Поисковый запрос: <.>II=spti/2011/3<.> |
Общее количество найденных документов : 14
Показаны документы с 1 по 14 |
>1.
| Овчиннікова М. М. Загальна характеристика результатів впливу фізичного виховання на рівень соціальної адаптації дітей-сиріт в умовах шкіл інтернатного типу/М. М. Овчиннікова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2011,N N 3.-С.4-14
|
>2.
| Ткаченко В. В. Оцінка ступеня соціальної адаптованості дітей-інвалідів за результатами формуючого експерименту/В. В. Ткаченко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2011,N N 3.-С.15-24
|
>3.
| Коленіченко Т. І. Аналіз факторів, які впливають на процес адаптації людини похилого віку до умов геріатричного пансіонату/Т. І. Коленіченко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2011,N N 3.-С.25-33
|
>4.
| Калько Р. М. Набуття соціокультурного досвіду як засіб самоактуалізації особистості в суспільстві/Р. М. Калько // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2011,N N 3.-С.34-40
|
>5.
| Краснова Н. П. Деякі аспекти діяльності соціального педагога в сирітських закладах/Н. П. Краснова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2011,N N 3.-С.41-48
|
>6.
| Дмитренко Т. О. Концептуальні засади інтегративно-диференційованого підходу в дослідженні слціально-педагогічних об'єктів/Т. О. Дмитренко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2011,N N 3.-С.49-54
|
>7.
| Коношенко Н. А. Соціально-педагогічна реабілітація як засіб подолання девіантної поведінки молодших школярів/Н. А. Коношенко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2011,N N 3.-С.55-61
|
>8.
| Юрків Я. І. Модель соціально-педагогічного патронажу сімей з розумово відсталими дітьми/Я. І. Юрків // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2011,N N 3.-С.62-71
|
>9.
| Алєксєєнко Т. Ф. Зміст соціальних очікувань сучасних старшокласників і соціально-педагогічні проблеми їх регулювання/Т. Ф. Алєксєєнко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2011,N N 3.-С.78-83
|
>10.
| Кечик О. О. Організація самостійної роботи студентів педагогічного коледжу з іноземної мови/О. О. Кечик // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2011,N N 3.-С.84-89
|
>11.
| Караман О. Л. Вища освіта в процесі ресоціалізації засуджених у пенітенціарних закладах/О. Л. Караман // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2011,N N 3.-С.90-94
|
>12.
| Мотунова Н. В. Профілактика правопорушень серед підлітків як соціально-педагогічна проблема/Н. В. Мотунова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2011,N N 3.-С.95-102
|
>13.
| Бондаренко В. В. Соціальне виховання дітей, позбавлених батьківського піклування, у період розвитку князівської та церковно-монастирської підтримки (з Х до ХІІІ ст.)/В. В. Бондаренко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2011,N N 3.-С.103-106
|
>14.
| Цибулько Л. Г. Організація виховної роботи з безпритульними дітьми та дітьми-сиротами в історії й теорії педагогіки/Л. Г. Цибулько // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2011,N N 3.-С.107-110
|
|