Поисковый запрос: <.>GEO=Україна<.> |
Общее количество найденных документов : 395
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Бабенко С. Порівняльний соціологічний аналіз посткомуністичних трансформаційних процесів (програма магістрального курсу)/С. Бабенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2007,N N 4.-С.180-201
|
>2.
| Чигрин В. Актуальні питання професійного та трудового самовизначення сільської молоді/В. Чигрин // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2007,N N 4.-С.172-179
|
>3.
| Дражанова О. Ціннісно-мотиваційні чинники ставлення до праці робітників промислових підприємств/О. Дражанова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2007,N N 4.-С.83-98
|
>4.
| Трухачов О. Принцип зворотного звя"зку в українській політичній комунікації/О. Трухачов ; О. Трухачев // Політичний менеджмент. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2007,N N 5.-С.69-75
|
>5.
| Гордієнко М. Процес еволюції та політичні перспективи ідеології консерватизму/М. Гордієнко // Політичний менеджмент. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2007,N N 5.-С.46-59
|
>6.
| Полянська В. Політичний стиль як явище світ-естетики і світ політики/В. Полянська // Політичний менеджмент. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2007,N N 5.-С.23-29
|
>7.
| Гавріна Н. Продукування ідентичностей етнокультурних громад Північного Приазов"я/Н. Гавріна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2007,N N 3.-С.223-226
|
>8.
| Суковата В. Феміністська методологія як політика освіти: конструювання нових гендерних ідентичностей в українській вищій школі/В. Суковата // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2007,N N 3.-С.202-222 - (Соціологічна освіта)
|
>9.
| Кириленко О. Соціологічний аналіз спортивної активності населення України/О. Кириленко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2007,N N 3.-С.169-187
|
>10.
| Зоткін А. Прийняття рішень у парламенті України, або Доктор Джекіл і містер Гайд українського парламентаризму/А. Зоткін // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2007,N N 4.-С.65-82
|
>11.
| Резнік О. Стилеві ознаки суспільно-політичних практик населення України та чинники їх формування/О. Резнік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2007,N N 4.-С.50-64
|
>12.
| Демків О. Економічна моральність українського суспільства у загальноєвропейському та внутрішньорегіональному вимірі/О. Демків, Л. Кондратик // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2007,N N 4.-С.5-37
|
>13.
| Бортников В. Соціокультурний вимір політичної участі/В. Бортников // Політичний менеджмент. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2007,N N 5.-С.76-91. - (Політична культура)
|
>14.
| Симоненко О. Моделі політичного лідерства в Україні/О. Симоненко // Політичний менеджмент. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2007,N N 6.-С.58-65
|
>15.
| Кіндратець О. Форми та умови неконфлікної взаємодії влади і опозиції/О. Кіндратець // Політичний менеджмент. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2007,N N 6.-С.47-57
|
>16.
| Акімов Д. До питання технологізації політичної діяльності в сучасній Україні/Д. Акімов // Політичний менеджмент. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2007,N N 6.-С.37-46
|
>17.
| Шпортько О. Особливості політичної реклами як елемент комунікативного процесу/О. Шпортько // Політичний менеджмент. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2007,N N 6.-С.96-105
|
>18.
| Карнаух А. Громадянська освіта як засіб формування політичної культури молоді/А. Карнаух // Політичний менеджмент. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2007,N N 6.-С.82-88
|
>19.
| Золін А. Політична субкультура як частина загальної культури суспільства/А. Золін // Політичний менеджмент. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2007,N N 6.-С.74-81
|
>20.
| Шульга М. Геополітичні виміри української євроінтеграції в уявленнях російських науковців /М. Шульга // Політичний менеджмент. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2007,N N 5.-С.С. 138-147. - (Геополітика)
|
|
|