка/ Т. Гнаткович (стр.69 - 70) фывфыв: українські педагоги
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Заглавие журнала :Українська мова і література в школі -2009г.,N 1
Интересные статьи :
Донченко Т. Учнівські твори як засіб мовленнєвого розвитку учнів/ Т. Донченко (стр.2-)
Дубовик С. Мовленнєвий етикет як складова культури спілкування молодших школярів/ С. Дубовик (стр.7-11)
Дороз В. Крос-культурне навчання української мови як дидактична система/ В. Дороз (стр.12-17)
Марцінко Т. Виховний потенціал інтерактивного навчання як засіб формування риторичних умінь/ Т. Марцінко (стр.17-21)
Косянчук С. Деякі аспекти вивчення проблеми формування риторичних умінь старшокласників/ С. Косянчук (стр.22-26)
Фасоля А. Папки успіху діють.../ А. Фасоля (стр.27-31)
Лісовський А. Аксіоми методики/ А. Лісовський (стр.32-35)
Сівицька Г. Микола Вінграновський. Любов до дитини, батьківський заповіт у вірші "Перша колискова". Вияв патріотичних почуттів автора через художні описи природи у творах "Ходімте в сад...", "Сама собою річка ця тече..."/ Г. Сівицька (стр.36-37)
Кратасюк Л. Урок-конкурс/ Л. Кратасюк (стр.38-39)
Шелехова Г. Розвиток умінь сприймати тексти на уроках українського читання в учнів 4-х класів шкіл з російською мовою навчання/ Г. Шелехова (стр.40-43)
Голуб Н. Робота з текстами на заняттях з риторики/ Н. Голуб (стр.44-51)
Дяченко С. Це був не сон, живе страшне життя Людмили Старицької-Черняхівської/ С. Дяченко (стр.52-54)
Новиков А. Григорій Квітка-Основ'яненко й український театр/ А. Новиков (стр.54-59)
Ходань О. Виховний захід "Мово моя українська"/ О. Ходань (стр.60-61)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Заглавие журнала :Українська мова і література в школі -2009г.,N 2
Интересные статьи :
Мамчур Л. Лінгвістичні основи формування комунікативних умінь текстотворення/ Л. Мамчур (стр.2-6)
Пилищук О. Використання народознавчого матеріалу на уроках розвитку мовлення в гуманітарних класах ліцею/ О. Пилищук (стр.6-9)
Цінько С. Цикл уроків із лінгвістики тексту/ С. Цінько, С. Ковальова (стр.9-14)
Бондаренко Н. Засвоєння якостей досконалого мовлення як передумова вдосконалення мовленнєвої культури старшокласників/ Н. Бондаренко (стр.14-17)
Дяченко С. До проблеми вивчення творчості Олеся Гончара у загальноосвітніх навчальних закладах/ С. Дяченко (стр.18-21)
Лілік О. "Самотній на землі, як сонце на небі...": Урок-дослідження імпресіоністичних і екзистенціальних рис у новелі Михайла Коцюбинського "INTERMEZZO"/ О. Лілік (стр.22-25)
Хорошковська О. Теоретичні підходи до підручників з української мови для шкіл з мовами навчання національних меншин України/ О. Хорошковська (стр.26-29)
Яновицька Н. Типи та види вправ під час вивчення граматичного матеріалу з української мови як другої/ Н. Яновицька (стр.29-31)
Шелехова Г. Розвиток умінь учнів створювати усні тексти за картиною на уроках читання в 4 класі/ Г. Шелехова (стр.32-35)
Голуб Н. Інтерактивні методи у навчанні риторики майбутніх учителів/ Н. Голуб (стр.36-43)
Бабійчук Т. Аматорська кінотворчість як ефективний шлях до професійної компетентності майбутнього педагога/ Т. Бабійчук (стр.44-45)
Климова К. Використання контрольно-навчальних тестів у процесі проведення моніторінгу якостей мовлення майбутніх учителів-нефілологів/ К. Климова (стр.46-50)
Бацевич Ф. Прагматика винятковості: комунікативні смисли частки аж у сучасній українській мові/ Ф. Бацевич (стр.51-54)
Пилипенко О. Дейксис і анафора як основні займенникові функції/ О. Пилипенко, Т. Матвійчук (стр.54-58)
Кузнецова Г. Формування готовності студентів-словесників до проведення виховної позакласної роботи у процесі педагогічної практики/ Г. Кузнецова (стр.59-64)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Заглавие журнала :Українська мова і література в школі -2009г.,N 4
Интересные статьи :
Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2009-2010 навчальному році (стр.2-10)
Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2009-2010 навчальному році (стр.10-17)
Федорчук Т. Система вправ як засіб вироблення вмінь старшокласників будувати риторичний текст/ Т. Федорчук (стр.18-23)
Шелехова Г. Особливості розвитку мовлення старшокласників за новою програмою з української мови/ Г. Шелехова (стр.24-27)
Ярмолюк А. Соціокультурна змістова лінія в структурі уроку української мови/ А. Ярмолюк (стр.28-33)
Косянчук С. Самооцінка як регуляторна функція у сфері риторичної діяльності/ С. Косянчук (стр.34-39)
Цінько С. Цикл уроків із лінгвістики тексту/ С. Цінько, С. Ковальова (стр.40-45)
