Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=pips/2014/2<.>
Общее количество найденных документов : 13
Показаны документы с 1 по 13
1.

Кремень В. Г. Про діяльність НАПН України у 2013 р. та завдання на 2014 р.: доповідь на загальних зборах НАПН України/В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2014,N N 2.-С.5-13
2.

Луговий В. І. Становлення системи основних понять і категорій компетентністного підходу в умовах парадигмальних змін в освіті/В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2014,N N 2.-С.14-24
3.

Савченко О. Я. Упровадження компетентністного підходу в початкову освіту: здобутки і нерозв'язані проблеми/О. Я. Савченко // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2014,N N 2.-С.25-32
4.

Локшина О. І. Компетентнісна ідея в зарубіжній освіті: успіхи та проблеми реалізації/О. І. Локшина // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2014,N N 2.-С.33-40
5.

Ільченко В. Р. Компетентністна модель освітньої галузі як неодмінна умова ефективної освіти/В. Р. Ільченко // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -К.:Пед. преса, 2014,N № 2.-С.41-46
6.

Бех І. Д. Феномен одухотворення навчального змісту як виховний засіб/І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2014,N N 2.-С.47-51
7.

Гуржій А. М. Створення електронних підручників: проблеми і завдання/А. М. Гуржій, О. М. Топузов, В. П. Волинський // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2014,N N 2.-С.52-57
8.

Татенко В. О. Суб'єктна парадигма в українській та російській психології: історія, проблеми, перспективи розвитку/В. О. Татенко // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2014,N N 2.-С.57-67
9.

Дічек Н. П. Методологічні аспекти модернізації вітчизняних історико-педагогічних досліджень/Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2014,N N 2.-С.67-75
10.

Мельник О. В. Почуття самодостатності як чинник професійного успіху особистості на ринку праці/О. В. Мельник // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2014,N N 2.-С.76-83
11.

Бондар Л. С. Дидактичні засади підручникотворення для школи першого ступеня (40 - 80-ті рр. ХХ ст.)/Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2014,N N 2.-С.84-90
12.

Карпенко О. В. Децентралізація надання освітніх послуг школами Фінляндії/О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2014,N N 2.-С.91-98
13.

Бех І. Д. Формування людини не лише розумної, а передусім духовної/І. Д. Бех, О. В. Мельник // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2014,N N 2.-С.99-101
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)