Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=mvuk/2007/4<.>
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 12
1.


    Калашник, В.
    Директ- маркетинг: інструмент для обраних [] / В. Калашник // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 4. - С. 4-8 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

2.


    Головкіна, Н.
    Інтегровані маркетингові комунікації: методи оцінювання поведінки респондентів [] / Н. Головкіна // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 4. - С. 9-13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Комунікації: реклама, public relations
   
фывфывфыв:
маркетингові комунікації

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

3.


    Чурилов, М.
    Структура процесу формування вибіркової сукупності [] / М. Чурилов // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 4. - С. 14-21 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   
фывфывфыв:
вибіркова сукупність (вибірки)

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

4.


    Кракович, Д.
    Від персональних і телефонних інтерв'ю до досліджень онлайн [] / Д. Кракович // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 4. - С. 22-24. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   
фывфывфыв:
Онлайн- дослідження (Інтернет- дослідження)

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

5.


    Решетнікова, Г.
    Сегментування ринку за допомогою сучасних методів математичного моделювання [] / Г. Решетнікова, А. Жидков // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 4. - С. 25-27. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетингові дослідження
   

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Жидков, А.

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

6.


    Зозульов, О.
    Маркетинг як основа інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств [] / О. Зозульов, М. Базь, Т. Царьова // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 4. - С. 33-41. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   
фывфывфыв:
промислові підприємства

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Базь, М.; Царьова, Т.

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

7.


    Карпенко, Н.
    Управління портфелем бізнесу виробничого підприємства (на прикладі ЗАТ "Пирятинський сирзавод") [] / Н. Карпенко, В. Штуль // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 4. - С. 42-48. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики:
   
фывфывфыв:
обсяг виробництва твердого сиру -- підприємтсва

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Штуль, В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

8.


    Шевцова, О.
    Аутсорсинг у маркетинговій діяльності підприємств [] / О. Шевцова // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 4. - С. 49-53. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   
фывфывфыв:
аутсорсинг

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

9.


    Дайновський, Ю.
    Маркетингові складники конкурентоздатності послуг посередницьких підприємств на ринку житла [] / Ю. Дайновський // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 4. - С. 54-60. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   
фывфывфыв:
ринок житла

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

10.


    Пруднікова, М.
    Досвід створення бренду житлового мікрорайону [] / М. Пруднікова // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 4. - С. 61-64 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Бренд
   
фывфывфыв:
житловий комплекс

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

11.


    Парімал, Чандра Бісвас
    Нові вимоги до роботи сучасних міжнародних менеджерів [] / Чандра Бісвас Парімал // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 4. - С. 65-67. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг у світі
   
фывфывфыв:
міжнародні менеджери

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

12.


    Лилик, І.
    Нові маркетингові стратегії просування на ринку продуктів імпульсної купівлі [] / І. Лилик // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 4. - С. 68-70 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)