Бикова Т. Компаративістика як засіб розвитку читацьких інтересів учнів на уроках української літератури/ Т. Бикова (стр.46-49)
Зарубенко Н. Особливості будови тексту-роздуму. Усний докладний переказ розповідного тексту з елементами роздуму/ Н. Зарубенко (стр.50-51)
Ігнатенко Е. Підготовка вчителя до формування інтелектуально-творчих умінь - складової текстотворчої діяльності молодшого школяра/ Е. Ігнатенко (стр.52-54)
Гудзик І. Двомовне навчання різних предметів шкільної програми: його сутність і перспективи/ І. Гудзик (стр.5-58)
Міхно О. Педагогічна і просвітницька діяльність Пантелеймона Куліша/ О. Міхно (стр.59-60)
Плетньова Л. Завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень учнів 10-х класів з теми "Стилістичні засоби лексикології і фразеології"/ Л. Плетньова (стр.61-64)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Заглавие журнала :Українська мова і література в школі -2010г.,N 2
Интересные статьи :
Пентилюк М. Компетентнісний підхід до формування мовної особистості в євроінтеграційному контексті/ М. Пентилюк (стр.2-5)
Дороз В. Переосмислення процесу навчання і виховання національно свідомої мовної особистості на уроках української мови з ціннісних позицій/ В. Дороз (стр.6-11)
Кучерук О. Метафоризація як засіб творчої спрямованості методів навчання мови/ О. Кучерук (стр.12-15)
Грона Н. Використання алгоритмів для формування орфографічної навички/ Н. Грона (стр.15-18)
Черниш К. Формування мовленнєвої компетенції учнів на уроках української мови у процесі вивчення розділу "Морфологія"/ К. Черниш (стр.19-22)
Цінько С. Подорож у світ Олександра Довженка/ С. Цінько, О. Ковальова (стр.23-26)
Лісовський А. Біля витоків людської духовності/ А. Лісовський (стр.27-30)
Доненко Л. Проблемно-пошукова технологія: від теорії до практики/ Л. Доненко, І. Хворостяний (стр.31-34)
Герасименко В. Узагальнення і систематизація вивченого з теми "Складносурядне речення" (9 клас)/ В. Герасименко (стр.35-36)
Дроздова І. Формування професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ під час навчання усного мовлення/ І. Дроздова (стр.37-42)
Романишина Н. Вивчення малої прози Олександра Довженка на базі теоретико-літературознавчої рефлексії/ Н. Романишина (стр.42-45)
Домалега І. Філософські вектори в історичному романі І. Білика "Цар і раб"/ І. Домалега (стр.46-50)
Завдання для державної підсумкової атестації учнів 9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів з української літератури (стр.55-56)
Шелехова Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 9 класу з української (рідної) мови/ Г. Шелехова (стр.57-58)
Календарно-тематичне планування уроків української мови в системі особистісно зорієнтовного навчання (стр.59-62)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Заглавие журнала :Українська мова і література в школі -2010г.,N 5
Интересные статьи :
Омельчук С. Дослідницькі завдання з морфології на основі логічних розумових операцій/ С. Омельчук (стр.2-6)
Бондаренко Н. Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з мови в курсі старшої школи/ Н. Бондаренко (стр.7-9)
Фасоля А. Вивчення постмодерної поезії: Юрій Андрухович/ А. Фасоля, Т. Фасоля (стр.10-18)
Щербакова Н. Використання інтерактивних методів навчання на уроках української літератури як умова формування пізнавальної самостійності учнів/ Н. Щербакова (стр.18-22)
Герасименко В. Реальне та уявне в автобіографічній кіноповісті О. П. Довженка "Зачарована Десна" (6 клас)/ В. Герасименко (стр.23-24)
Забіяка В. Правопис та відмінювання іменників ІІІ відміни / В. Забіяка (стр.25-26)
Ромасевич О. Правила вживання великої букви/ О. Ромасевич (стр.26-28)
Юрійчук Н. Форми організації навчальної діяльності студентів з курсу "Українська мова за професійним спрямуванням"/ Н. Юрійчук (стр.29-33)
Дроздова І. Навчання читання текстів за фахом як основа формування професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ/ І. Дроздова (стр.33-38)
Козій О. "Колиска" Івана Чендея: концепт дому у творчості письменника/ О. Козій (стр.39-42)
Шелехова Г. Т. Українська мова 10-11 класи/ Г. Т. Шелехова, В. І. НовосьоловаЯ. І. Остаф (стр.43-47)
Шелехова Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 10 класу з української (рідної) мови (перший семестр)/ Г. Шелехова (стр.48-50)
Яценко Т. О. Програма спецкурсу "Художня література в контексті світової культури"/ Т. О. Яценко, З. О. Шевченко (стр.51-61)
Табунщик Н. Уроки літератури рідного краю/ Н. Табунщик (стр.62-64)
Интересные статьи :
Найти похожие


