Поисковый запрос: <.>II=mvuk/2010/1<.> |
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 12 |
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Павленко, А. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2009: експертна оцінка та аналіз УАМ [] / А. Павленко> // Маркетинг в Україні. - 2010. - N 1. - С. 4-9
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг--Дослідження
Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : ВВ (1), ПЧЗ (1) Свободны: ВВ (1), ПЧЗ (1)
Найти похожие
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Чурилов, М. Підвищення досяжності у маркетингових і соціологічних дослідженнях [] / М. Чурилов> // Маркетинг в Україні. - 2010. - N 1. - С. 18-20
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг--Дослідження
Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : ВВ (1), ПЧЗ (1) Свободны: ВВ (1), ПЧЗ (1)
Найти похожие
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Зозульов, О. Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку [] / О. Зозульов> // Маркетинг в Україні. - 2010. - N 1. - С. 21-23. - Л-ра в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг--Дослідження фывфывфыв: сегментація ринку
Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : ВВ (1), ПЧЗ (1) Свободны: ВВ (1), ПЧЗ (1)
Найти похожие
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бєлявцев, М. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств [] / М. Бєлявцев, М. Беспята> // Маркетинг в Україні. - 2010. - N 1. - С. 24-26. - Л-ра в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг
Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Беспята, М. Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : ВВ (1), ПЧЗ (1) Свободны: ВВ (1), ПЧЗ (1)
Найти похожие
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Данніков, О. Методологічні аспекти і рекомендації щодо надання страхових послуг на основі впровадження комплексної системи управління якістю [] / О. Данніков> // Маркетинг в Україні. - 2010. - N 1. - С. 27-31. - Л-ра в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг Страхування фывфывфыв: ринок страхових послуг
Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : ВВ (1), ПЧЗ (1) Свободны: ВВ (1), ПЧЗ (1)
Найти похожие
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шаргородський, А. Сучасний маркетинг, або новий погляд у майбутнє [] / А. Шаргородський> // Маркетинг в Україні. - 2010. - N 1. - С. 32-33
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг фывфывфыв: оперативний маркетинг
Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : ВВ (1), ПЧЗ (1) Свободны: ВВ (1), ПЧЗ (1)
Найти похожие
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ткачук, О. EVENT - важлива складова сучасного PR [] / О. Ткачук> // Маркетинг в Україні. - 2010. - N 1. - С. 34-39. - Л-ра в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Комунікації Реклама фывфывфыв: ринок event- послуг -- асоціація івенторів України -- інтернет -- pr
Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : ВВ (1), ПЧЗ (1) Свободны: ВВ (1), ПЧЗ (1)
Найти похожие
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Спываковська, Т. Можливості застосування концепції латерального маркетингу та стратегії "блакитного океану" на українському ринку [] / Т. Спываковська> // Маркетинг в Україні. - 2010. - N 1. - С. 40-44. - Л-ра в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг--Теорія фывфывфыв: латеральний маркетинг
Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : ВВ (1), ПЧЗ (1) Свободны: ВВ (1), ПЧЗ (1)
Найти похожие
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Стадніченко, В. Оцінка рівня сервісу та лояльності комерційних посередників на ринку побутових котлів опалення [] / В. Стадніченко, А. Цибулько> // Маркетинг в Україні. - 2010. - N 1. - С. 45-49. - Л-ра в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Промисловий маркетинг
Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Цибулько, А. Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : ВВ (1), ПЧЗ (1) Свободны: ВВ (1), ПЧЗ (1)
Найти похожие
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гавриш, О. Ринок матеріалів для внутрішнього облаштування та оздоблення приміщень. Методологія визначення товарних меж ринку [] / О. Гавриш, О. Старченко> // Маркетинг в Україні. - 2010. - N 1. - С. 50-53
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Промисловий маркетинг
Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Старченко, О. Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : ВВ (1), ПЧЗ (1) Свободны: ВВ (1), ПЧЗ (1)
Найти похожие
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бровченко, В. Технологічні інновації для роздрібних мереж [] / В. Бровченко> // Маркетинг в Україні. - 2010. - N 1. - С. 54-56. - Л-ра в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Ринки фывфывфыв: роздрібна торгівля -- споживачі
Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : ВВ (1), ПЧЗ (1) Свободны: ВВ (1), ПЧЗ (1)
Найти похожие
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ковальчук, С. Кулхантинг: маркетингові дослідження нових трендів [] / С. Ковальчук, І. Слободян> // Маркетинг в Україні. - 2010. - N 1. - С. 57-59. - Л-ра в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Бренди--Управління фывфывфыв: тренд -- маркетингові дослідження
Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Слободян, І. Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : ВВ (1), ПЧЗ (1) Свободны: ВВ (1), ПЧЗ (1)
Найти похожие
|
|