Поисковый запрос: <.>II=rish/2009/2/3<.> |
Общее количество найденных документов : 19
Показаны документы с 1 по 19 |
>1.
| Бойко А. Стратегія - упровадження прискореного розвитку педагогічної практики й теорії/А. Бойко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2009,N N 2/3.-С.3-9
|
>2.
| Пустовіт Г. Теоретичні засади позашкільної освіти і виховання: ідеї та пошуки/Г. Пустовіт // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2009,N N 2/3.-С.9-14
|
>3.
| Добрянський І. Феномен приватної вищої освіти/І. Добрянський // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2009,N N 2/3.-С.15-20
|
>4.
| Дороз В. Філософія гуманізму, крок - культуралізму та синергетики як теоретико-методологічна основа полікультурної освіти/В. Дороз // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2009,N N 2/3.-С.21-25
|
>5.
| Теплицький І. Комп'ютерне моделювання як інтеграційна основа навчання інформатичних дисциплін/І. Теплицький // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2009,N N 2/3.-С.26-27
|
>6.
| Дивак В. Підвищення економічної компетентності директорів шкіл як передумова ефективної діяльності сучасних ЗНЗ/В. Дивак // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2009,N N 2/3.-С.28-30
|
>7.
| Щекатунова Г. Практика організації оцінювання діяльності ЗНЗ в умовах розвитку сучасної школи/Г. Щекатунова // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2009,N N 2/3.-С.30-32
|
>8.
| Топузов О. Методика формування економічних знань учнів під час вивчення курсу "Економічна і соціальна географія України"/О. Топузов, А. Шуканова // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2009,N N 2/3.-С.33-40
|
>9.
| Завідонова Н. Фразеологізми як один із шляхів збагачення словникового складу англійської мови/Н. Завідонова, З. Циганок // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2009,N N 2/3.-С.40-41
|
>10.
| Порох Л. "Міленіум" - десятирічний шлях інновацій: підсумки і перспективи/Л. Порох // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2009,N N 2/3.-С.42-45
|
>11.
| Максимова Н. Впровадження психологічних технологій у навчально-виховному процесі (за результатами десятирічного експерименту)/Н. Максимова // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2009,N N 2/3.-С.46-50
|
>12.
| Чайковська О. Результати експерименту з формування музичних знань молодших школярів засобами мультимедійних технологій навчання/О. Чайковська // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2009,N N 2/3.-С.51-53
|
>13.
| Кундеревич О. Етика і освіта: виховання особистості/О. Кундеревич // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2009,N N 2/3.-С.53-55
|
>14.
| Черкашина О. Транскордонне співробітництво - важлива складова сучасної освіти/О. Черкашина // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2009,N N 2/3.-С.58-59
|
>15.
| Бесєдіна А. Вплив методів і завдань ейдетики на розвиток особистості дитини/А. Бесєдіна // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2009,N N 2/3.-С.61-62
|
>16.
| Концепція Національного центру обдарованої дитини // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2009,N N 2/3.-С.64-68
|
>17.
| Радул О. До витоків формування сімейного виховання у давніх слов'ян та їхніх пращурів/О. Радул // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2009,N N 2/3.-С.69-72
|
>18.
| Паладьєва А. Реформування гімназійної освіти: дискусії з приводу проекту статуту нижчих і середніх училищ (1860 р.)/А. Паладьєва // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2009,N N 2/3.-С.73-76
|
>19.
| Гончаренко О. Етнонаціональне розмаїття як суспільна і педагогічна проблема у США/О. Гончаренко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2009,N N 2/3.-С.77-80
|
|