11.

Заглавие журнала :Українська мова і література в школі -2010г.,N 8
Интересные статьи :
Голуб Н. Риторична компетентність учнів стврших класів як показник сучасної мовної освіти/ Н. Голуб (стр.2-7)
Шелехова Г. Компетентнісна орієнтація вправ і завдань у підручнику української мови для старшокласників/ Г. Шелехова (стр.8-12)
Бондаренко Н. Мовна надмірність і мовна недостатність в системі роботи зі стилістики і культури мовлення у старших класах/ Н. Бондаренко (стр.13-16)
Федорчук Т. Навчання старшокласників використовувати лексичні засоби виразності мовлення/ Т. Федорчук (стр.17-21)
Варзацька Л. Типи особистісно зорієнтованих ситуацій на уроці/ Л. Варзацька (стр.22-25)
Ярмолюк А. Самоосвіта і саморозвиток старшокласників у процесі формування соціокультурної компетенції/ А. Ярмолюк (стр.26-31)
Симоненкова Т. Робота над підвищенням рівня культури мовлення учнів/ Т. Симоненкова (стр.32-37)
Дороз В. Мовленнєвий акт і текст як комунікативне вираження крос-культурного дискурсу на уроці української мови/ В. Дороз (стр.37-45)
Яценко Т. Формування компетентного читача в умовах профільного навчання/ Т. Яценко (стр.46-48)
Хорошковська О. Текст як основа інтеграції мовно-літературного матеріалу в початкових класах шкіл з національними мовами навчання/ О. Хорошковська (стр.49-52)
Дорошко Л. Інтеграція як концептуальний принцип конструювання підручника з української мови на комунікативній основі для початкових класів шкіл з викладанням мовами національних меншин/ Л. Дорошко (стр.53-56)
Повхан К. Формування вимовних умінь учнів-угорців на початковому етапі навчання української мови/ К. Повхан (стр.57-60)
Яновицька Н. Граматика як лінгвістична основа формування комунікативного мовлення/ Н. Яновицька (стр.61-65)
Плахотник В. Інтеграція методичної системи в загальну теорію систем/ В. Плахотник (стр.66-69)
Шелехова Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 10 класу з української (рідної) мови / Г. Шелехова (стр.70-71)
Новосьолова В. Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з орфографії/ В. Новосьолова (стр.72-79)
Интересные статьи :
Найти похожие


12.

