Поисковый запрос: <.>II=pips/2012/3<.> |
Общее количество найденных документов : 15
Показаны документы с 1 по 15 |
>1.
| Кравченко Т. В. Формування образу професійного майбутнього старшокласників у взаємодії сім'ї та школи/Т. В. Кравченко // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2012,N N 3.-С.5-10
|
>2.
| Кофанова О. В. Діагностування навчальних досягнень студентів-екологів із дисциплін хімічного спрямування з позицій компетентнісного і модульно-рейтингового підходів/О. В. Кофанова // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2012,N N 3.-С.11-22
|
>3.
| Терентьєва Н. О. Основні тенденції розвитку сучасної університетської освіти: європейський вимір/Н. О. Терентьєва // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2012,N N 3.-С.22-27
|
>4.
| Стецюк К. В. Ідеї фасилітації в процесі формування екологічної культури майбутніх агрономів/К. В. Стецюк // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2012,N N 3.-С.27-31
|
>5.
| Кожедуб Л. Г. Лінгвостилістичний аналіз та інтерпретація оригінальних художніх текстів у процесі навчання читання майбутніх філологів/Л. Г. Кожедуб // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2012,N N 3.-С.32-36
|
>6.
| Самбор А. М. Інноваційні підходи до проведення практичних занять з використанням інклюзивних методик для майбутніх учителів трудового навчання/А. М. Самбор // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2012,N N 3.-С.36-39
|
>7.
| Щекатунова Г. Д. Інноваційний розвиток вітчизняних загальноосвітніх навчальних закладів: творення школи майбутнього/Г. Д. Щекатунова // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2012,N N 3.-С.40-48
|
>8.
| Приходченко К. І. Феноменологія проективної методики як інтерактивної технології/К. І. Приходченко // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2012,N N 3.-С.49-53
|
>9.
| Жовтянська В. В. Міфологія моди в просторі культури/В. В. Жовтянська // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2012,N N 3.-С.53-60
|
>10.
| Набок М. В. Підвищення ефективності управління - визначальний чинник розвитку загальної середньої освіти/М. В. Набок // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2012,N N 3.-С.61-66
|
>11.
| Вікторова Л. В. Психолого-педагогічні засади формування комунікативної компетентності іноземних студентів в університетах Польщі/Л. В. Вікторова // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2012,N N 3.-С.67-70
|
>12.
| Дічек Н. П. Прояви диференційованого підходу до організації дитинства у 20-ті рр. ХХ ст./Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2012,N N 3.-С.71-80
|
>13.
| Скільський Д. М. Вчення К. Д. Ушинського про народність виховання/Д. М. Скільський // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2012,N N 3.-С.80-87
|
>14.
| Гоштанар І. В. Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне відображення світу/І. В. Гоштанар // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2012,N N 3.-С.88-92
|
>15.
| Карпенко О. В. Організаційно-педагогічні засади реформування системи надання освітніх послуг у Франції/О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, О. В. Довгань // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2012,N N 3.-С.93-98
|
|