Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=mvuk/2020/5<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.


    Сокол, Михаил.
    Классификация рынка грузовых автомобилей [] / М. Сокол // Маркетинг в Україні. - 2020. - N 5. - С. 14-20 : рис. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Вантажні автомобілі--Ринок (екон.)--Класифікація--Україна
фывфывфыв:
грузовые автомобили -- американская классификация -- американська класифікація -- европейская классификация -- європейська класифікація -- классификация грузовой спецтехники -- класифікація вантажної спецтехніки -- структура парка коммерческих автомобилей -- структура парку комерційних автомобілів

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

2.


    Ларіна, Ярослава.
    Мотиви споживання органічних продуктів та їх вплив на маркетингові рішення [] / Я. Ларіна // Маркетинг в Україні. - 2020. - N 5. - С. 27-35 : рис. - Джерела: с. 34-35 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Органічна продукція--Споживання
фывфывфыв:
поведінка споживачів -- маркетинг органічної продукції -- здорове харчування -- ринок органічної продукції

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

3.


    Ковальчук, Світлана.
    Брендинг у сфері виробництва органічної продукції [] / С. Ковальчук, К. Добровольська // Маркетинг в Україні. - 2020. - N 5. - С. 36-50 : рис. - Літ.: с. 50 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Органічна продукція--Вирощування--Виробництво
фывфывфыв:
переваги органічної продукції -- органічне агровиробництво -- недоліки органічної продукції -- продаж органічної продукції -- ринок органічних продуктів -- формування бренда органічної продукції

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Добровольська, Катерина

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

4.


    Дрожжина, Юлія.
    HARD SKILLS vs SOFT SKILLS: що важливіше та які саме навички цінують роботодавці? [] / Ю. Дрожжина // Маркетинг в Україні. - 2020. - N 5. - С. 53-56 : рис. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Персонал--Поведінка--Моделі--Україна
фывфывфыв:
універсальні навички персоналу -- пошук персоналу -- керування людьми

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

5.


    Серпухов, Максим.
    Маркетингові технології як інструмент вітчизняних підприємств [] / М. Серпухов, А. Нестеренко // Маркетинг в Україні. - 2020. - N 5. - С. 63-69 : рис. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Підприємства--Промисловий маркетинг--Україна
фывфывфыв:
маркетингові технології -- IT - підприємства України -- Івен-маркетинг -- Інтернет-маркет -- вірусний маркетинг

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Нестеренко, Аліна

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)