Заглавие журнала :Українська мова і література в школі -2011г.,N 3
Интересные статьи :
Шелехова Г. Проблема мотивації навчальної діяльності старшокласників на уроках української мови/ Г. Шелехова (стр.2-5)
Бондаренко Н. Теоретичні аспекти роботи над мовленнєвою культурою старшокласників/ Н. Бондаренко (стр.6-9)
Кучеренко І. Інтегровані уроки як вид нестандартної організаційної форми навчання української мови/ І. Кучеренко (стр.10-14)
Ярмолюк А. Соціокультурний аспект навчання української мови: система вправ і завдань/ А. Ярмолюк (стр.14-20)
Цінько С. Уроки вивчення синтаксису складного (складносурядного) речення 9 клас/ С. Цінько, О. Ковальова (стр.21-25)
Яценко Т. Імпресіонізм у світовій художній літературі / Т. Яценко (стр.26-30)
Назаренко Л. Оцінювання продукту проектної діяльності школярів у контексті літературної освіти/ Л. Назаренко (стр.30-33)
Лісовський А. Художня сутність літератури і витоки її естетичної природи/ А. Лісовський (стр.34-38)
Бацюсь Р. Уміння скористатися дарунком долі - це щастя/ Р. Бацюсь (стр.39-41)
Кухарчук І. Організація групової навчальної діяльності студентів-філологів/ І. Кухарчук (стр.42-46)
Василенко М. Формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів у межах курсу "Теорія та практика комунікації"/ М. Василенко (стр.46-50)
Домалега І. Художня правда роману І. Білика "Дикі білі коні"/ І. Домалега (стр.51-54)
Марчук Т. "Я тим уже боржник, що українець зроду..."/ Т. Марчук (стр.55-60)
Витоки визнання й успіху (стр.61-62)
Интересные статьи :
Найти похожие


13.

Заглавие журнала :Українська мова і література в школі -2011г.,N 4
Интересные статьи :
Слово про колегу (стр.2)
Історичний погляд на проблему мовленнєвого розвитку особистості у взаємозв'язку з тенденціями суспільного поступу в Європі (стр.3-8)
Психолого-дидактичні тенденції загального і мовленнєвого розвитку школярів у науці і практиці середньої школи ХХ століття (стр.8-13)
Змістово-пізнавальні суперечності процесу вивчення курсу рідної мови в середній школі (стр.13-16)
Питання духовності як філософська та методична проблема (стр.16-19)
До питання про значення поняття "мовленнєвий розвиток" та інші близькі за змістом поняття (стр.19-22)
Інтелектуальні засади мовленнєвого розвитку учнів основної школи на уроках української мови (стр.22-26)
Вивчення мовної теми як засіб мовленнєвого розвитку учнів (стр.27-32)
Інформаційні технології як засіб мовленнєвого розвитку учнів у процесі навчання української мови в основній школі (стр.32-35)
Проблеми практичної риторики в сучасному курсі української мови (стр.35-38)
Скуратівський Л. Повість-реконструкція "Я - Альфа і Омега" (уривки)/ Л. Скуратівський (стр.39-49)
Скуратівський Л. Мати і син Марченки/ Л. Скуратівський (стр.49-52)
Шелехова Г. Про роль загальнонавчальних умінь у мовленнєвому розвитку учнів у науковому доробку Л. В. Скуратівського/ Г. Шелехова (стр.53-56)
Новосьолова В. Проблема збагачення мовлення учнів емоційно забарвленою лексикою у науковій спадщині Л. В. Скуратівського/ В. Новосьолова (стр.57-58)
Голуб Н. Проблеми духовного розвитку особистості в лінгводидактичній спадщині Л. В. скуратівського/ Н. Голуб (стр.58-61)
Цінько С. Пам'яті людини, педагога, науковця - Леоніда Віталійовича Скуратівського/ С. Цінько (стр.62)
З фотоархіву родини Скуратівських (стр.63-64)
Интересные статьи :
Найти похожие


14.

