Поисковый запрос: <.>II=mvuk/2007/4<.> |
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 12 |
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Калашник, В. Директ- маркетинг: інструмент для обраних [] / В. Калашник> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 4. - С. 4-8
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг
Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Найти похожие
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Головкіна, Н. Інтегровані маркетингові комунікації: методи оцінювання поведінки респондентів [] / Н. Головкіна> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 4. - С. 9-13. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Комунікації: реклама, public relations фывфывфыв: маркетингові комунікації
Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Найти похожие
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Чурилов, М. Структура процесу формування вибіркової сукупності [] / М. Чурилов> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 4. - С. 14-21
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг фывфывфыв: вибіркова сукупність (вибірки)
Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Найти похожие
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кракович, Д. Від персональних і телефонних інтерв'ю до досліджень онлайн [] / Д. Кракович> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 4. - С. 22-24. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг фывфывфыв: Онлайн- дослідження (Інтернет- дослідження)
Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Найти похожие
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Решетнікова, Г. Сегментування ринку за допомогою сучасних методів математичного моделювання [] / Г. Решетнікова, А. Жидков> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 4. - С. 25-27. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетингові дослідження
Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Жидков, А. Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Найти похожие
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Зозульов, О. Маркетинг як основа інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств [] / О. Зозульов, М. Базь, Т. Царьова> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 4. - С. 33-41. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг фывфывфыв: промислові підприємства
Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Базь, М.; Царьова, Т. Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Найти похожие
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Карпенко, Н. Управління портфелем бізнесу виробничого підприємства (на прикладі ЗАТ "Пирятинський сирзавод") [] / Н. Карпенко, В. Штуль> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 4. - С. 42-48. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: фывфывфыв: обсяг виробництва твердого сиру -- підприємтсва
Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Штуль, В. Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Найти похожие
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шевцова, О. Аутсорсинг у маркетинговій діяльності підприємств [] / О. Шевцова> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 4. - С. 49-53. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг фывфывфыв: аутсорсинг
Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Найти похожие
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Дайновський, Ю. Маркетингові складники конкурентоздатності послуг посередницьких підприємств на ринку житла [] / Ю. Дайновський> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 4. - С. 54-60. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг фывфывфыв: ринок житла
Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Найти похожие
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Пруднікова, М. Досвід створення бренду житлового мікрорайону [] / М. Пруднікова> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 4. - С. 61-64
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Бренд фывфывфыв: житловий комплекс
Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Найти похожие
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Парімал, Чандра Бісвас Нові вимоги до роботи сучасних міжнародних менеджерів [] / Чандра Бісвас Парімал> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 4. - С. 65-67. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг у світі фывфывфыв: міжнародні менеджери
Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Найти похожие
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Лилик, І. Нові маркетингові стратегії просування на ринку продуктів імпульсної купівлі [] / І. Лилик> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 4. - С. 68-70
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг
Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Найти похожие
|
|