Заглавие журнала :Українська мова і література в школі -2011г.,N 5
Интересные статьи :
Таранік-Ткачук К. В. Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах/ К. В. Таранік-Ткачук, Г. Т. ШелеховаН. І. Шинкарук (стр.2-6)
Таранік-Ткачук К. В. Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах в 2011/2012 н.р./ К. В. Таранік-Ткачук, Н. І. Шинкарук (стр.7-15)
Новосьолова В. Використання стилістичних засобів лексикології і фразеології на уроках української мови в старшій школі в умовах профільного навчання/ В. Новосьолова (стр.16-21)
Ладоня К. Розвиток культури спілкування в учнів 10-х класів на уроках української мови/ К. Ладоня (стр.21-26)
Яценко Т. Методичні орієнтири сучасної шкільної літературної освіти/ Т. Яценко (стр.27-29)
Шевченко З. М. Врубель - основоположник символізму в живописі (матеріали до вивчення спецкурсу "Художня література в контексті світової культури")/ З. Шевченко (стр.30-36)
Осницька Т. Інтеграція вивчення усної народної поетичної творчості та музики на уроках української літератури в основній школі/ Т. Осницька (стр.37-43)
Сафарова Г. Міфи та легенди українців/ Г. Сафарова (стр.44-48)
Державний стандарт базової і повної середньої освіти (стр.53-61)
Шелехова Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 11-го класу з української (рідної) мови/ Г. Шелехова (стр.62-64)
Интересные статьи :
Найти похожие


15.

Заглавие журнала :Українська мова і література в школі -2011г.,N 6
Интересные статьи :
Голуб Н. Система вправ з риторики/ Н. Голуб (стр.2-9)
Новосьолова В. Використання стилістичних засобів лексикології і фразеології на уроках української мови в старшій школі в умовах профільного навчання/ В. Новосьолова (стр.9-13)
Подлевська Н. Методичні аспекти формування культури спілкування в учнів основної школи на уроках української мови/ Н. Подлевська (стр.14-18)
Шелехова Г. Сучасний підручник української мови як засіб формування комунікативної компетентності старшокласників/ Г. Шелехова (стр.19-22)
Галаєвська Л. Ситуативні завдання у формуванні культури спілкування на уроках української мови в старшій школі/ Л. Галаєвська (стр.22-27)
Шуляр В. Психолого-дидактичні засади сучасного уроку української літератури/ В. Шуляр (стр.28-31)
Бондаренко Ю. Шкільний аналіз образів-персонажів за розвитком сюжету/ Ю. Бондаренко (стр.32-35)
Глеб О. Проблема гендерних стосунків і жіночої самопожертви у драматичних поемах Лесі Українки "Одержима", "Бояриня", "Лісова пісня"/ О. Глеб (стр.36-39)
Тиндикевич І. Зіткнення неповторності й буденності в поезії Ліни Костенко "Кольорові миші"/ І. Тиндикевич (стр.40-43)
Биконь Т. "Море - це вічний рух і любов, вічне життя". Відмінювання числівників. Правильне використання числівників у мовленні/ Т. Биконь (стр.43-45)
Овсієнко Л. Проблеми впровадження компетентнісного підходу в процес підготовки майбутніх педагогічних кадрів/ Л. Овсієнко (стр.46-48)
Руденко В. Інтеракція як вагомий складник інтерактивного навчання/ В. Руденко (стр.48-50)
Козій О. Доробок Івана Чендея в контексті часу. Аспекти творчої позиції та літературно-критична рецепція/ О. Козій (стр.51-55)
Сокур А. Свято осені/ А. Сокур (стр.56-59)
Интересные статьи :
Найти похожие


16.

Заглавие журнала :Українська мова і література в школі -2011г.,N 8
Интересные статьи :
Голуб Н. Самостійна робота учнів старших класів з риторичними текстами/ Н. Голуб (стр.2-9)
Ладоня К. Формування культури спілкування в старшокласників на уроках української мови/ К. Ладоня (стр.9-14)
Васьківська Г. Риторичні вміння учнів старшої школи в контексті ціннісно-смислової сфери/ Г. Васьківська, С. Косянчук (стр.14-20)
Бондаренко Н. Вдосконалення мовленнєвої культури старшокласників на основі знань про норми української літературної мови/ Н. Бондаренко (стр.20-27)
Симоненкова Т. Збагачення словникового запасу учнів як важливий чинник формування комунікативної компетентності/ Т. Симоненкова (стр.27-32)
Галаєвська Л. Дотримання культури спілкування старшокласників у процесі створення жанрів ділового мовлення/ Л. Галаєвська (стр.33-37)
Бондаренко Ю. Концептуально-мовний аналіз літературного твору в школі/ Ю. Бондаренко (стр.38-41)
Шевченко З. Вивчення творчасті М. Коцюбинського в контексті світової художньої культури/ З. Шевченко (стр.42-47)
Маткобожик В. Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, спонукальні. Окличні речення/ В. Маткобожик (стр.48-50)
Скрипник Л. Кольористика роману "Диво" Павла Загребельного/ Л. Скрипник, М. Панченко (стр.51-55)
Поліщук І. Виховання національної свідомості молодших школярів засобами українознавства/ І. Поліщук, А. Білоног (стр.55-57)
Плахотник В. Організація і структура лінгводидактичної системи/ В. Плахотник (стр.58-59)
Шелехова Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 11 класу з української (рідної) мови / Г. Шелехова (стр.60-61)
Интересные статьи :
Найти похожие


17.

Заглавие журнала :Українська мова і література в школі -2012г.,N 4
Интересные статьи :
Омельчук С. Дослідницькі завдання в системі навчання морфології української мови/ С. Омельчук (стр.2-6)
Бондаренко Н. Проблеми формування правописної компетентності учнів 5 - 7 класів на уроках української мови та шляхи їх розв'язання/ Н. Бондаренко (стр.7-9)
Яремчук Н. Лінгводидактичний аспект удосконалення навичок говоріння учнів 5-6 класів/ Н. Яремчук (стр.10-16)
Цінько С. Розвиток мовленнєвої компетентності дев'ятикласників/ С. Цінько (стр.16-19)
Шелехова Г. Теоретичні аспекти формування мовленнєвої компетентності учнів 5-7 класів у процесі сприймання усних і письмових текстів/ Г. Шелехова (стр.20-24)
Привалова С. Вивчаємо мову художнього твору/ С. Привалова (стр.25-27)
Скоморовська Н. Використання технології критичного мислення на уроках української літератури/ Н. Скоморовська (стр.28-31)
Шевченко З. Експресіонізм у новелістиці В. Стефаника в контексті світової художньої культури/ З. Шевченко (стр.31-35)
Кусакіна Т. Навчальна практика як форма вдосконалення пізнавальної й творчої діяльності учнів/ Т. Кусакіна (стр.36-39)
Сокур А. Г. Тютюнник. Повість "Вогник далеко в степу"/ А. Сокур (стр.39-41)
Маткобожик В. Довідник "Все для учнів про фразеологію"/ В. Маткобожик (стр.42-45)
Бовсунівська Т. Жанрова палітра поезії Тараса Шевченка/ Т. Бовсунівська (стр.46-50)
Компетентнісний підхід до навчання української мови в основній школі (стр.51-64)
Интересные статьи :
Найти похожие


18.

Заглавие журнала :Українська мова і література в школі -2012г.,N 7
Интересные статьи :
Авраменко О. Додержання принципу наступності в змісті підручників з української мови для 5-го класу/ О. Авраменко (стр.2-6)
Симоненкова Т. Формування творчих здібностей учнів засобами української мови/ Т. Симоненкова (стр.6-10)
Єрмоленко С. Лексичні та граматичні синоніми на уроках української мови/ С. Єрмоленко (стр.11-16)
Шуневич О. Читання як засіб формування в старшокласників загальнонавчальних умінь на уроках української мови/ О. Шуневич (стр.16-22)
Шелехова Г. Уміння сприймати мовлення як складник мовленнєвої компетентності учнів основної школи/ Г. Шелехова (стр.22-26)
Шевченко З. Усна народна творчість у формуванні національного менталітету учнів в умовах допрофільного навчання/ З. Шевченко (стр.27-29)
Фенцик О. Порівняння як ефективний прийом аналізу художнього твору у формуванні компетентного читача/ О. Фенцик (стр.30-32)
Дуняшенко Н. Неслухняність чи спосіб утвердження власного "Я"?/ Н. Дуняшенко (стр.33-41)
Рейдало В. Методична компетентність у структурі професійної підготовки майбутнього викладача літератури/ В. Рейдало (стр.42-45)
Голуб Н. Сучасні підходи до проведення лабораторних занять із методики навчання української мови у вищій школі/ Н. Голуб, Л. Проценко (стр.46-50)
Бєляєва О. Лінгводидактичне тестування в контексті загальної тестології/ О. Бєляєва (стр.51-54)
Романко І. Комунікативна взаємодія вчителя й учнів як спосіб міжособистісних стосунків у навчально-виховному процесі/ І. Романко, О. Пісоцька (стр.54-57)
Усатенко Т. Соціогуманітарний простір концепту "ідентичність"/ Т. Усатенко, Г. Усатенко (стр.58-63)
Интересные статьи :
Найти похожие


19.

Заглавие журнала :Українська мова і література в школі -2013г.,N 2
Интересные статьи :
Омельчук С. "Підхід до навчання" як базова категорія сучасної лінгводидактичної науки/ С. Омельчук (стр.2-7)
Кулик О. Добір оптимальних методів і прийомів навчання/ О. Кулик (стр.8-12)
Пентилюк М. Технологія навчання стилістики в основній школі: лінгводидактичний аспект/ М. Пентилюк (стр.13-18)
Яценко Т. Філософські впливи на українську методику навчання літератури/ Т. Яценко (стр.19-23)
Лелюх І. Загальнотеоретичні засади шкільної літературної освіти в педагогічній спадщині Ніли Волошиної/ І. Лелюх (стр.23-26)
Овсієнко Л. Методи навчання лінгвістики тексту в системі компетентнісної мовної освіти/ Л. Овсієнко (стр.27-32)
Петрук О. Розвиток мовленнєвих умінь учнів 1 класу ЗНЗ із румунською/молдовською мовами навчання у процесі засвоєння тем особистісної сфери/ О. Петрук (стр.33-37)
Українська мова 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання, 7 клас (88 год. 2,5 год. на тиждень) (стр.38-46)
Українська мова 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання, 8 клас (70 год. 2 год. на тиждень) (стр.46-53)
Українська мова 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання, 9 клас (70 год. 2 год. на тиждень) (стр.54-59)
Шелехова Г. Зміст і структура оновленої програми з української мови для основної школи крізь призму сучасних підходів/ Г. Шелехова (стр.60-64)
Интересные статьи :
Найти похожие


20.

Заглавие журнала :Українська мова і література в школі -2013г.,N 3
Интересные статьи :
Голуб Н. Категорійний апарат сучасної української лінгводидактики: проблеми і перспективи/ Н. Голуб (стр.2-6)
Горошкіна О. Особливості використання інтерактивних методів на уроках української мови/ О. Горошкіна (стр.7-10)
Кучерук О. Методи навчання в системі понять сучасної лінгводидактики/ О. Кучерук (стр.10-15)
Шрамко О. Формування у молодших школярів соціокультурної компетентності на уроках української мови/ О. Шрамко (стр.15-19)
Бурко О. Вивчення оповідання "Каторжна" Бориса Грінченка на принципах етновідповідності, кордоцентризму, діалогічності, проблемності, індивідуалізації/ О. Бурко (стр.20-23)
Сокур А. Світ дитинства в оповіданнях Євгена Гуцала/ А. Сокур (стр.24-25)
Мегела Г. Самобутність творчості Івана Козака. Позасюжетні елементи роману "Покута"/ Г. Мегела (стр.25-27)
Лукач А. Узагальнення і систематизація знань з теми "Морфологія" (7 клас)/ А. Лукач (стр.27-29)
Семеног О. Медіаосвіта майбутнього вчителя у вищій філологічній школі: досвід зарубіжжя й України/ О. Семеног (стр.30-34)
Трубачова Д. Шляхи підвищення ефективності комунікативної діяльності студентів/ Д. Трубачова (стр.34-38)
Підгурська В. Аналіз типових мовних помилок у мовленні майбутніх учителів початкових класів/ В. Підгурська (стр.39-43)
Усатенко Т. Українська педагогічна думка ХХ століття в трансформаційних процесах освіти/ Т. Усатенко (стр.44-46)
Герасименко В. Пам'ятники Тарасові Шевченку у світі/ В. Герасименко (стр.48-53)
Шелехова Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 5 класу з української (рідної) мови/ Г. Шелехова (стр.54-58)
Панасюк К. Андрій Малишко: нескорений поет і мужній воїн/ К. Панасюк (стр.59-62)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-20    21-40   41-51 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)